home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165367 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #30: 09 Apr 2008, 20:56 »

Øvrigt område er det "Standard" eller bare "Gå frem"?

Edit: Min fejl, havde ikke læst de andre indlæg ovenover.. Skal nok melde tilbage med resultaterne Thumbs Up . Er i øvrigt Brøndby med Duncan og Michalik som de stærkeste headere..

Det lyder godt. Bliver spændende at se hvordan Duncan kommer til at klare sig.

Hvor skal bolden lægges ind over?

Nærmeste stolpe?

Den forstår jeg desværre ikke helt. Det eneste du skal gøre er, at sætte dine hjørnespark instruktioner som nævnt. Derefter skal du vælge din(e) hjørnesparkstager. Så plejer den spiller, som tager hjørnespark, ofte af sparke ind mod den spiller der udfordrer MM.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 21:03 af vondracek » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #31: 09 Apr 2008, 21:06 »



Den forstår jeg desværre ikke helt. Det eneste du skal gøre er, at sætte dine hjørnespark instruktioner som nævnt. Derefter skal du vælge din(e) hjørnesparkstager. Så plejer den spiller, som tager hjørnespark, ofte af sparke ind mod den spiller der udfordrer MM.

AFCK mener, hvor hjørnesparkstageren skal sende bolden hen ved hjørnespark. Skal han sigte efter straffefeltet, nærmeste stolpe eller kort osv.?
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #32: 09 Apr 2008, 21:15 »

Har spillet de første 5 kampe i 3. sæson med Brøndby, og må indrømme taktikken ikke helt har fungeret for mig. Har ikke scoret endnu.  Michalick (20 i hovedspil) er dog kommet frem til en del chancer fra hans position, hvor han udfordrer målmanden, men han har endnu ikke scoret. Duncan har nettet - bare ikke efter et hjørnespark..
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #33: 09 Apr 2008, 21:26 »

AFCK mener, hvor hjørnesparkstageren skal sende bolden hen ved hjørnespark. Skal han sigte efter straffefeltet, nærmeste stolpe eller kort osv.?

Ja undskyld. Har været i skole hele dagen og på arbejde lige bagefter, hvilket kan være en dårlig undskyldning for, at jeg ikke helt forståd hans sætning Wink
Havde også helt glemme at skrive det i min tråd. Både højre og venstre side skal sættes til "Lille småfelt".

Har spillet de første 5 kampe i 3. sæson med Brøndby, og må indrømme taktikken ikke helt har fungeret for mig. Har ikke scoret endnu.  Michalick (20 i hovedspil) er dog kommet frem til en del chancer fra hans position, hvor han udfordrer målmanden, men han har endnu ikke scoret. Duncan har nettet - bare ikke efter et hjørnespark..

Okey det lyder trist. Havde helt glemt at skrive, at du skal huske at sætte din hjørnespark til det lille småfelt. Hvad stod den på, mens du testede den?
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 21:28 af vondracek » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #34: 09 Apr 2008, 21:35 »

Jeg tror jeg vil prøve den med mit Hull City hold ... Da jeg indtil videre ikk har scoret på nogen hjørnespark i denne sæson og jeg har spillet 15 kampe ...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #35: 09 Apr 2008, 21:58 »

Jeg tror jeg vil prøve den med mit Hull City hold ... Da jeg indtil videre ikk har scoret på nogen hjørnespark i denne sæson og jeg har spillet 15 kampe ...

Det lyder rigtig fornuftigt Fynbo. Kender desværre ikke til Hull's mandskab. Har de nogle stærke hovedstødsspillere?
Logged

BaronE
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #36: 10 Apr 2008, 13:25 »

Det er en rigtig god taktik. Jeg har kun spillet en kamp med den taktik endnu. Jeg er Real Madrid, jeg er i 2012. Jeg spillede mod Sevilla, jeg vandt 4-1 på hjemmebane. Jeg havde "kun" fire hjørnespark i løbet af kampen og to af mine mål blev scoret efter hjørne. Så den taktik har jeg tænkt mig at bruge fremover. 
Jeg har mange gode headere, men score ikke så tit efter hjørne, så det håber jeg på, at jeg gør nu. Wink Thumbs Up
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #37: 10 Apr 2008, 15:04 »

Okey det lyder trist. Havde helt glemt at skrive, at du skal huske at sætte din hjørnespark til det lille småfelt. Hvad stod den på, mens du testede den?
Citat

