home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 108009 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #435: 30 Apr 2008, 17:02 »

Du lukker da det ene efter det andet lort ud, Cesc.

Hver mand, sin mening, men så er der også lige en grænse, som jeg synes, du har overtrådt. Du hader denne konkurrence fordi, at man kan vinde en bette præmie? Jeg tør at vædde på, at nøjagtig de samme brugere havde tilmeldt sig, også hvis der ikke var præmier på spil. Præmien er jo bare lidt glasur ovenpå lagkagen, så din argumentation kan jeg slet, slet ikke følge med i, og jeg tvivler kraftigt på, at jeg er den eneste, der ikke kan det.

Hvis du skal være negativ, så kom dog for dælen med nogle argumentationer der holder!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #436: 30 Apr 2008, 17:03 »

Nå, nu starter konkurrencen i morgen, hvorfor jeg lige vil komme med en sidste bemærkning til denne blogkonkurrence.

I skal alle sammen have god vind, og jeg vil uden tvivl følge med i jeres blogs. Det skal ingen tvivl være at jeg hader denne konkurrence, men intet anti fra mig af. Det skal nok blive spændende at følge jeres blogs, selvom jeg ikke forstår jer. Dette er noget værre skod, og at vinde præmier for at skrive - hvad sker der?

Der skal ikke herske nogen tvivl, om jeg at aldrig kunne forstille mig at være tilmeldt. Da jeg virkelig er imod konkurrencer omkring blogs, hvor jeg mener det er noget for sjovt.

Men god vind til alle jer tilmeldte. Smiley

At man vil konkurrere, tror jeg mange ser som en "sjov ting" ved bloggeri. Alle der skriver har brug for bekræftigelse for deres arbejde. Award-shows er jo også bekræftigelse og f.eks. forfatter- og filmbranchen er jo også konkurrencebrancher .

Folk konkurrerer jo også nu om at få månedens blog og at få bekræftigelse i sit arbejde.

Jeg tror da heller ikke, at folk deltager fordi at de vil vinde præmien, men fordi man har lyst til at konkurrere, være den bedste, og ellers bare have det sjovt med konkurrencen. I bund og grund er det vel det, som den handler om.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #437: 30 Apr 2008, 17:06 »

Der skal ikke herske nogen tvivl, om jeg at aldrig kunne forstille mig at være tilmeldt. Da jeg virkelig er imod konkurrencer omkring blogs, hvor jeg mener det er noget for sjovt.

Du var da tilmeldt til at starte med?

Og at du så synes, at det er forkert at konkurrere, når det kommer til blogs, hvorfor fanden blev du så mobset over, at du ikke vandt månedens blog i stedet for mig - det er jo det samme i princippet. Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #438: 30 Apr 2008, 17:13 »

Nå, nu starter konkurrencen i morgen, hvorfor jeg lige vil komme med en sidste bemærkning til denne blogkonkurrence.

I skal alle sammen have god vind, og jeg vil uden tvivl følge med i jeres blogs. Det skal ingen tvivl være at jeg hader denne konkurrence, men intet anti fra mig af. Det skal nok blive spændende at følge jeres blogs, selvom jeg ikke forstår jer. Dette er noget værre skod, og at vinde præmier for at skrive - hvad sker der?

Der skal ikke herske nogen tvivl, om jeg at aldrig kunne forstille mig at være tilmeldt. Da jeg virkelig er imod konkurrencer omkring blogs, hvor jeg mener det er noget for sjovt.

Men god vind til alle jer tilmeldte. Smiley

Efter din logik skal det heller ikke være muligt at udpege en vinder efter en fodboldkamp - man må jo kun spille for hyggens skyld, ikke??

Nå, seriøst. Jeg oplever at du ser et hårdt skel mellem "hygge og sjov" og "vinde og konkurrencer", men, lets face it: SÅDAN ER FODBOLD!!

