home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1043 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gæve baskere
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: De gæve baskere  (Læst 4360 gange)
Niko
Gæst

De gæve baskere
« : 13 Apr 2008, 09:57 »

Man kan på Møller og SirTobys blogs, Vi er fiskerne! og Ren magi, se at enkelhed godt kan være flot. Deres blogs er meget flotte, og jeg vil forsøge at gå i deres fodspor. Mit design, vil næsten blive identisk med SirToby's, da jeg virkelig er imponeret over det. Alt dette skal ske med fodboldholdet, Real Sociedad, som de seneste par år, har været en af de dårligst præseterende i Spanien - i forhold til klubbens status.

Selvom det lyder utroligt, er Erreala faktisk dobbelt mester i Primera Division og det samme gælder for Copa del Rey. Det måske mest utrolige, er at de for over 20 år siden, var i en Champions League semifinale. Hvis man tænker over det, så er et hold som Chelsea, jo faktisk på samme standard så. For de er også 'kun' kommet til semifinalen.

1980'erne var uden tvivl klubbens storhedstid, hvor de hentede alle deres pokaler, pånær én. Det var den præstige fyldte Copa del Rey, som de løftede tilbage i år 1909. Real Sociedad er trods belligenheden, blev dannet af en flok britiske studenter.

Senest Real Sociedad var tæt på at vinde noget, var tilbage i sæsonen, 2002-03. Der sluttede de på en fantastisk 2. plads, og holdet bestod af stjerner som Nihat, Darko Kovacevic og russeren Valeri Karpin. Kan tiderne komme tilbage hos Erreala - det vil kun tiden vise.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 10:44 af Cesc » Logged

Anubis
Lilleputspiller
*

Sv: Erreala
« Svar #1: 13 Apr 2008, 10:11 »

Det lyder rigtig, rigtig nice indtil videre:) Jeg læser gerne med, keep up the good work:P

Niko
Gæst

Sv: Erreala
« Svar #2: 13 Apr 2008, 10:39 »

For en klub, der drømmer om den sjove ende, skal indkøbene være af en høj standard. Man vidst også roligt sige, at handlerne i San Sebastián har været gode. Pengene er store, hvilket gav os mulighed for at hente et stort navn til klubben, i form af talentet STEVAN JOVETIC. Jovetic har endnu ikke rundet de 18 år, men han er flyttet alene til Spanien, hvor han vil optræde i nummer 12.

Den montenegrinsk-fødte angriber er allerede inde omkring første holdet. Han har kostet lidt over 30 millioner, hvilket er en stor sum for middelsklasse klubber i Spanien. Han kan også let betale tilbage på beløbet, for han har underskrevet en kontrakt, som vare frem til år 2009. Alle spillere i Spanien, skal have en frikøbs-klausul, hvilket Jovetic også har fået. Hans er på hele 540 mio., som hentyder til, at han ikke er til salg sat.

Fremtiden ser også sikret ud i San Sebastián, da flere unge spillere er kommet til. Brasilianske guldfugle har strømmet til fra nær og fjern. Først kom det gigantiske talent TALES til klubben. Han er offensivmidtbane og har potentiale til at nå selveste Pelé, som giver klang i de flestes ører. Tales var ikke den eneste brasser, jeg havde i ærmet, for hans U-17 landsholds-kammerater, CHOCO og GIULIANO har taget samme tur. Disse tre spillere, vil helt sikkert gøre en kæmpe forskel hos ungdomsholdet, da de er flere niveauer over deres nye holdkammerater.

For de spanske beboere, er der også kommet en kanin op af ærmet. Jeg har nemlig været ude og investere i den unge DANI AQUINO, der er angriber. Når han bliver ældre er han allerede sikret en plads på det spanske landshold, for han er et af Spaniens største talenter. Han er hentet i Murcia, for en sum, der ligger på 5 millioner. Det kan blive en fantastisk handel i det lange løb, for hans talent er nærmest uopnåeligt. Han vil banke sig ind i hjertet på folk, da alle på Den Iberiske Halvø har en kæmpe respekt og interesse for ham.

Det betyder at Real Sociedad, kan gå med oprejst pande ud af dette transfervindue. Handlerne er gode og Stevan Jovetic, har allerede talentet til at blive topscorer hos Erreala. Holdet er forstærket til nutiden, og uden tvivl ser fremtiden utrolig lys ud. Udover disse handler, er Real Sociedad tæt på at få Fran Merida permanent. Arsenal er villige til at sælge, men ikke nu. Noget som jeg drømmer om, er at hente Spaniens nok største talent, Bojan, til klubben, men det må vente på sig.

Forventningerne i San Sebastián er enorme, men indkøbene ser ud til at være en pil i den rigtige retning.

