home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ren magi
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Ren magi  (Læst 10207 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #15: 09 Apr 2008, 21:02 »

Held og lykke med det SirToby.
Jeg beundrede virkelig din Chimney blog, så lad os håbe, at du overrasker os alle og finder på noget lækkert igen.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #16: 09 Apr 2008, 21:44 »

En lortedag, der bl.a. indeholdte en tabt odds-kupon – dette har dog gjort op for det hele!

Dejligt med noget italiensk bold, og at det er dig der skriver, gør denne nyhed betydeligt bedre.

Held og lykke.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #17: 09 Apr 2008, 23:32 »


Min første dag på jobbet er løbet af sted med at kigge truppen igennem, og selvom den har sine lyspunkter, er forstærkninger en nødvendighed. Til det har jeg fået en rigtig god mængde penge.

Her er truppen, som jeg ser den og vil bruge den. Undervejs vil jeg også komme med ind på, hvem jeg ude efter på de bestemte positioner.

MÅLMÆND
Gianluca Curci
Doni


Her brokker jeg mig ikke. To rigtige gode målmænd, der begge har alderen med sig. Doni vil være førstemålmand, mens 22-årige Curci må tage til takke med bænkepladsen.

At hente:
-


HØJRE BACKS
Cicinho
Marco Cassetti
Christian Panucci


Det ville også være uretfærdigt at brokke sig her. Jeg råder over tre rigtig gode højre backs, hvilket næsten er for meget. Panucci er dog ved at være oppe i alderen, hvorfor jeg regner med, at han spiller denne sæson, inden han måske har spillet din sidste kamp for La Magica. Cassetti regnes umiddelbart for at være førstevalget på pladsen, men det kan hurtigt ændre sig med den konkurrence, der nu en gang er.

At hente:
-


VENSTRE BACKS
Antunes (leje)
Max Tonetto


Umiddelbart er det heller ikke her, vi skal forstærke os med det samme - og så måske alligevel. Antunes er kun på en lejekontrakt, mens Tonetto snart synger på sidste vers. En Urby Emanuelson kunne blive nødvendig at hente her før eller siden.

At hente:
Urby Emanuelson


CENTRALE FORSVARSSPILLERE
Philippe Mexés
Matteo Ferrari
Juan


Jeg kræver fire centrale forsvarsspillere, hvorfor mængden af mit nuværende materiale ikke er optimal nok. Kvaliteten er dog rigtig god, og det er Mexés og Juan, der forventes at danne duo i midten af forsvaret. Nedenstående spillere er alle nogle, vi har et godt øje til. Forhåbentlig finder en af dem vejen til Rom.

At hente:
Micah Richards
Luis Perea
Andrea Barzagli


DEFENSIVE MIDTBANESPILLERE
Daniele De Rossi
Adrian Pit


To spillere kræves her, og det er lige, hvad vi har. Daniele De Rossi er oven i købet en af slagsens bedste, hvorfor forstærkninger ikke er en nødvendighed lige nu og her.

At hente:
-


CENTRALE MIDTBANESPILLERE
Matteo Brighi
David Pizarro


Også her forventer jeg at have to optimale spillere. Heldigvis har jeg også det, selvom der findes spillere af højere niveau. Pizarro har dog nogle fantastiske tekniske færdigheder, som vi forhåbentlig vil kunne nyde godt af i løbet af sæsonen.

At hente:
-


OFFENSIVE MIDTBANESPILLERE
Alberto Aquilani
Simone Perrotta


Endnu to forrygende fodboldspillere, og jeg kan oven i købet sætte holdets helt store kanon, Franceso Totti, tilbage på denne position. Jeg glæder mig specielt til den unge Aquilani, som jeg er sikker på, nok skal vise sig frem.

At hente:
-


HØJRE WINGS
Ludovic Giuly
Mauro Esposito


Esposito og Giuly er to klassefløje, og de to spillere, som jeg har valgt til venstre fløjen, kan oven i købet begge hoppe over på denne side af wingen. Der behøves absolut ingen forstærkninger på lige præcis denne position.

At hente:
-


VENSTRE WINGS
Mancini
Rodrigo Taddei


Både Mancini og Taddei sparker bedst med højreskøjten, hvorfor det kan blive nødvendigt at hente en rigtig venstre fløj her. Mancini er dog bedst på venstre side, men Yury Zhirkov fra CSKA Moskva er alligevel i kikkerten.

