home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold for FMF
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal alkohol være aktuelt til sommerbold?
Jeg er ligeglad.
- 36 (18,8%)
Alkohol er en del af det.
- 117 (60,9%)
Alkohol er IKKE en del af det.
- 39 (20,3%)
Antal Stemmer: 192

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold for FMF  (Læst 67429 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #75: 15 Apr 2008, 15:58 »

Opdatering:

Z43 har endelig gjort sig lidt nyttig og fundet et vandrehjem. Er det noget folk er tændte på? Dette betyder samtidig at der vil være større muligheder for noget god musik, dog er intet sikkert endnu!
Som det kan ses er det en del billigere hvis det hele kan løbe af staben før d. 01.06, så det er det vi vil arbejde udfra.

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #76: 15 Apr 2008, 16:04 »

Ja det ville være fint med mig.

Dog vil jeg lige sige at mange måske ikke er helt færdig med skolen før Juni ? Jeg ved det ikke, da jeg ikke går i skole mere Opstemt

Men siden i har besluttet jer for Roskilde, er der så nogle der har styr på baner osv. der ?
Logged


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #77: 15 Apr 2008, 16:09 »

Ja det ville være fint med mig.

Dog vil jeg lige sige at mange måske ikke er helt færdig med skolen før Juni ? Jeg ved det ikke, da jeg ikke går i skole mere Opstemt

Men siden i har besluttet jer for Roskilde, er der så nogle der har styr på baner osv. der ?

ARGH!! Got dammit! Afskaf skolen! Det havde jeg sku lige glemt.. Hmm.. Lad os lige tage en føler på det.. Peace

Vi har ikke disideret besluttet os for Roskilde, men meget tyder på det, og vi har folk ude og snuse rundt omkring omegnen.. Smiley

Kerm
« Seneste Redigering: 15 Apr 2008, 16:23 af Kerm » Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

søgaard
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #78: 15 Apr 2008, 16:11 »

Hvis I afholder det på en lørdag, så burde skole osv vel ikke være det store problem ?
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #79: 15 Apr 2008, 16:12 »

Altså, jeg tror at der er mange der ikke kommer pga. vi er for unge, dvs. vi ikke må for vores forældre + at jeg bor i Jylland.
Logged

I ain't playin', nigga

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #80: 15 Apr 2008, 16:14 »

Altså, jeg tror at der er mange der ikke kommer pga. vi er for unge, dvs. vi ikke må for vores forældre + at jeg bor i Jylland.

Nu er der også heldigvis mange ældre end dig, min ven  Wink

Og håber skam heller ikke at alle 25921 brugere møder op, for så bliver der godt nok plads mangel  funny
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #81: 15 Apr 2008, 16:19 »

Hehe.. Tak, for det Phoenix.. Smiley

Med hensyn til musikken, så har jeg en kammerat som spiller musik, så hvis det bliver til noget, så bliver det med DJ og hele pivtøjet, evt med undertegnede bagved pulten.. Wink

Som jeg har sagt med hensyn til alkohol, så følger jeg bare flertallet, men samtidig skal vi være opmærksomme på, hvis der er mindreårige til stede, som selvfølgelig også skal respekteres.. Så hvis det bliver vedtaget, så må det være med måde.. Smiley

Hehe, godt du kommer fra området, er det muligt vi kan chrashe i din lejlighed? Wink Hehe.. Ej, ved du om der er et vandrehjem eller lignende man evt kunne leje for en weekend, så folk fra Jylland og Fyn også ville have en reel chance for at få noget ud af det? Smiley

Kerm

DJ?! Hah!
Vi kalder da på KNM, der tager sin sax med og spiller op til en omgang folkedans. Han bor også lige i nærheden. xD
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #82: 15 Apr 2008, 16:21 »

Har læst mig igennem det hele nu. Jeg er 13 år, jeg kan da sagtens klare i drikke og hygger er squ ligeglad Opstemt Bare vi har det godt.. Ville meget glad med ellr uden alkohol.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #83: 15 Apr 2008, 16:25 »

Nu er der også heldigvis mange ældre end dig, min ven  Wink

Men gad sgu godt være med alligevel.
Logged

I ain't playin', nigga

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #84: 15 Apr 2008, 16:26 »

Men gad sgu godt være med alligevel.