LassePetersen
Ynglingespiller

Sv: De gæve baskere
« Svar #3: 13 Apr 2008, 10:54 »

Lyder godt Wink
Følger med Smiley

Niko
Gæst

« Svar #4: 13 Apr 2008, 11:09 »

Lyder godt Wink
Følger med Smiley

Tak skal du have.

Det er jeg glad for. Wink

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 13 Apr 2008, 11:17 »

Cesc kunne for min skyld undvære alt og bare begynde og skrive. Du fanger mig så meget at jeg slet ikke bemærker det, hvis der bliver lagt billeder ind. Intet mindre end fantastisk og jeg følger bloggen!  Thumbs Up

Viva Ronaldo ! §

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #6: 13 Apr 2008, 11:22 »

God start og gode indkøb, har faktisk samme holdning som EFBMANUTDX2, du skriver fantastisk! Thumbs Up
jeg vil følge med (;

Møller
Gæst

« Svar #7: 13 Apr 2008, 11:24 »

Lyder spændende Cesc og som de andre følger jeg op på meningen om du skriver godt og holder et enkelt men flot layout Wink
KIU og tak for omtalen af min blog Wink

Møller
Gæst

« Svar #8: 13 Apr 2008, 11:25 »

Også sjovt Choco er kommet til Sociedad har også lige hentet ham til EfB jo, spændende os se hvordan han klarer sig hos dig.

Niko
Gæst

« Svar #9: 13 Apr 2008, 11:28 »

Cesc kunne for min skyld undvære alt og bare begynde og skrive. Du fanger mig så meget at jeg slet ikke bemærker det, hvis der bliver lagt billeder ind. Intet mindre end fantastisk og jeg følger bloggen!  Thumbs Up
Tak skal du have. Wink

God start og gode indkøb, har faktisk samme holdning som EFBMANUTDX2, du skriver fantastisk! Thumbs Up
jeg vil følge med (;
Tak skal du have. Jeg vil også forsøge at forbedret mit skriftlige niveau og ikke det grafiske. (:

Lyder spændende Cesc og som de andre følger jeg op på meningen om du skriver godt og holder et enkelt men flot layout Wink
KIU og tak for omtalen af min blog Wink
Tak. Din blog kan man ikke komme uden om. Smiley

Også sjovt Choco er kommet til Sociedad har også lige hentet ham til EfB jo, spændende os se hvordan han klarer sig hos dig.
Fedt nok, havde jeg ikke set. Jeg fandt ham i min tidligere blog, hvor jeg var Arsenal osv. Der fandt jeg alle de brasilianske talenter, så siden da, har jeg været hurtigt ude efter dem.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 13 Apr 2008, 12:17 »

Jeg synes, den grafiske stil klæder dig meget bedre. Det gør den, fordi vi her primært fokuserer på tekst og der er altså for mange fejl endnu. Derfor vil jeg hellere have kortere tekst og et mere lukrativt layout, for det her er milevidt fra SirToby's arrangement.

Kings Of stilen passer bedre til dig IMO.

Men cool klubvalg, fedt at se dig i en lidt mindre klub!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11: 13 Apr 2008, 12:20 »

Du kan da ligeså godt deltage i bl0qqqq konkurencen nu, med denne her blog. Du kan jo bare hygge blogge, og måske endda vinde en præmie.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 13 Apr 2008, 12:23 »

Du kan da ligeså godt deltage i bl0qqqq konkurencen nu, med denne her blog. Du kan jo bare hygge blogge, og måske endda vinde en præmie.

Så vidt jeg ved, må man ikke bruge en allerede eksisterende blog..

Build Me Up Buttercup!

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 13 Apr 2008, 12:27 »

Sjovt at læse om Sociedad, har selv haft et par spil der har startet der Smiley

Glæder mig til, at se dig i La Liga til lokalopgør mod mit elskede Bilbao Peace

KIU

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

vondracek
Gæst

« Svar #14: 13 Apr 2008, 12:28 »

Rigtig flot blog Cesc. Jeg er også selv blevet meget inspireret af SirToby's meget enkelte stil og det ser jo også fantastisk ud. Flot indledning og dejligt med lidt serbisk blod til Spanien - Lad os håbe, at du også for hentet Bojan!
Modsat de andre, så synes jeg helt klart, at denne stil passer meget bedre til dig og jeg glæder mig til at se meget mere. Man kan jo stadig huske de tider, hvor Nihat & Co. spillede i den bedste række.

Held og lykke med det Cesc.

EDIT: Lad os også håbe, at vi ikke finder så meget Off Topic snak igen. Det var virkelig en skam i din sidste blog.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010