home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Utroligt!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Utroligt!  (Læst 2163 gange)
Pollebolle
Gæst

Utroligt!
« : 10 Apr 2008, 18:43 »

Utroligt!!! nu er det ved og være lang tid siden at jeg købte spillet, og det stank rent ud sagt af helvede til!

Nu er der gået lang tid og der er kommet to patches! fint tænker man, det kunne være at man skulle prøve igen?
NEJJ!!! Er jeg så ringe?Huh godt nok er Getafe ikke verdens bedste hold! men hvor svært kan det for helvede være at lave en taktik som hindre en i at komme bagud 3-0 mod Real madrid efter 11 minutter!?!?!?!? nu er der halvej og jeg tør slet ikke tænke på når jeg trykker play til anden halvej!!! Er det mig der er dårlig eller er det spillet? (som jeg troede inden patchen kom, men der bar det nok begge dele) og nej det er ikke kun mod real madrid, også mod et taberhold som valladolid!? taber jeg 1-0?? hvonår scorer de? EFTER 2 MUNUTTER? og derefter er jeg presset i bund resten af kampen??? HVAD?!?!?!?

Er der ikke en der kan give mig en Getafe taktik som jeg har en chance for at vinde med, og for at få bare lidt andet ud af spillet end råben og slåen på tasteturet??!

eller er der ikke en guide et sted herinde hvor man kan lærer at spillet spillet??!?!?!

gider virkelig ikke spillet et spil hvor jeg taber hver gang?? Skuffet det eneste hold det har lykkedes mig at spille med er FCK, dem vandt jeg det meste med.. men det er ikke mange hold ud af 20 jeg har prøvet Skuffet gider bare ikke altid spille med et tophold Skuffet ved godt man ikke altid kan regne med at vinde med Getafe? men jeg taber ikke kun! jeg taber totalt!? kunne ingengang vinde med Bayern?! eller Chelsea? eller Arsenal!? så er man sq dårlig når man er Arsenal og ligger nummer 12 efter 10 kampe!?!?!?

Pollebolle
Gæst

Sv: Utroligt!
« Svar #1: 10 Apr 2008, 18:53 »

kampen endte 4-1 Skuffet

men lod mærke til at anden halvej gik bedre... og jeg ændrede kun SKærm af?
og ved ikke hvad det betyder?? hvad betyder skærm af egentlig??

vondracek
Gæst

« Svar #2: 10 Apr 2008, 18:53 »

Kan du eventuelt smide dine instruktioner herind? Det ville gøre det meget nemmere for os at hjælpe dig.

Et udråbstegn og et spørgsmålstegn er ganske fint - Du behøver ikke så mange. Og så skal vi vist også have rykket denne her tråd over i taktik forummet.

Pollebolle
Gæst

« Svar #3: 10 Apr 2008, 18:55 »

Undskyld! er bare træt af det her møgspil... kommer om lidt.

ManUtd83
Manager

« Svar #4: 10 Apr 2008, 18:59 »

Ud fra det jeg læser kunne det tyde på at det er dig der en dårlig manager - ikke for at være flabet eller noget, men man skal da vide hvad de forskellige ting betyder før man kan gøre sig forhåbninger om at slå Real Madrid.

Pollebolle
Gæst

« Svar #5: 10 Apr 2008, 19:08 »

Pollebolle
Gæst

« Svar #6: 10 Apr 2008, 19:08 »

Ud fra det jeg læser kunne det tyde på at det er dig der en dårlig manager - ikke for at være flabet eller noget, men man skal da vide hvad de forskellige ting betyder før man kan gøre sig forhåbninger om at slå Real Madrid.

Så kunne du vel godt have gjort dig den ulejlighed at skrive hvad Skærm af er??

MLL
Manager

« Svar #7: 10 Apr 2008, 19:10 »

Prøv at sætte dit tempo ned til langsomt

Tilbage på FmF Opstemt

Pollebolle
Gæst

« Svar #8: 10 Apr 2008, 19:13 »

vil jeg prøve

ManUtd83
Manager

« Svar #9: 10 Apr 2008, 19:14 »

Will do !

Hvis du sætter høj skærm vil det betyde at din spiller vil jagte bolden og lægge pres på modstanderens boldholder. Det kan erobre bolden for dig, men det vil blive lettere at spille igennem et hold der løber rundt. Du skal som oftest bruge dette mod hold du bør vinde over og på hjemmebane.

Lav skærm af vil få dit forsvar til at holde positionerne i stedet for at presse boldholderen. Dette virker bedre mod hold som er bedre end dig selv, og som du ikek forventer en sejr over.

Pollebolle
Gæst

« Svar #10: 10 Apr 2008, 19:16 »

tusind tak, nogle andre foreslag til ændring i taktikken?

vondracek
Gæst

« Svar #11: 10 Apr 2008, 19:17 »

Jeg kan helt klart anbefale dig, at læse wwfan's Tactical Theorems and Frameworks 08. Har selv fulgt hans teorier og må sige, at de virkelige imponerer gang på gang. Den tråd kan virkelig hjælpe dig, hvis du ikke har så meget styr på de taktiske faktorer.

Pollebolle
Gæst

« Svar #12: 10 Apr 2008, 19:23 »

tusind tak den vil jeg læse..

og utroligt hvad nogle ændringer gør...

Spiller mod Deportivo og de ligger nummer 5, der står 1-1 ved halvej og vi har overtaget Opstemt
har kun ændret tempo og så lavet om på Skærm af som altid har stået i midten

men vil lige læse den der guide Opstemt

Pollebolle
Gæst

« Svar #13: 10 Apr 2008, 19:40 »

er det kort eller direkte spillestil man skal bruge under regnvejr?

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #14: 10 Apr 2008, 19:43 »

er det kort eller direkte spillestil man skal bruge under regnvejr?

direkte, og husk at direkte fungere bedst med hurtig spil..

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010