home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ren magi
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Ren magi  (Læst 10165 gange)
Andreas93
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #30: 10 Apr 2008, 20:27 »

gode handler
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ren magi
« Svar #31: 10 Apr 2008, 22:07 »

Det har jeg ikke rigtig styr på. Men har været ude for, at jeg bare kunne købe de 50 % på en spiller tilbage for ingenting.

Min viden om italienske regler er også lidt rusten, så kan sagtens ske jeg tager fejl Smiley Hvis det er tilfældet har du ihvertfald gjort et kup Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #32: 10 Apr 2008, 22:22 »

Med hensyn til de "delejede" spillere så skal begge klubber byde på ham efter ét år, og den klub der ender med at byde højest får ham. Du, SirToby, skal nok ikke regne med at kunne købe De Rossi tilbage for 0,- Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #33: 10 Apr 2008, 22:24 »

Med hensyn til de "delejede" spillere så skal begge klubber byde på ham efter ét år, og den klub der ender med at byde højest får ham. Du, SirToby, skal nok ikke regne med at kunne købe De Rossi tilbage for 0,- Opstemt

Jeg oplevede ellers noget lignende i FM07. Havde vist en spiller ved navn Barba eller sådan noget i Palermo. Milan købte 50 % af ham for 200 mio. kr., og da sæsonen sluttede, var de ikke længere interesseret, og så jeg jo tjent 200 mio. kr.

Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #34: 10 Apr 2008, 22:25 »

Nej, du kan udskyde det, hvis du vil - så kører kontrakten endnu et år. Wink
Kunne godt bruge en update, du skriver virkelig flot. Hvis du stiller op til denne konkurrence er du en af mine favoritter; jeg sætter meget høj pris på opsætning og tekst.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #35: 10 Apr 2008, 22:29 »

Jeg oplevede ellers noget lignende i FM07. Havde vist en spiller ved navn Barba eller sådan noget i Palermo. Milan købte 50 % af ham for 200 mio. kr., og da sæsonen sluttede, var de ikke længere interesseret, og så jeg jo tjent 200 mio. kr.Smiley

Ja okay, man kan jo være heldig. Jeg har da også oplevet det - altså at kunne købe spillere tilbage for 0,- men aldrig de "store" spillere.

Nej, du kan udskyde det, hvis du vil - så kører kontrakten endnu et år. Wink
Kunne godt bruge en update, du skriver virkelig flot. Hvis du stiller op til denne konkurrence er du en af mine favoritter; jeg sætter meget høj pris på opsætning og tekst.

Det kommer an på om de har lavet kontrakten ét eller to årig... Det er afgørende i den henseende
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #36: 11 Apr 2008, 13:38 »


Vi har med forhåbninger om at stå med noget sølvtøj til maj nu taget hul på sæsonens første kampe. Et brag har fundet sted i den italienske Super Cup, mens ligaen også er blevet åbnet med en udebanekamp imod de opadgående Juventus.

Som nævnt tidligere skulle vi op imod mestrene fra Inter i Super Cuppen. Foran godt 83.000 tilskuere på Inters hjemmebane måtte vi se os tabe med 1-3. Inter ejede første halvleg fuldstændig og undervejs blev det til to scoringer efter dødbolde. Fem minutter inde i anden halvleg lukkede Cambiasso med et mål til 3-0. Først efter denne scoring begyndte spillerne at spille fodbold. Der blev skabt et hav af chancer, og med godt et kvarter igen kunne Giuly fuldt fortjent reducere. Mere blev det dog ikke til, og Inter havde fået en trods alt fortjent sejr. Kun to af vores tre nye ansigter fik spilletid. Chamakh startede på banen, mens Zhirkov kom ind efter 53 minutter. Perea måtte kigge på fra bænken i samtlige minutter.

