home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1294 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 108066 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #420: 30 Apr 2008, 13:46 »

det er trist jeg ikke er hjemme hele dagen imorgen, så min får ikke et gennembrud i starten Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #421: 30 Apr 2008, 14:05 »

jstoffer, der står bag den gode SønderjyskE blog er blevet tilmeldt i dag.

Jeg vil gerne uselvisk tage æren for det, da jeg har ydet et moderat psykisk pres på den stakkels mand. Senest i morges, hvor jeg gav ham et tilbud han ikke kunne afslå  Grin

Bare kald mig Don D  Cool
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #422: 30 Apr 2008, 14:09 »

Argh crap -.- min blog kommer nok heller ikke op før fredag grundet Pokalfinalen.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #423: 30 Apr 2008, 14:11 »

Argh crap -.- min blog kommer nok heller ikke op før fredag grundet Pokalfinalen.

Ærgerligt - mere omtale til os andre  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #424: 30 Apr 2008, 14:22 »

jstoffer, der står bag den gode SønderjyskE blog er blevet tilmeldt i dag.

Jeg vil gerne uselvisk tage æren for det, da jeg har ydet et moderat psykisk pres på den stakkels mand. Senest i morges, hvor jeg gav ham et tilbud han ikke kunne afslå  Grin

Bare kald mig Don D  Cool

Godt klaret Don D.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #425: 30 Apr 2008, 14:23 »

Min blog kommer forhåbentlig engang om torsdagen. Hvis forummet bliver åbnet allerede kl. 12 i aften kommer den der. Og så en update om morgenen den 1.  Derefter skal jeg til Konfirmation og i sommehus, hvilket betyder en ærgelig pause indtil mandag hvor jeg vil komme stærkt igen, med en masse updates skrevet ude på landet!
Logged

Isolation

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #426: 30 Apr 2008, 14:24 »

Godt klaret Don D.. Grin

"Some time in the future, I might be calling upon a favor - until then, consider it my gift"  Grin
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #427: 30 Apr 2008, 14:26 »

jstoffer, der står bag den gode SønderjyskE blog er blevet tilmeldt i dag.

Jeg vil gerne uselvisk tage æren for det, da jeg har ydet et moderat psykisk pres på den stakkels mand. Senest i morges, hvor jeg gav ham et tilbud han ikke kunne afslå  Grin

Bare kald mig Don D  Cool

Jeg føler mig virkelig mentalt kørt ned af alt den psykologiske terror Dusty har kørt på mig. Har flere nætter lagt i fosterstilling på gulvet og grædt. det har været hårdt Græder

Ej, det har sgu været okay, har bare været i tvivl om evnerne kunne række og ikke mindst tiden.
Men nu prøver jeg sgu. Det skal nok blive spass.
 Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #428: 30 Apr 2008, 14:30 »

Jeg føler mig virkelig mentalt kørt ned af alt den psykologiske terror Dusty har kørt på mig. Har flere nætter lagt i fosterstilling på gulvet og grædt. det har været hårdt Græder

Ej, det har sgu været okay, har bare været i tvivl om evnerne kunne række og ikke mindst tiden.
Men nu prøver jeg sgu. Det skal nok blive spass.
 Thumbs Up

Bare husk på at det er Don'en, der har hjulpet dig ind i varmen. Jeg forventer respekt i al fremtid  Cool  funny

9½ time tilbage - det er sgu for spændende!!

Jeg glemte helt at fortælle det til artiklen, men jeg tror på Rosso som favorit. Her i 2008 har han leveret den ene velsmurte blog efter den anden. Det kan en gammel tosse som mig SLET ikke følge med til  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #429: 30 Apr 2008, 14:39 »

Bare husk på at det er Don'en, der har hjulpet dig ind i varmen. Jeg forventer respekt i al fremtid  Cool  funny

9½ time tilbage - det er sgu for spændende!!

Jeg glemte helt at fortælle det til artiklen, men jeg tror på Rosso som favorit. Her i 2008 har han leveret den ene velsmurte blog efter den anden. Det kan en gammel tosse som mig SLET ikke følge med til  Wink

op med hovedet besse  crazy ej, for sjov  funny
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #430: 30 Apr 2008, 14:47 »

Bare husk på at det er Don'en, der har hjulpet dig ind i varmen. Jeg forventer respekt i al fremtid  Cool  funny

Jeg skal prøve, men hukommelsen er ikke hvad den har været. Betyder det her så at jeg er din bitch  Ubeslutsom
Ej glæder min til din blog.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

risto92
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #431: 30 Apr 2008, 16:53 »

jeg melder meg på, og jeg vil være AS Cannes (Zinedine Zidane sin moderklubb)
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #432: 30 Apr 2008, 16:55 »

Nå, nu starter konkurrencen i morgen, hvorfor jeg lige vil komme med en sidste bemærkning til denne blogkonkurrence.

I skal alle sammen have god vind, og jeg vil uden tvivl følge med i jeres blogs. Det skal ingen tvivl være at jeg hader denne konkurrence, men intet anti fra mig af. Det skal nok blive spændende at følge jeres blogs, selvom jeg ikke forstår jer. Dette er noget værre skod, og at vinde præmier for at skrive - hvad sker der?

Der skal ikke herske nogen tvivl, om jeg at aldrig kunne forstille mig at være tilmeldt. Da jeg virkelig er imod konkurrencer omkring blogs, hvor jeg mener det er noget for sjovt.

Men god vind til alle jer tilmeldte. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #433: 30 Apr 2008, 16:57 »

Tak fordi du gider følge blogs'ene cesc Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #434: 30 Apr 2008, 16:59 »

Cesc, du har stadig ikke fattet at vi ikke er i konkurrencen for at vinde præmier -.- Begynder snart at irritere mig, at du har sådan et anti-konkurrencegen i dig, men nok om det.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010