Så må du jo snakke med forældrene  Wink
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #85: 15 Apr 2008, 16:28 »

Jeg vil gerne med, hvis der ellers kommer andre fra Jylland, som vil være med til og tage toget, og drikke lidt der Wink dog har jeg det problem det tager mellem 6 og 7 timer og køre til Roskilde, og der for kan jeg vælge mellem og komme meget tidligt eller først midt på dagen Smiley
Edit: jeg er utrolig dårlig til at søge Wink der er også en ankomst klokken 8 Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #86: 15 Apr 2008, 16:29 »

Og håber skam heller ikke at alle 25921 brugere møder op, for så bliver der godt nok plads mangel  funny

Det kunne da ellers være total hygge Peace .. Overnatning i vikingskibene ftw!

DJ?! Hah!
Vi kalder da på KNM, der tager sin sax med og spiller op til en omgang folkedans. Han bor også lige i nærheden. xD

Hvem siger ikke, at det er DJ -KMN-, som spiller remixs af sine sang? Wink

Men siden i har besluttet jer for Roskilde, er der så nogle der har styr på baner osv. der ?

Som Kerm siger, så er der en mand på det job, ellers snupper vi FC Roskildes bane Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #87: 15 Apr 2008, 16:42 »

Altså, jeg tror at der er mange der ikke kommer pga. vi er for unge, dvs. vi ikke må for vores forældre + at jeg bor i Jylland.

Tjae.. Det må vi lige finde ud af. Vi skal have nogle af de jyder med, det lyder så sjovt når de snakker, specielt dem fra syd af..

Har læst mig igennem det hele nu. Jeg er 13 år, jeg kan da sagtens klare i drikke og hygger er squ ligeglad Opstemt Bare vi har det godt.. Ville meget glad med ellr uden alkohol.

Desværre har vi en lovgivning som siger, at personer under 16 ikke må købe spiritus ol. og dette vil også blive fuldt hvis arrangementet bliver til noget. Men der vil komme mere om dette senere, når vi alle er blevet klogere.

Jeg vil gerne med, hvis der ellers kommer andre fra Jylland, som vil være med til og tage toget, og drikke lidt der Wink dog har jeg det problem det tager mellem 6 og 7 timer og køre til Roskilde, og der for kan jeg vælge mellem og komme meget tidligt eller først midt på dagen Smiley
Edit: jeg er utrolig dårlig til at søge Wink der er også en ankomst klokken 8 Smiley

Som jeg skriver højere oppe, så skal have gjort alt for at få jyderne og fynboerne med, da det gør det noget sjovere.. Så hvis vi kan få nogle af de lidt ældre op af stolen og ud i bilen, så de ville kunne køre folk frem og tilbage ville det være kanon.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #88: 18 Apr 2008, 16:15 »

Jeg vil gerne med, hvis der ellers kommer andre fra Jylland, som vil være med til og tage toget, og drikke lidt der Wink dog har jeg det problem det tager mellem 6 og 7 timer og køre til Roskilde, og der for kan jeg vælge mellem og komme meget tidligt eller først midt på dagen Smiley
Edit: jeg er utrolig dårlig til at søge Wink der er også en ankomst klokken 8 Smiley

Jeg er muligvis frisk, afhængig af hvornår det er. I så fald vil vi kunne joine hinanden på toget i Kolding eller omegn
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #89: 18 Apr 2008, 16:19 »

Jeg er muligvis frisk, afhængig af hvornår det er. I så fald vil vi kunne joine hinanden på toget i Kolding eller omegn
Super Opstemt El-kun lyder også frisk på lidt druk i tog og noget bold Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010