home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Work permit?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Work permit?  (Læst 957 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

Work permit?
« : 14 Apr 2008, 22:19 »

Har fået fat i ikke mindre end to spillere der ikke har fået arbejdstilladelse (læs: premier league). Jeg prøver at låne dem ud og håbe at de automatisk for det på et tidspunkt, men er der noget jeg kan gøre for at fremskynde processen så de kan få noget kamp træning.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

Sv: Work permit?
« Svar #1: 14 Apr 2008, 22:45 »

Nej ikke rigtigt... du er bare nødt til at få til en klub i belgien en tre års tid...

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #2: 17 Apr 2008, 18:45 »

håber ikke det tager 3 år. Har prøvet det før, men kan ikke huske hvordan og hvornår de fik work permit.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 17 Apr 2008, 18:51 »

håber ikke det tager 3 år. Har prøvet det før, men kan ikke huske hvordan og hvornår de fik work permit.

Du skal endten prøve på at få dem udlånt til en belgisk klub, eller også håbe de meget snart får spillet en masse landskampe, for så kan du skrive ny kontrakt med dem så de får wp  Rullende Øjne

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #4: 08 Maj 2008, 20:06 »

I bedste Gintberg stil: "SÅ ER DEN FANDEN GALEME GAL IGEN!"

Jeg læste en anden tråd der vidst hed arbejdstilladelse, hvor der stod noget med (læs: kan selvfølgelig ikke finde den, er jo blind) at man sku vente og håbe på at de spillede nogle U21 kampe. Nu har jeg forsøgt at købe to spillere den ene har spillet 5 landskampe og den anden 3. De spiller begge i Europa, men er fra Columbia og Brasilien. Jeg spiller QPR og er rykket op i Premier league. Hvad kan jeg gøre mere? Vente til de har spillet 30 kampe og jeg ikke har råd mere? piv piv.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010