home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Arven fra Busby Babes
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke opdateringer er bedst?
Dem fra side 1-3
- 3 (50%)
Dem fra side 5
- 3 (50%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Arven fra Busby Babes  (Læst 16012 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arven fra Busby Babes
« Svar #60: 28 Maj 2008, 12:11 »

Det er nice U-S. Simple beskeder, så man let kommer det igennem.

Jeg håber, du holder stilen og modet. Jeg ville bare blive glad, hvis der kom mindre billeder Smiley

Færre billeder, eller skal de bare fylde mindre? For der har kun været et enkelt i de sidste to updates. Mit problem er, at jeg helst ikke vil fucke dimensionerne op, men når jeg prøver at indstille det, bliver billedet altid skævt, så jeg er nødt til at bruge [IMG ]-koden. Jeg vil gerne have det samme billede af OT hele tiden, så jeg ligesom "byder læseren indenfor", og det, jeg har brugt i de sidste to updates, er det mindste, jeg har kunnet finde. Håber du forstår, hvad jeg mener. Tunge

rigtig fin update, virkelig realistisk

Mange tak Smiley

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #61: 28 Maj 2008, 12:15 »

Utrolig flot skrevet United-styrer!! Nu er det sjældent at jeg læser blogs, men denne gang må jeg indrømme, at jeg er blevet hooked Smiley

Forsæt endelig det gode arbejde og før United op! Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 28 Maj 2008, 12:20 »

Færre billeder, eller skal de bare fylde mindre? For der har kun været et enkelt i de sidste to updates. Mit problem er, at jeg helst ikke vil fucke dimensionerne op, men når jeg prøver at indstille det, bliver billedet altid skævt, så jeg er nødt til at bruge [IMG ]-koden. Jeg vil gerne have det samme billede af OT hele tiden, så jeg ligesom "byder læseren indenfor", og det, jeg har brugt i de sidste to updates, er det mindste, jeg har kunnet finde. Håber du forstår, hvad jeg mener. Tunge

De skal fylde mindre - ellers havde jeg skrevet færre Wink

Jeg kan godt forstå det, og jeg har haft det samme problem. hvis du heller ikke er en photoshop geek kan du beskære billederne i paint, som jeg gør det. Så kan du jo bare tage det der OT billede og tage det vigtigste af det.

For lidt mindre billeder så det passer bedre til tekststørrelsen så er det en sand fornøjelse Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #63: 28 Maj 2008, 12:37 »

De skal fylde mindre - ellers havde jeg skrevet færre Wink

Jeg kan godt forstå det, og jeg har haft det samme problem. hvis du heller ikke er en photoshop geek kan du beskære billederne i paint, som jeg gør det. Så kan du jo bare tage det der OT billede og tage det vigtigste af det.

For lidt mindre billeder så det passer bedre til tekststørrelsen så er det en sand fornøjelse Smiley

Okay, jeg vil prøve at eksperimentere lidt med beskæring i Paint :-)

Utrolig flot skrevet United-styrer!! Nu er det sjældent at jeg læser blogs, men denne gang må jeg indrømme, at jeg er blevet hooked Smiley

Forsæt endelig det gode arbejde og før United op! Smiley

Tak for rosen :-)

Djævlen
Gæst

« Svar #64: 28 Maj 2008, 13:51 »

Du skriver virkelig, virkelig realistisk, og selvom det er synd og skam at du siger farvel til Vidic, så skal det nok gå. Jeg synes dog, at du skal bruge Piqué som reserve, da han uden tvivl bliver bedre end Vidic i FM Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #65: 28 Maj 2008, 13:58 »

UNITEDS RESERVER HOLDT LEGESTUE
5. januar 2008

FA Cup, 3. runde: Manchester United – Shrewsbury Town. Scene: Old Trafford.
Selvom Sir Alex Ferguson kun gav genvalg til to spillere fra Premier League-kampen fire dage tidligere, havde Manchester United ingen problemer med at ekspedere Shrewsbury ud af FA Cuppen i 3. runde.

53.784 tilskuere på Old Trafford kunne som ventet se spændingen blive drænet ud af kampen i løbet af ganske kort tid. Således førte hjemmeholdet 4-0 efter bare 20 minutter. Carlos Tevez scorede to gange, mens Nani og Gerard Piqué hver føjede et mål til føringen.

De Røde Djævle spillede på autopilot resten af kampen, og derfor endte det ikke med det tocifrede resultat, som spøgte efter 20 minutter. Det blev dog til to mål efter pausen ved Cristiano Ronaldo og Louis Saha, og dermed vandt United med tenniscifrene 6-0. I fjerde runde venter enten Scunthorpe eller Oldham.

Der er stadig ikke gået mål ind på Edwin van der Sar siden udskiftningen i midterforsvaret. På årets første dag holdt ’Albatrossen’ buret rent for sjette Premier League-kamp i træk, da United hentede en pligtsejr mod Derby på Pride Park. Carlos Tevez og Michael Carrick scorede målene i 2-0-sejren. Van der Sar har efterhånden udviklet sig til et ubrydeligt skjold i Uniteds mål, men hollænderen var prisgivet, da Robert Earnshaw efter et kvarters spil passerede ham. Heldet – og stolpen – var imidlertid på Uniteds side. I toppen blev status quo opretholdt i den pågældende runde, eftersom Chelsea, Arsenal og Liverpool alle fik tre point i deres respektive kampe.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 14:07 af United-styrer » Logged

Djævlen
Gæst

« Svar #66: 28 Maj 2008, 15:13 »

Uha, det ser jo godt ud det her. Jeg holder dog stadig fast ved, at Piqué burde være fast mand. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #67: 28 Maj 2008, 18:16 »

Uha, det ser jo godt ud det her. Jeg holder dog stadig fast ved, at Piqué burde være fast mand. Smiley

Han spillede også en glimrende kamp i den, jeg beskriver i den seneste update, men Wes Browns stats er jo virkelig syge - i hvert fald de defensivt orienterede. Han har næsten bedre stats end Vida på det punkt. Og så er han én af mine personlige favoritspillere. Men selvfølgelig ser en Barca-mand hellere Piqué i startelleveren Wink

Piqué er et spændende talent, og jeg har tænkt mig at lade ham spille nogle kampe fra tid til anden, men så længe Brown er bedre, så spiller han.

