home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1106 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165492 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #660: 22 Jun 2008, 18:19 »

Det var da godt, Ben. Hvilket holder spiller du med?
FmFreaks Wink

Jeg er lige i gang med en kamp. Når den er færdig tjekker jeg hvor mange mål der er scoret. Peace Vandt 6-0 Opstemt

TT: Har scoret yderligere 3 gange i 5 kampe. Det er en ret stor forbedring i forhold til hvor mange jeg scorede før Thumbs Up
Sæsonen er spillet færdig om 3 kampe. Der vender jeg lige tilbage med de sidste resultater.

« Seneste Redigering: 22 Jun 2008, 18:24 af BenMusalho » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #661: 22 Jun 2008, 19:13 »

Du lyder godt, Zone! Du må hilse din ven lommeregneren, og sige tak for hans hjælp ;-)

Ej, fortsæt endelig med de små updates og upload eventuelt et par screenshots, når sæson er færdigspillet. Great job.

Dens hjælp til mig, er nok tak ;-)

Du kan da lige få nogen SS nu..
Mål på hjørne
Stilling
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jrstuart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #662: 22 Jun 2008, 19:33 »

er der nogle der kan svare mig på om man kan bruge den på andre taktikker? fks. 4-4-1-1 eller 4-3-1-2 Smiley
og er der nogle der har prøvet at tage jeres "udfordre målmand" spiller som targetman og set om det giver bedre resultater? Smiley det sidstnævnte vil jeg selv begynde at teste nu, men hvis der er nogle der kan svare på det andet ville det være skønt Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #663: 22 Jun 2008, 19:37 »

Hat-trick af Kolo Touré!
Sådan Vondra!
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #664: 22 Jun 2008, 19:42 »

er der nogle der kan svare mig på om man kan bruge den på andre taktikker? fks. 4-4-1-1 eller 4-3-1-2 Smiley
og er der nogle der har prøvet at tage jeres "udfordre målmand" spiller som targetman og set om det giver bedre resultater? Smiley det sidstnævnte vil jeg selv begynde at teste nu, men hvis der er nogle der kan svare på det andet ville det være skønt Smiley

Tror ikke der skulle være noget i vejen med at sætte en anden til at udfordre målmanden, så skal du bare bytte dem om. Wink
Logged


Arsenal Football Club


smoothly
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #665: 22 Jun 2008, 19:52 »

Det er jo helt og aldeles vanvittigt at den virker så godt .. men er jeg den eneste der ikke synes det er fuldstændig realistisk Smiley? I virkeligheden så lur mig om de forskellige hold ikke vil have opfattet at man brugte den - i hver kamp :-)

Men thumbs up for at finde FM's svage punkter ;-) for gal den er nice i det fireoghalvfemsens-tyvende-minut Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #666: 22 Jun 2008, 19:54 »

Det er jo helt og aldeles vanvittigt at den virker så godt .. men er jeg den eneste der ikke synes det er fuldstændig realistisk Smiley? I virkeligheden så lur mig om de forskellige hold ikke vil have opfattet at man brugte den - i hver kamp :-)

Men thumbs up for at finde FM's svage punkter ;-) for gal den er nice i det fireoghalvfemsens-tyvende-minut Opstemt

Genialt sagt  funny Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #667: 22 Jun 2008, 20:07 »

Jeg synes også, at denne hjørnesparkskombina tion er langt fra realistisk, smoothly. Dem, der ønsker så meget realisme som muligt, kan jo bare vælge at indstille nogle andre indstillinger. Jeg har det fint med at jeg scorer en masse mål med denne kombination - så længe det er med til at give mig og mit mandskab succes.
Logged

smoothly
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #668: 22 Jun 2008, 20:16 »

Jeg synes også, at denne hjørnesparkskombina tion er langt fra realistisk, smoothly. Dem, der ønsker så meget realisme som muligt, kan jo bare vælge at indstille nogle andre indstillinger. Jeg har det fint med at jeg scorer en masse mål med denne kombination - så længe det er med til at give mig og mit mandskab succes.
Helt sikert, det har du ganske ret i. Jeg kan heller ikke sige mig fri for at bruge den selv, men jeg pointerer bare, at det kunne være et helt og aldeles genialt træk af SIGA at gøre sådan, at holdende kunne "spotte" modstanderens dødboldstaktikker, og dermed dæmme op for disse. Ville IMO bringe spillet op på et helt nyt niveau - et banebrydende et af slagsen Smiley

just my 5 cents Cool
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #669: 22 Jun 2008, 20:33 »

Ja, det ville selvfølgelig være mere med til at skabe mere realisme, men på den anden side, så skal man jo hele tiden justere sine dødboldesituationer - ligesom med ens normale taktikker - hvis det er at AI'en kan forudsige dem. Der skal ihvertfald flere feauteres ind under dødboldesituationer, hvis det er at AI'en begynder at forudsige hvordan man stiller op i netop det og det hjørnespark.
Logged

jrstuart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #670: 22 Jun 2008, 21:41 »

nej jeg mener at tage min centerforsvar og sætte ham som targetman. har prøvet de i få kampe nu uden resultater. er det normalt at det ikke kun er "udfordre målmand" spilleren som scorer  målene, altså at mange af de andre også gør det?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #671: 22 Jun 2008, 22:37 »

nej jeg mener at tage min centerforsvar og sætte ham som targetman. har prøvet de i få kampe nu uden resultater. er det normalt at det ikke kun er "udfordre målmand" spilleren som scorer  målene, altså at mange af de andre også gør det?

Hvis hjørnesparket er upræcist kan bolden gå videre til næste mand som måske kan score  Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #672: 22 Jun 2008, 22:38 »

Jeg synes også, at denne hjørnesparkskombina tion er langt fra realistisk, smoothly. Dem, der ønsker så meget realisme som muligt, kan jo bare vælge at indstille nogle andre indstillinger. Jeg har det fint med at jeg scorer en masse mål med denne kombination - så længe det er med til at give mig og mit mandskab succes.

Ja jeg er også tilfreds med at score mål, det skulle da være mærkeligt andet  Grin
Logged


Arsenal Football Club


jrstuart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #673: 22 Jun 2008, 22:38 »

oki doki  Cool
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #674: 23 Jun 2008, 16:35 »

Jeg elsker dig Vondracek!!! Se lige dette resultat i en kamp mod Torino! Hattrick af Maldini pga. din hjørnesparks taktik! Alle med hovedet alle på hjørnespark!:
Logged

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010