Man står og truller rundt med en bold på græsset fordi det er enormt hyg'somt, men det er da også fedt at kunne drille sine kammerater, hvis man selv var på det hold, der vandt. Det er sådan jeg har det med blogkonkurrencen. Det er sjov og hygge, fordi man elsker at skrive og læse blogs, men det er også fedt at kunne kommentere hinandens præstationer og hædre den man synes er lidt federe end de andre.

Så slap nu lidt af og nyd de mange gode blogs.  Thumbs Up
Logged

Monk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #439: 30 Apr 2008, 17:32 »

Kan man nå en sidste øjebliks tilmelding?

I så fald er jeg klar på at forsøge mig med Irland
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #440: 30 Apr 2008, 17:33 »

Så har jeg 2 updates klar, men hvordan gør i andre? sætter i bare alle dem i har på iaften/nat?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #441: 30 Apr 2008, 17:34 »

Kan man nå en sidste øjebliks tilmelding?

 I så fald er jeg klar på at forsøge mig med Irland

Kan du da godt  Cool
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #442: 30 Apr 2008, 17:35 »

Så har jeg 2 updates klar, men hvordan gør i andre? sætter i bare alle dem i har på iaften/nat?
Man skal da vente lidt, så læseren kan se frem til næste update.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #443: 30 Apr 2008, 17:35 »

Man skal da vente lidt, så læseren kan se frem til næste update.

godt nok, var også det jeg troede Smiley

EDIT: Hvis der overhovedet kommer nogen læsere i min Opstemt
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #444: 30 Apr 2008, 17:36 »

Kan man nå en sidste øjebliks tilmelding?

 I så fald er jeg klar på at forsøge mig med Irland

Du er nu tilmeldt Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Monk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #445: 30 Apr 2008, 17:37 »

Du er nu tilmeldt Smiley
Super, og må jeg sige rigtig godt projekt det her Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #446: 30 Apr 2008, 17:40 »

Og nu da en bruger lige har lavet en sidste minuts tilmelding, vil jeg lave en sidste minuts " Afgang" Opstemt

Jeg har ikke nået at få internettet på plads, og kan ikke lave nogle updates, og nu vil jeg bare nyde konkurrencen, og læse alle den fantastiske blogs der vil komme.

Held og lykke alle sammen Smiley
Logged

19-18!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #447: 30 Apr 2008, 18:55 »

Ved nærmere eftertanke, kan det godt ske, at jeg starter min op fra midnatstid - selvom jeg i såfald vil få sovet mindre, da jeg skal tidligt op. Men det kan altid hentes, når pokal sejren skal fejres Wink

EDIT: Min intro er dog kort.. Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 30 Apr 2008, 19:11 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #448: 30 Apr 2008, 19:01 »

Nå, nu starter konkurrencen i morgen, hvorfor jeg lige vil komme med en sidste bemærkning til denne blogkonkurrence.

I skal alle sammen have god vind, og jeg vil uden tvivl følge med i jeres blogs. Det skal ingen tvivl være at jeg hader denne konkurrence, men intet anti fra mig af. Det skal nok blive spændende at følge jeres blogs, selvom jeg ikke forstår jer. Dette er noget værre skod, og at vinde præmier for at skrive - hvad sker der?

Der skal ikke herske nogen tvivl, om jeg at aldrig kunne forstille mig at være tilmeldt. Da jeg virkelig er imod konkurrencer omkring blogs, hvor jeg mener det er noget for sjovt.

Men god vind til alle jer tilmeldte. Smiley
Jeg forstår stadig ikke en fløjtende fis af din holdning. -.-
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #449: 30 Apr 2008, 19:14 »

Ved nærmere eftertanke, kan det godt ske, at jeg starter min op fra midnatstid - selvom jeg i såfald vil få sovet mindre, da jeg skal tidligt op. Men det kan altid hentes, når pokal sejren skal fejres Wink

EDIT: Min intro er dog kort.. Ubeslutsom


Vil vædde med min intro er mindre  funny
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010