home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Manager 2009
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2009  (Læst 17743 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Football Manager 2009
« Svar #15: 13 Apr 2008, 19:36 »

Det ville være fed hvis der var slagsmål og sådan noget med i det - og fans på banen, og så man kunne forhøje sikkerheds-niveau'et Peace
( slagsmål : http://ekstrabladet.tv/112/article982830.eceHuh
Og man skulle kune gøre som i Fifa Manager, hvor man kan købe hus, bil, båd osv til sig selv - for de penge man tjener.. Og så dem man har tilbage når man stopper skulle kunne bruges til at være chairman Opstemt !
Ja - også det, men alligevel, måske hele kampen, så man kunne se dribblinger d;
jeg synes personligt det med prikkerne er en lille smule lamt :b..
Hvis alt dette kom med i FM, så ville det jo bare være ligesom Fifa Manager ? 2D er jo charmen ved FM, at det ikke er ligesom alle andre sportsspil på markedet Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #16: 13 Apr 2008, 19:36 »

Nu skal FM jo ikke efterligne fifa manager, og FM handler om at styre et fodboldhold ikke at købe ting  Ubeslutsom

Altså skulle FM gå hen og blive et spil hvor man skulle til at pleje familielivet ved siden af, så tror jeg desværre jeg var færdig med spillet. Så kan man jo ligeså godt spille Sims!

Zulue
Manager

« Svar #17: 13 Apr 2008, 19:37 »

Det kunne være fedt hvis man nu kunne købe flere pølsevogne eller andre slags pølser til sine pølsevogne

Niko
Gæst

« Svar #18: 13 Apr 2008, 19:38 »

Jeg går personligt ikke op i min løn i FM. Jeg spiller med de hold, jeg synes er sjove. Det vil ødelægge fundamentet "FM" fuldstændigt, ved at gøre det samme som FIFA Manager.

DavidMadsen, køb FIFA Manager - hvis du har en trang til at købe huse. Jeg holder mig til det seriøse Football Manager.

DavidMadsen
Manager

« Svar #19: 13 Apr 2008, 19:40 »

Alt det der er jo ligesom fifa manager, så det synes jeg du skal købe  Wink

Det værste der kan ske efter min mening er at FM bliver noget ala det du siger, altså ligesom Fifa manager og Total Club manager. Det vil være en skandale.
Det havde jeg også tænkt mig, men det er kedeligt med den dårlige ungdom i spillet Tunge
Men stadigvæk, man skulle kunne se kampene. Det synes jeg ville være en stor forbedring - ikke for at efterligne, men det synes jeg bare er fedt.
Man får bare et bedre indblik i kampene ved at se det.
Jeg synes bare det kunne være en feature ved siden af med huse og sådan for at gøre det mere realistisk - Fifa manager er jo heller ikke særligt realistisk, de har bare nogle gode features d:

DavidMadsen
Manager

« Svar #20: 13 Apr 2008, 19:40 »

Men nok om det med huse d:
Er der ellers andre ting ? Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #21: 13 Apr 2008, 19:42 »

Det havde jeg også tænkt mig, men det er kedeligt med den dårlige ungdom i spillet Tunge
Men stadigvæk, man skulle kunne se kampene. Det synes jeg ville være en stor forbedring - ikke for at efterligne, men det synes jeg bare er fedt.
Man får bare et bedre indblik i kampene ved at se det.
Jeg synes bare det kunne være en feature ved siden af med huse og sådan for at gøre det mere realistisk - Fifa manager er jo heller ikke særligt realistisk, de har bare nogle gode features d:
Så var jeg stoppet mettevuns med at spille fm! Ville ødelægge det fuldstændig hvis der kom 3D

Shaft
Manager

« Svar #22: 13 Apr 2008, 19:43 »

Så var jeg stoppet mettevuns med at spille fm! Ville ødelægge det fuldstændig hvis der kom 3D

ENIG-KNAP !

DavidMadsen
Manager

« Svar #23: 13 Apr 2008, 19:43 »

Det behøver jo ikke være hele kampene, bare highlights fx (:
Og, er der overhovedet nogen af jer, der ved at der HAR været 3D i FM før?

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #24: 13 Apr 2008, 19:47 »

Altså skulle FM gå hen og blive et spil hvor man skulle til at pleje familielivet ved siden af, så tror jeg desværre jeg var færdig med spillet. Så kan man jo ligeså godt spille Sims!

Enig!

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 13 Apr 2008, 19:47 »

jeg ville gerne have målene i 3d. men kun målene

vondracek
Gæst

« Svar #26: 13 Apr 2008, 19:49 »

Det kunne være fedt hvis man nu kunne købe flere pølsevogne eller andre slags pølser til sine pølsevogne

Haha genialt Zulue. Så skal man også have mulighed for eventuelt at proppe lidt ekstra tilbehør på. Fantastisk idé!

DavidMadsen
Manager

« Svar #27: 13 Apr 2008, 19:49 »

Så var der ligepludselig ikke mange der svarede.
jeg ville gerne have målene i 3d. men kun målene
Det synes jeg også er bedst.
Men jeg er bare en der elsker dribblinger også, men så må de bare dribble lidt inden de scorer Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #28: 13 Apr 2008, 19:50 »

Haha genialt Zulue. Så skal man også have mulighed for eventuelt at proppe lidt ekstra tilbehør på. Fantastisk idé!
Det bliver featuren : Design dine hotdogs!  funny Grin
Så hvis man er fx. Chelsea(selvom ingen gider at være chelsea) kan man farve pølserne blå eller sådan noget  Djævel
« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 19:52 af DavidMadsen » Logged

Zulue
Manager

« Svar #29: 13 Apr 2008, 19:52 »

Ja, så kunne man f.eks. sige - 23 stykker ristede løg på gennemsnitligt. Shockeret

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010