Var det et bedre billede, Hafiz? Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 28 Maj 2008, 18:50 »

Det var det Smiley

Man får jo næsten lyst til at spille med United for første gang Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #69: 28 Maj 2008, 20:56 »

Det var det Smiley

Man får jo næsten lyst til at spille med United for første gang Smiley

Tak for kommentaren. Jeg får ikke mange af dem, men dem jeg får holder virkelig motivationen oppe. Så bliv ved med det Tunge

Og det er jo en fornem ros, at jeg inspirerer dig.

United-styrer
Gæst

« Svar #70: 29 Maj 2008, 14:17 »

UNITED GJORT TIL GRIN BROEN
9. januar 2008

Manchester United faldt fuldstændig fra hinanden i aftenens første Carling Cup-semifinale på Stamford Bridge. 4-0 til de blå fra Chelsea.

Ydmygelsen startede allerede i kampens andet minut, da Frank Lampard i to forsøg bragte hjemmeholdet i spidsen, og seks minutter senere skulle Didier Drogba ligeledes bruge to skud på at fordoble føringen.

Mønsteret var det samme kampen igennem: Chelsea var spilstyrende og kom frem til flere gode tilbud, mens United havde travlt med at jagte bolden – og smide den væk, når de endelig havde den.

Ikke desto mindre formåede Sir Alex Fergusons trængte tropper at holde Chelsea fra fadet i mere end en time efter Drogbas 2-0-mål. Så fik Paul Scholes marchordre efter at have modtaget sit andet gule kort, og det blev startskuddet til en slutspurt fra hjemmeholdets side, som resulterede i scoringer af Claudio Pizarro og Joe Cole. Dermed har Chelsea har det ene ben og den anden fod i finalen, mens de rødblusede måtte gå den tunge gang ud til omklædningsrummet. Og mon ikke de her fik den berygtede "hårtørrer" at føle...
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:59 af United-styrer » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #71: 29 Maj 2008, 14:52 »

LANG PAUSE TIL GODE GAMLE GIGGS
12. januar 2008

Manchester United vandt Premier League-kampen mod Newcastle med 3-2, men det var ikke lutter lagkage for De Røde Djævle.

Holdets veteran på venstrefløjen, Ryan Giggs, måtte nemlig lade sig udskifte efter et kvarter med en skade i ryggen, og da det efter kampen viste sig, at den vil holde ham på sidelinjen i to måneder, kastede det en skygge over sejren.

Det er synd for Carlos Tevez, for den lille argentiner spillede sin hidtil bedste kamp som Manchester United-spiller. 23-årige Tevez drev gæk med gæsternes forsvar og scorede et vaskeægte hattrick. To gange lykkedes det Newcastle at udligne, men Tevez’ tredje scoring, som faldt med ti minutter tilbage, kunne de ikke svare igen på.

21. spillerunde bød på sejre til hele top fem og derfor ingen rokeringer i toppen.

PREMIER LEAGUE-TABELLEN
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:59 af United-styrer » Logged

Rooland
Manager

« Svar #72: 29 Maj 2008, 15:01 »

Jeg syntes slet ikke denne slags updates skal bruges i blogs Skuffet Alt for kort og kedelig Skuffet Jeg syntes de første updates du lavede i denne blog var MEGET MEGET bedre Smiley

Jeg tror sgu ikke, at jeg har lysten til at læse med her mere, så længe du kører med den slags updates  Ubeslutsom

United-styrer
Gæst

« Svar #73: 29 Maj 2008, 15:12 »

Jeg syntes slet ikke denne slags updates skal bruges i blogs Skuffet Alt for kort og kedelig Skuffet Jeg syntes de første updates du lavede i denne blog var MEGET MEGET bedre Smiley

Jeg tror sgu ikke, at jeg har lysten til at læse med her mere, så længe du kører med den slags updates  Ubeslutsom

Det vil jeg selvfølgelig tage til efterretning. Jeg er dog ikke enig i, at mine updates er direkte kedelige, men det afhænger vel af øjnene, der læser.

Mit problem er, at der er meget, meget langt mellem mine updates, når jeg skriver, som jeg gjorde på de første tre-fire sider af denne blog.

Det ville være rart med andre syn på sagen Smiley
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 15:14 af United-styrer » Logged

Djævlen
Gæst

« Svar #74: 29 Maj 2008, 18:35 »

Jeg synes personligt, at de korte updates er bedst. På den måde får man dem oftere og man får flere, dermed ikke sagt at det er et kvalitetstegn. Mine personlige erfaringer siger også, at man lettere går død i de større skriftlige updates, og jeg synes at hvis man magter det, skal man holde det kort, og det gør United-styrer i den grad. Han formår at få sin egen stil ind i de små korte tekster, og det synes jeg i den grad er et kæmpe plus. Jeg er i hvert fald langt større tilhænger af de senere updates. Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010