home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165846 gange)
Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #360: 18 Maj 2008, 15:44 »

Jeg har aldrig prøvet at komme ind i et fast mønster, hvor modstanderne scorere regelmæssigt på hjørnespark. Spiller du stadig med Wolves?

Ja det gør jeg da.
Men tror bare generelt det er sværere at få helt vildt succes med denne taktik i de store europæiske ligaer hvor samtlige midterforsvarer er nogle høje klipperter.

Men kan da lige for sjov poste et SS af mine to (fornuftige) headere.




Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #361: 18 Maj 2008, 15:49 »

Kan ikk forstå det- denne her hjørnesparks taktik. Den har hjulpet mig så meget , i andre klubber.
Men nu sker der intet i FCK :b
måske kommer det.

Ja det lyder en smule besynderligt. Hvor langt er du nået? Hvilket spillere udfordre keeperen og angriber nærmeste stolpe? Hvem sparker dine dødbolde?

Ja det gør jeg da.
Men tror bare generelt det er sværere at få helt vildt succes med denne taktik i de store europæiske ligaer hvor samtlige midterforsvarer er nogle høje klipperter.

Men kan da lige for sjov poste et SS af mine to (fornuftige) headere.

Ja det er jo klart, at hvis du står overfor kæmpe forsvarsspillere, så skal du selvfølgelig også selv have et par af den kaliber. Jeg troede forresten også, at dit problem var, at du lukkede for mange mål ind? Godt nok har du to fantastiske forsvarsspillere, men det hjælper jo ikke særlig meget, hvis dine resterende spillere er betydeligt dårligere.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #362: 18 Maj 2008, 15:52 »

Ja det lyder en smule besynderligt. Hvor langt er du nået? Hvilket spillere udfordre keeperen og angriber nærmeste stolpe? Hvem sparker dine dødbolde?


Har spillet en del kampe i første sæson.

Michael Gravgaard - Angriber nærmeste stolpe
Ulrik Laursen - Udfordre MM

Oscar Wendt  og william kvist sparker vist.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #363: 18 Maj 2008, 15:53 »

Jeg har otte spillere i startopstillingen som header med minimum 15. Så den defensive del BURDE ikk være noget problem
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #364: 18 Maj 2008, 15:54 »

Jeg har smidt en v2 op derinde, hvor jeg har fikset nogle småting, samt dødbolderutiner. Prøv eventuelt at downloade dem en gang til Smiley

Ok, den må jeg lige finde når jeg kommer hjem fra job... :-) Noget bestemt sted jeg skal lede......+
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #365: 18 Maj 2008, 16:00 »

Har spillet en del kampe i første sæson.

Michael Gravgaard - Angriber nærmeste stolpe
Ulrik Laursen - Udfordre MM

Oscar Wendt  og william kvist sparker vist.

Hvor mange mål har du fået scoret? Er det sådan, at Ulrik Laursen for boldene placeret lige til hovedet, men rammer langt fra mål?

Jeg har otte spillere i startopstillingen som header med minimum 15. Så den defensive del BURDE ikk være noget problem

Nu er det jo ikke kun hovedspil dine spillere skal have for at kunne være gode i luften. Hvad hjælper det at de har 15 i hovedspil, men kun er 170 cm høje og ikke har habile stats i styrke og springkræft - Ingeting. Men ja det burde måske ikke være så stort et problem, og jeg forstår virkelig ikke hvad der kan være galt. Du kunne jo eventuelt prøve, at tage din venstre fløj tilbage i feltet. Har du følt, at de to, der står i angrebet, har hjulpet meget på kontraangreb efter modstanderen mistede bolden på hjørne?

Ok, den må jeg lige finde når jeg kommer hjem fra job... :-) Noget bestemt sted jeg skal lede......+

Ja lige her. Den gemmer sig på side tre Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #366: 18 Maj 2008, 16:09 »

Hvor mange mål har du fået scoret? Er det sådan, at Ulrik Laursen for boldene placeret lige til hovedet, men rammer langt fra mål?


Hvordan ser jeg hvormange mål jeg har scoret på hjørne (:
Og er ikke sikker på den med Ulrik Laursen - men tror du har ret . han for nemlig mange chancer. men scorer ikke.
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #367: 18 Maj 2008, 16:47 »

Kanon tak Vondracek... Jeg skal skrive til dig, hvordan det går med mit Oxford hold.... ;-)
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

ahp
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #368: 18 Maj 2008, 18:36 »

Klasse taktik Wink i første kamp scorer min bedste header, Mexes, lige to kasser Opstemt
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #369: 18 Maj 2008, 19:46 »

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #370: 18 Maj 2008, 19:49 »

Hvordan ser jeg hvormange mål jeg har scoret på hjørne (:
Og er ikke sikker på den med Ulrik Laursen - men tror du har ret . han for nemlig mange chancer. men scorer ikke.

Du går ind i din ligatabel. Dernæst 'Holdstatistik', hvorefter du trykker på 'Vis' i højre hjørne. Der burde der meget gerne stå en masse ting du kan få statistikker til, og så vælger du simpelthen bare den der hedder 'Mål ved hjørnespark'. Angående det med Laursen, så vil jeg råde dig til at prøve lidt endnu. Hvis ikke det virke, så sæt eventuelt en anden forsvarsspiller til at udfordre keeperen og se så om det hjælper.

Klasse taktik Wink i første kamp scorer min bedste header, Mexes, lige to kasser Opstemt

Lyder rigtig godt. Tjek eventuelt det første link nedenunder Wink


Det er sgu klasse af Mexés! Hele 41 mål i 51 kampe er helt fantastisk! Er alle scoret på hjørnespark?
« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 19:52 af vondracek » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #371: 18 Maj 2008, 19:51 »

Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #372: 18 Maj 2008, 19:52 »

Det er sgu klasse af Mexés! Hele 41 mål i 51 kampe er helt fantastisk! Er alle scoret på hjørnespark?
Næsten alle, træk et par stykker fra.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #373: 18 Maj 2008, 19:52 »

Hvordan ser man hvormange mål man har scoret på hjørne?
Gå ind i ligaen, så holdstatistik, og så vælg "Mål ved hjørnspark"
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #374: 18 Maj 2008, 19:55 »

Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010