Nu skulle der hentes oprejsning imod Juventus i ligaens 1. runde. Min startende line-up udtog sig således. Umiddelbart var det Juventus, der åbnede opgøret bedst, men inden alt for længe overtog mine drenge. Assisteret af Giuly kunne Chamakh efter 12 minutter score sin første kasse for AS Roma. Kort før pausen skulle det også blive 2-0. Denne gang var Totti arkitekten og Antunes målscoreren. Værterne var nede, og da indskiftede Vucinic med tyve minutter igen udnyttede manglende koncentration i Juventus-forsvaret, måtte Den Gamle Dame konstatere nederlaget. Det endte 3-0, og det var bestemt ikke kun offensiven, der sprudlede i kampen. Doni stod forrygende mellem stængerne og afviste elegant afslutninger fra de til tider altædende forwards, Trezeguet og Iaquinta.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 23:31 af SirToby » Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #37: 11 Apr 2008, 23:29 »

Hvad skal man sige andet end det er fremragende Opstemt og rigtig flot resultat mod Juventus Smiley
KIU Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #38: 11 Apr 2008, 23:39 »

Er helt enig Kirk, syntes også godt om dit arbejde, KUTGW!
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #39: 11 Apr 2008, 23:44 »

KUTGW? hvad betyder det?
Må man se dine holdinstrukser SirToby eller er de hemmelige?? Smiley
« Seneste Redigering: 12 Apr 2008, 00:28 af NichlasKirk » Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ren magi
« Svar #40: 12 Apr 2008, 00:22 »

Latterligt at sælge 50 % af Rossi. I 07 var det mega nemt at hente dem tilbage igen for ingen penge, men her tror jeg du skal punge op. Hvis han går tabt for klubben er spillet jo så godt som ødelagt, medmindre du slevfølgelig gerne ville sælge ham.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #41: 12 Apr 2008, 08:41 »

KUTGW? hvad betyder det?
Må man se dine holdinstrukser SirToby eller er de hemmelige?? Smiley


KUTGW betyder Keep Up The Good Work.

Holdinstrukser.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #42: 12 Apr 2008, 10:46 »


Vi er nu forbi september, og den samlede total af antal kampe lyder nu på otte. Vi har endnu ikke prøvet at dele point med et mandskab, mens vi både har smagt sejrens sødme og nederlagets bitterhed.

Lad os starte med den sidstnævnte og negative del. Vi er røget i en Champions League-gruppe, der tæller følgende tre hold: Marseille, Spartak Moscow og Barcelona. Vi lagde ud imod franske Marseille i Rom, og da dommeren fløjtede af, var det svært at være positiv. Gæsterne vandt 1-0, og vi havde fået en rigtig skidt og ikke specielt lovende start i Europa. Noget andet var, at vi ikke formåede at udnytte en eneste af vores 17 afslutninger.

Desværre skulle det ikke blive vores eneste nederlag i denne omgang. Igen var det på eget græs, vi skuffede, og denne gang var modstanderen ingen ringere end Milan. Milaneserne havde en yderst fornuftigt første halvleg, hvor de udnyttede næsten alt, de kom i nærheden af. De førte 3-0 i pausen, men heldigvis blev den føring ikke øget i anden halvleg. Vi fik derimod reduceret ved Mancini, men tættere kom vi ikke på point.

Vores øvrige fire kampe blev dog vundet. Sampdoria, Cagliari, Napoli og Empoli måtte alle lade livet for Totti og co. Kampen imod sidstnævnte, Empoli, var vores seneste triumf. De fik sig en sæk på 4-0 takket være scoringer af Giuly, Totti, Chamakh og Aquilani.

Francesco Totti og Ludovic Giuly kan prale af, at de i mine øjne har været denne opstartsfases to bedste Roma-spillere. Kaptajn Totti har leveret tre mål og fire assists, mens Giuly ligger på et mål færre og det samme antal assists. Det er ikke mindst på grund af dem, at vi ligger på 2. PLADSEN i ligaen, kun overgået af Lazio.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #43: 12 Apr 2008, 10:51 »

Fantastisk sprog, krydret med noget flot grafik. Kan det blive bedre? Ja, for Lazio skal fjernes fra 1. pladsen. (;
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #44: 12 Apr 2008, 11:14 »

Fremragende blog, uden tvivl sidens bedste pt.
Fortsæt det gode arbejde Toby, kan godt lide sammensætningen af flot sprog og vidunderlig grafik Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010