|
owlsinthebag
|
|
Jeg har længe overvejet at starte et nyt soil, med et landshold, men hvilket skal jeg vælge og hvorfor?? 
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
spanien de skuffer altid ved slutrunder, før dem til sejre ved em og vm, og så har de jo også en fantastisk trup.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Danmark For at bevise at de kan gøre det bedre end ved de to seneste slutrunder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
Danmark For at bevise at de kan gøre det bedre end ved de to seneste slutrunder  Danmark?? så skulle det kun være for at slippe for Morten Olsen
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
eller england der bliver altid snakket om dem som favoritter men de vinder aldrig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
spanien de skuffer altid ved slutrunder, før dem til sejre ved em og vm, og så har de jo også en fantastisk trup.
Spanien har jeg også overbejet, de har ogsp flere interresante unge spillere.
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hva med grækkenland prøv at forsvare em titlen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
hva med grækkenland prøv at forsvare em titlen
På en skala fra 1-10 har grækenlands trup en underholdnings karakter på -5
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
På en skala fra 1-10 har grækenlands trup en underholdnings karakter på -5
ja men det er da en udfordring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Danmark For at bevise at de kan gøre det bedre end ved de to seneste slutrunder  Rigtig godt forslag! Eller også kan du vælge England og se om du kan give fodboldtosserne det VM guld de har sukket efter siden 1966
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
ja men det er da en udfordring  Det er selvfølgelig rigtigt, men ville hellere tage udfordringen op med San Marino så 
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
Rigtig godt forslag!
Eller også kan du vælge England og se om du kan give fodboldtosserne det VM guld de har sukket efter siden 1966
Det kunne også være interresant at styre de danske ungdomslandshold
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jeg vil også sige Spanien. De har utrolig mange gode spillere, men har endnu ikke præsteret i forhold til evnerne. Vind guld med Spanien 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Jeg har et spørgsmål angående landshold. Når man i fm08 får et jobtilbud fra et landshold og man acceptere tilbuddet. Siger man så sit job i sin klub op? Eller kan man godt være manager for begge på samme tid, ligesom i 07 og alle de andre fm spil..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
owlsinthebag
|
|
Jeg har et spørgsmål angående landshold. Når man i fm08 får et jobtilbud fra et landshold og man acceptere tilbuddet. Siger man så sit job i sin klub op? Eller kan man godt være manager for begge på samme tid, ligesom i 07 og alle de andre fm spil..
Man kan godt forstsætte i sin gamle klub samtidig. Det gør man også automatisk.
|
|
|
|
|
|
Més que un club
|
|
|
|