Tror bare den stod på standard, men vil give den et nyt forsøg så  Smiley Vender tilbage om 5-10 kampe Wink
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #38: 10 Apr 2008, 17:56 »

Jeg synes den virker rigtig godt.
Jeg er Newcastle og har Ezequiel Garay til at stå inde omkring målmanden, og efter jeg er gået over til taktikken har han lavet 8 mål på bare et par måneder... Han har lavet ét hattrick, og har lavet 2 i samme kamp i dette moment Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #39: 10 Apr 2008, 18:02 »

Dertil skal det siges at jeg gik fra at have lavet 1 mål på hjørne inden jeg havde skiftet (Altså i Premier League), til at nu at have lavet 8 stk, som er flest for ligaen
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #40: 10 Apr 2008, 18:09 »

Det er en rigtig god taktik. Jeg har kun spillet en kamp med den taktik endnu. Jeg er Real Madrid, jeg er i 2012. Jeg spillede mod Sevilla, jeg vandt 4-1 på hjemmebane. Jeg havde "kun" fire hjørnespark i løbet af kampen og to af mine mål blev scoret efter hjørne. Så den taktik har jeg tænkt mig at bruge fremover. 
Jeg har mange gode headere, men score ikke så tit efter hjørne, så det håber jeg på, at jeg gør nu. Wink Thumbs Up

Det lyder jo rigtig godt. Havde håbet på, at en herinde ville prøve taktikken med Real, da jeg før har prøvet taktikkerne uden det lykkedes. Har dog ikke fået prøvet denne her hjørnesparkstaktik af på Real mandskabet, så godt at se det kører for dig.

Tror bare den stod på standard, men vil give den et nyt forsøg så  Smiley Vender tilbage om 5-10 kampe Wink

Lyder godt. Jeg ser frem til at hører hvordan det er gået dig.

Jeg synes den virker rigtig godt.
Jeg er Newcastle og har Ezequiel Garay til at stå inde omkring målmanden, og efter jeg er gået over til taktikken har han lavet 8 mål på bare et par måneder... Han har lavet ét hattrick, og har lavet 2 i samme kamp i dette moment Smiley

At lave otte mål synes jeg er meget for en forsvarsspiller, så taktikken giver åbenbart pote, hvis det står til mig. Godt at se dig scorer flere mål på hjørnespark, og lækkert med et hattrick af Garay. Var alle målene på hjørne?
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #41: 10 Apr 2008, 18:38 »

Der er nu gået yderligere 7 kampe siden jeg forsøgte mig med taktikken, og den kører stadig ikke for mig.. Jeg har endnu ikke scoret et eneste mål efter hjørnespark.. Huh
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #42: 10 Apr 2008, 19:05 »

Der er nu gået yderligere 7 kampe siden jeg forsøgte mig med taktikken, og den kører stadig ikke for mig.. Jeg har endnu ikke scoret et eneste mål efter hjørnespark.. Huh

Vil du sende mig et screenshot af dit hold, samt et af Michalick? Hvem har du iøvrigt til at sparke hjørne?
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #43: 11 Apr 2008, 15:28 »

Vil du sende mig et screenshot af dit hold, samt et af Michalick? Hvem har du iøvrigt til at sparke hjørne?

Her:

Brøndby:
[img=http://img170.imageshack.us/img170/6750/brndbybf8.th.jpg]

Michalik:
[img=http://img413.imageshack.us/img413/540/michalikgv4.th.jpg]

Målet er i øvrigt ikke scoret efter hjørnespark - desværre..

Lorentzen (17 i hjørne) står for hjørnesparkene fra begge sider. Før tog Altidore sig af sparkene fra den ene side, men så kom Ajax med et tilbud, der var for godt til at sige nej til..
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #44: 11 Apr 2008, 15:49 »

Her:

Brøndby:
[img=http://img170.imageshack.us/img170/6750/brndbybf8.th.jpg]

Michalik:
[img=http://img413.imageshack.us/img413/540/michalikgv4.th.jpg]

Målet er i øvrigt ikke scoret efter hjørnespark - desværre..

Lorentzen (17 i hjørne) står for hjørnesparkene fra begge sider. Før tog Altidore sig af sparkene fra den ene side, men så kom Ajax med et tilbud, der var for godt til at sige nej til..
Hvorfor har du ikke max med fremme?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010