At hente:
Yury Zhirkov


ANGRIBERE
Francesco Totti
Mirko Vucinic


Her er jeg ikke tilfreds. Roma råder ikke over nok angribere, men de to, de har, er dog nævneværdige - specielt Francesco Totti, som nok igen forventes en fantastisk sæson. Lige nu er det Chamakh af angribere, vi kigger på, men mon ikke vi får øjnene op for lidt flere.

At hente:
Marouane Chamakh
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ren magi
« Svar #18: 09 Apr 2008, 23:51 »

God gennemgang af truppen... Men hvis du kigger på hvor spillerne er bedst, vil du se at en spiller som Aquilani faktisk er bedst på den centrale, mens Taddei kan spille på begge sider lige godt... Desuden er Taddei en klasse spiller som næsten altid spiller rimelig godt, hvis ikke rigtig godt... Sjældent han falder helt ud af kampene...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #19: 10 Apr 2008, 08:33 »

Hej Toby og endnu engang en flot blog. Jeg vil ikke kritisere bloggen, da den er helt igennem genial. Jeg vil dog kritisere dine "At hente:" Da jeg ikke kan se nogen idé i at hente en englænder til Italien. Hvilket nok aldrig kommer til at ske mere i virkeligheden. De slår jo ikke igennem dernede, hvilket Micah sikkert vil kunne gøre i spillet. Det er urealistisk, men det er nok bare mig der bærer den holdning.

Hvad med en Garay i stedet, som måske kan blive et større talent? Fazio kan også blive vidunderlig, ellers så kig på Criscito, der gjorde det fantastisk, da jeg var i Juventus. Urby er en meget god back, men måske kan Antunes blive ligeså god - jeg har hvertfald set ham blive syg. Tjek holdet igennem en gang mere, da jeg mener du har fejlvurderet et par ting.

Men Zhirkov kan jeg kun anbefale at hente, han gør det altid godt. Det samme med angribere fra Marokko, Marouane Chamakh. Det er også oppe foran, der mangler mest.
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #20: 10 Apr 2008, 09:38 »

rigtig god indledning.. det blir godt af høre hva formation du vil lege med..
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #21: 10 Apr 2008, 12:00 »

Sproget er jo ganske fantastisk som vi kender det, jeg mener du har lavet en fejl i opsætningen. Den er for "opdelt" og det ser imo dumt ud. Hvis du kunne gøre den lidt mere kompakt ville det være en fryd for øjet, du skal bare lige slette nogle linjer. Wink

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #22: 10 Apr 2008, 16:18 »

Hej Toby og endnu engang en flot blog. Jeg vil ikke kritisere bloggen, da den er helt igennem genial. Jeg vil dog kritisere dine "At hente:" Da jeg ikke kan se nogen idé i at hente en englænder til Italien. Hvilket nok aldrig kommer til at ske mere i virkeligheden. De slår jo ikke igennem dernede, hvilket Micah sikkert vil kunne gøre i spillet. Det er urealistisk, men det er nok bare mig der bærer den holdning.

Hvad med en Garay i stedet, som måske kan blive et større talent? Fazio kan også blive vidunderlig, ellers så kig på Criscito, der gjorde det fantastisk, da jeg var i Juventus. Urby er en meget god back, men måske kan Antunes blive ligeså god - jeg har hvertfald set ham blive syg. Tjek holdet igennem en gang mere, da jeg mener du har fejlvurderet et par ting.

Men Zhirkov kan jeg kun anbefale at hente, han gør det altid godt. Det samme med angribere fra Marokko, Marouane Chamakh. Det er også oppe foran, der mangler mest.

Tak for god respons.

Jeg er stortset lige glad med nationalitet, men jeg vil da tage det, du har sagt, til overvejelse, ligesom jeg også vil kigge på dine anbefalinger.

Sproget er jo ganske fantastisk som vi kender det, jeg mener du har lavet en fejl i opsætningen. Den er for "opdelt" og det ser imo dumt ud. Hvis du kunne gøre den lidt mere kompakt ville det være en fryd for øjet, du skal bare lige slette nogle linjer. Wink

Hvis man kigger på alternativerne, synes jeg måden, som jeg satte det op, er den bedste. Jeg tror mere, at det er det, at der ikke er meget tekst, der kan få det til at se dårligt ud.

Tak til dig og alle I andre, som har kommenteret.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #23: 10 Apr 2008, 16:19 »

Flot blog du er startet på her!
Jeg har dog lige en enkelt ting at påpege: Jeg synes du bruger vendingen ", hvorfor..." lidt for meget. Det står faktisk hele fire gange i løbet af sidste update.

