|
Kimu
|
|
3 minuter lagt til.... Så må Morientes godt lige pyntet på resultatet med en scoring til 4-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Så er det slut... Liverpool vandt kampen 3-1. Sådan  Men simpelthen en klasse kamp mellem de 2 hold. Masser af intensitet og fight mellem de 2 hold. Rigtig god underholding. MOM: Luis Garcia.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Mar 2006, 15:41 af Kimu »
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Super spillet, bortset fra Gerrard. Hvor er det dumt lavet  Men selv med en mand mindre er vi bedre end "Premier Leagues bedste hold" anno 2006  Men synes at dommeren nærmest ødelagde kampen, med alle de frispark og kort, men sku ligemeget når vi vinder alligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
jeg skal gense kampen mandag formiddag - glæder mig vildt meget - dejligt at Liverpool kunne duske de der blå  fra Everton - og ja når Liverpool spillet kører så er det smukt - meget smukt 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Nogen som kan sige mig hvorfor Gerrard spillede med 08 bag på trøjen?? Så lidt meget dumt ud..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Nogen som kan sige mig hvorfor Gerrard spillede med 08 bag på trøjen?? Så lidt meget dumt ud..
det gjorde Beattie også. Noget reklame for et eller andet kulturdag eller sådan noget der holdes i Liverpool i 2008
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
det gjorde Beattie også.
Noget reklame for et eller andet kulturdag eller sådan noget der holdes i Liverpool i 2008
Det er rigtig det gerre skriver.... Begge spillede med tallet 08, for at reklamere for at Liverpool er europærisk kulturby 2008
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Sidste rival kamp i Liverpool: Everton-Leverpølse  3-0 1-0 Cahill 2-0 Johnson 3-0 Johnson(halvt selvmål af Reina  )
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jan 2007, 23:09 af GHERTESTEAS »
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Sidste rival kamp i Liverpool: Everton-Leverpølse  3-0 1-0 Cahill 2-0 Johnson 3-0 Johnson(halvt selvmål af Reina  ) der var ikke det mindste selvmål af Reina men hvis ikke han kastede bolden lige i hovdet på Andy var der selvmål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Så er der derby igen! Jeg tror på en gentagelse af sidst år  Denne gang scorer Arteta istedet for Cahill  EVERTON!-Leverpølse 3-0 Arteta Johnson Johnson (halvt selvmål af Reina)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
den bliver da 2-2 reina laver sikkert et eller andet straffe og en fejl og så scorer gerrard 2 mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
det blir en sikker sejr til Liverpool! min. 2-1 - Everton får et heldigt mål til sidst..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Hvorfor er Hypia ikke angriber? Fremragende mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Hvorfor er Hypia ikke angriber? Fremragende mål.
Hyppia er en af de dårligste forsvarsspiller jeg har set - på højt niveau. Manden er langsom, klodset, og endnu et bevis er dette selvmål. Han er ikke lige min kop te.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|