home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1113 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165497 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #75: 14 Apr 2008, 18:07 »

Det er nok Kaboul der gør det fantastisk i forsvaret. Men Jonathan Woodgate er heller ik dårlig, han er dog tit skadet.
Kaboul har 19 i hovedspil og 17 i springkraft, hvor Woodgate har 17 i hovedspil og 16 i springkraft. Det er ikke det vildeste med hovedet, men synes alligevel jeg burde score flere end dem jeg gør.

Mon ikke Kaboul nok skal banke et par bolde i nettet. Hvornår tager du brug af taktikken?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #76: 14 Apr 2008, 18:25 »

Mon ikke Kaboul nok skal banke et par bolde i nettet. Hvornår tager du brug af taktikken?

Omgående. Og havde den på da der var 7 runder tilbage af Premier League. Faktisk er det ogs Kaboul der har scoret alle tre hjørnesparksmål jeg havde scoret inden din taktik blev taget i brug.
Logged

Vuelve la ilusión

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #77: 14 Apr 2008, 18:53 »

Fantastisk. Det lyder godt, at det hjælper. Kom endelig med flere informationerne, når sæsonen er slut.
Skal selv have testet en Home & Away taktik og samtidig vil jeg benytte mig med denne taktik, så I kan få lidt flere facts. Jeg smider lidt info op, når jeg når så langt.

Det skal jeg ihvertfald nok gøre.. Nu har han lige lavet hatrick i en kamp.. F*** det er herligt.. Opstemt

Det vil jeg se frem til.. Du har ihvertfald en beundre for dit arbejde her..
« Seneste Redigering: 14 Apr 2008, 19:05 af hedengran » Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

BaronE
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #78: 14 Apr 2008, 19:55 »

Hey. I det spil jeg har med Real Madrid, det jeg har omtalt på en anden side, har jeg lavet 17 mål efter hjørnespark i 24 kamp og det er bare i ligaen.
Den er MEGA god taktikken.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #79: 14 Apr 2008, 23:36 »

Det skal jeg ihvertfald nok gøre.. Nu har han lige lavet hatrick i en kamp.. F*** det er herligt.. Opstemt

Det vil jeg se frem til.. Du har ihvertfald en beundre for dit arbejde her..

Hey. I det spil jeg har med Real Madrid, det jeg har omtalt på en anden side, har jeg lavet 17 mål efter hjørnespark i 24 kamp og det er bare i ligaen.
Den er MEGA god taktikken.

Det lyder som om, at I har succes med den. Det er en dejlig følelse, når ens spillere endelig begynder at scorer på hjørnespark. Kan selv fortælle, at i min første venskabskamp med Arsenal mod Barnet (vist nok) vandt jeg 8-0 og scorede fire af dem på hjørne.
Logged

Executiu
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #80: 15 Apr 2008, 01:06 »

Samba har på 4 sæsoner scoret ca. 100 ligamål for mit Fiorentina-hold med en taktik, der næsten ligner denne på en prik. De 3 vigtige stats er hovedstød, styrke og springkraft, og det er også uhyre vigtigt med en ordentlig hjørnesparksspecial ist. Til dette bruger jeg van der Vaart, som har 17 i hjørnespark.
Logged


Executiu
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #81: 15 Apr 2008, 01:07 »

I øvrigt koster Samba kun 14 mio dkk i sæson 07/08.
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #82: 16 Apr 2008, 00:11 »

Lige en lille opdatering:

Jeg er startet med Arsenal, hvor der er spillet seks kampe i Premier League. Har placeret mig på en klart førsteplads under 'Mål scoret på hjørnespark'. Her kan du se statistikken.
Da jeg ikke helt har lysten til FM ved jeg ikke om jeg fortsætter dette save, men det kunne tænkes, at I vil få en lille update om hvordan det går mig.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #83: 16 Apr 2008, 00:23 »

Jeg plejer bare at sætte min stærkeste hovedspils spiller til forreste stolpe, og så ligger jeg den bare til ham... scorer pisse mange mål på det... zanka har scoret 8 mål i 9 kampe for mig, på hjørne...
Logged


vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #84: 16 Apr 2008, 09:06 »

Jeg må indrømme, at dine tanker vedrørende taktik og hjørnespark er meget opmuntrende og motiverende Vondracek -

Jeg er selv igang med at arbejde på hjørnesparkskombina tioner, og har egentlig relativ succes med det.

Kort sagt, så stiller jeg op med at de to centrale forsvarere angriber fjerneste stolpe, den stærke angriber går mod forreste stolpe, en spiller angriber bolden fra dybden, og så nogle andre rundt omkring, men de her er de vigtigste . I 4 sæsoner i træk, så er jeg det farligste hold i de rækker jeg har været i på hjørnespark, men dog ikke helt med så meget succes som dig...

Jeg vil prøve din taktik omkring hj-spark af - det lyder utroligt spændende - spørgsmålet er så om mine Championship-aspiranter er gode nok...:S

Men tak for inspirationen!
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #85: 16 Apr 2008, 10:24 »

Mange tak for de fine ord vevest7.
Lyder som en fornuftig idé du har haft dig og at placere de to cetrale spillere ved fjerneste stolpe har jeg aldrig prøvet før. Jeg glæder mig til, at hører fra dig og se om du får mere succes med min. Vend endelig tilbage med mere information, når du er nået til det punkt.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #86: 16 Apr 2008, 19:47 »

What the hell, I'll give it a shot to!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #87: 16 Apr 2008, 20:44 »

Jeg må sige din hjørnesparkstaktik er fantastisk!
Havde kun scoret 3 mål på hjørne med 7 kampe tilbage af ligaen sidste sæson da jeg tog taktikken i brug. I de resterende 7 kampe scorede jeg yderligere 2 mål på hjørne, og sidst i oktober i denne sæson har jeg allerede scoret 8 mål på hjørne. Så det er bare fantastisk!

Glimrende arbejde!
Logged

Vuelve la ilusión

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #88: 16 Apr 2008, 21:02 »

What the hell, I'll give it a shot to!

Det skal du da også være velkommen til Suicide Wink
Med hvilket hold skal den prøves af på?

Jeg må sige din hjørnesparkstaktik er fantastisk!
Havde kun scoret 3 mål på hjørne med 7 kampe tilbage af ligaen sidste sæson da jeg tog taktikken i brug. I de resterende 7 kampe scorede jeg yderligere 2 mål på hjørne, og sidst i oktober i denne sæson har jeg allerede scoret 8 mål på hjørne. Så det er bare fantastisk!

Glimrende arbejde!

Det lyder jo rigtig godt. Jeg er glad for, at I kan bruge den og at den gør en forskel.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #89: 17 Apr 2008, 17:44 »

Det skal du da også være velkommen til Suicide Wink
Med hvilket hold skal den prøves af på?

Super holdet W. B. A. og inden jeg tog den i brug, brugte jeg min egen, som i trænings kampe og de første 2 liga kampe + 1 cup kamp, havde indbrag 5 mål, din har i 3 kampe givet 2 mål.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010