Ellers ser det rigtig fint ud, og det var en flot gennemgang af truppen.
Logged

Vuelve la ilusión

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #24: 10 Apr 2008, 16:26 »

Flot blog du er startet på her!
Jeg har dog lige en enkelt ting at påpege: Jeg synes du bruger vendingen ", hvorfor..." lidt for meget. Det står faktisk hele fire gange i løbet af sidste update.

Ellers ser det rigtig fint ud, og det var en flot gennemgang af truppen.

Det har du ret i, og det er ikke optimalt. Det vil der blive rettet op på.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #25: 10 Apr 2008, 16:30 »

Hej Toby og endnu engang en flot blog. Jeg vil ikke kritisere bloggen, da den er helt igennem genial. Jeg vil dog kritisere dine "At hente:" Da jeg ikke kan se nogen idé i at hente en englænder til Italien. Hvilket nok aldrig kommer til at ske mere i virkeligheden. De slår jo ikke igennem dernede, hvilket Micah sikkert vil kunne gøre i spillet. Det er urealistisk, men det er nok bare mig der bærer den holdning.

Kan jeg forsikre dig om, at det ikke er. Vi er mindst to der tænker nationalitet før vi køber. Egentlig sjovt det skulle komme fra en Arsenal-fan men lad det ligge Smiley

Jeg sætter mig altid nogle mål angående nationalitet, når jeg starter med de største hold i Europa. F.eks. at jeg vil holde mig til 3 nationaliteter eller at over halvdelen af truppen skal være fra ligaens hjemland. Ellers ender man med det samme hold igen og igen, med Silva, Aguero osv. osv.
For mig ville din blog blive bedre, hvis du satte dig et lignende mål, men det er jo dig der skriver. Fin start i øvrigt. Opstemt
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #26: 10 Apr 2008, 18:51 »


Optakten til en stor sæson er ved sin ende, og alt er på plads, inden opgøret imod de forsvarende mestre fra Inter i Super Cup-finalen. Truppen er blevet forstærket, hvor den skulle, og efter en hård omgang træning, der skulle få spillerne tilbage i god kampform, er drengene tilbage i lettere skemaer.

Det skulle meget gerne fremgå, at det var en central forsvarsspiller, en venstre fløj samt en angriber, der var hårdest brug for i min seneste opdatering, og heldigvis er det lige præcis på de tre positioner, at vi finder vores tre forstærkninger. MAROUANE CHAMAKH fik æren af at være den første, jeg spenderede penge på. Det var ingen hemmelighed, at vi manglede en angriber med kun Vucinic og Totti som fuldblodsforwards. Vi måtte slippe £14.750.000 for den tidligere Bordeaux-spiller.

Den næste i rækken var forsvarsspiller LUIS PEREA. Vi manglede ligeledes en forsvarsspiller, og i den fysiskstærke Perea fandt vi lige, hvad vi havde brug for. Hans prisskilt lød på £8.500.000.

Den foreløbigt sidste af mine tre investeringer var venstre fløjen, YURY ZHIRKOV. Russeren vil gå ind og rotere med Mancini, og Rodrigo Taddei vil nu blive rykket hen på højre fløjen, hvor han også er en anelse bedre. Vi måtte af med £7.500.000 for den 23-årige knægt.

Som et lille tilskud til disse handler modtog vi £8.000.000 fra konkurrenterne, Milan, der nu ejer 50 % af Daniele De Rossi. Selvfølgelig er hans spillende klub Roma under denne kontrakt.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ren magi
« Svar #27: 10 Apr 2008, 19:35 »

God update og dejlige handler.

Dog lige et spørgsmål, kan du ikke risikere, at skulle betale mere end de £8.000.000 når i skal byde på ham?

Ellers rigtig dejlig læsning Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ren magi
« Svar #28: 10 Apr 2008, 19:38 »

God update og dejlige handler.

Dog lige et spørgsmål, kan du ikke risikere, at skulle betale mere end de £8.000.000 når i skal byde på ham?

Ellers rigtig dejlig læsning Smiley

Det har jeg ikke rigtig styr på. Men har været ude for, at jeg bare kunne købe de 50 % på en spiller tilbage for ingenting.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Ren magi
« Svar #29: 10 Apr 2008, 19:43 »

Flot flot blog SirToby Smiley
Kan godt lide måden du stiller det op på!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010