home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1039 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.  (Læst 18827 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Vinterpausen 08/09 - Træningskampe] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #75: 26 Apr 2008, 17:50 »

Hvilket kan du bedst lide?
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Vinterpausen 08/09 - Træningskampe] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #76: 26 Apr 2008, 17:51 »

Det nye, selvom jeg også rigtig godt kan lide det første. Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Vinterpausen 08/09 - Træningskampe] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #77: 26 Apr 2008, 17:54 »

Synes også nummer 2 blev bedst Smiley

Håber du vil bruge det Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Vinterpausen 08/09 - Træningskampe] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #78: 26 Apr 2008, 17:59 »

Det vil jeg helt sikkert.

Endnu engang - konstruktiv kritik omkring bloggen er meget velkommen, da jeg er sikker på, den kan forbedres en hel del. Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Vinterpausen 08/09 - Træningskampe] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #79: 26 Apr 2008, 21:08 »



Forårssæsonen skulle nu igang, og Brabrand startede hvor de slap i efteråret ved at sende Varde hjem med et nederlag efter en tæt kamp. Denne kamp, som endte 3-2 til Brabrand, bød på mål af Robin Aabech, Kasper Kristensen og som sædvanlig - Morten Søndergaard.
Brabrand 3-2 Varde
AGF II 4-1 Brabrand
Brabrand 1-1 Silkeborg II
Ikast FS 4-1 Brabrand
Efter denne kamp, så det ud som om den lille klub i det jyske var godt på vej til at hente de få point der blev mistet i sæsonens allerførste kampe.
Det ville rivalerne fra Århus dog ikke acceptere, så deres 2. hold sendte Brabrand hjem med en god gang smæk - hele 1-4 var AGF's vindende resultat. Robin Aabech scorede Brabrand's mål på denne triste dag.

Dette nederlag var begyndelsen på et formdyk, hvilket resulterede i en 1-1 hjemme mod Silkeborg, samt endnu et 1-4 nederlag, denne gang til Ikast FS. Efter disse tre kampe var enhver Brabrand fan frustreret, og stemningen i Århus-forstaden var klart forværret.



Otte dage senere lod formen dog til at være fundet, da Brabrand på fyn slog Svendborg med hele 6-2 ved et hattrick af Aabech, to mål af Søndergaard, og et enkelt af Rasmus Mathiesen.
Svendborg 2-6 Brabrand
Brabrand 4-1 AaB II
Kolding FC 2-1 Brabrand
Brabrand 3-0 FC Fyn
FC Hjørring 2-4 Brabrand
Brabrand 4-3 Holstebro
Risbjerg scorede i
sejren mod FC Hjørring


Efterfølgende kom AaB II på besøg. Aalborg-klubben's andethold har tidligere drillet Brabrand, især brasilianeren Mota har scoret hvad der føles som en million mål, så der var ændret taktik til denne ene kamp. Det virkede da også, for AaB II blev besejret med 4-1 efter at have været bagud 4-0. Brabrand's mål blev scoret af Morten Søndergaard (2) og Martin Hansen (1), derudover hjalp AaB II's egen Kasper Christensen lidt ved at score et selvmål.

Herefter tog Brabrand-truppen til Kolding til en meget vigtig kamp, da Brabrand lå fire point over den geografisk sydligere placerede klub. Til stor ærgelse for samtlige Brabrand tilskuere, vandt Kolding 2-1, i en kamp hvor Robin Aabech satte det eneste Brabrand-mål ind i kassen.

Tilgengæld kunne samtlige Brabrand-fans ses i ekstase da FC Fyn måtte forlade Brabrand Stadion med et 3-0 nederlag, hvori altid-scorende Morten Søndergaard og Jan Klausen begge havde nettet. Det tredje mål kom ved et fuldstændig latterligt selvmål af FC Fyn's Michael Halskov. Desværre måtte Kasper Kristensen i overtiden forlade banen med en ærgelig skade. Kristensen forventes ude i op mod tre måneder.
Brabrand viste dog, de sagtens kan uden Kasper Kristensen, da FC Hjørring ude blev slået med 2-0 på mål af forsvarsklippen Martin Risbjerg samt Søndergaard.

Efterfølgende kom Holstebro på besøg, og trods resultatet 4-3 til Brabrand, var kampen aldrig rigtig tæt. Morten Søndergaard scorede igen igen, denne gang to mål, hvilket bringer ham op på 21 ligamål i 22 kampe, og lader ham indtage en delt 2. plads på topscorerlisten. Jan klausen og Martin Hansen var Brabrands øvrige målscorere.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Forårssæsonen 08/09] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #80: 27 Apr 2008, 13:29 »


Med blot fem kampe tilbage skulle der præsteres i det jyske, hvis direkte oprykning skulle sikres. Da Brabrand og Aarhus Fremad manglede at spille deres 2. indbyrdes kamp, ville denne kamp mellem to rivaler kunne afgøre ligaen totalt, men før dette skulle der spilles to runder.

Jetsmark 3-3 Brabrand
Brabrand 4-4 Thisted
Aarhus Fremad 2-0 Brabrand
Brabrand 2-0 Hobro
OB II 0-0 Brabrand
Først ventede Jetsmark i nordjylland, til en kamp der skulle blive et sandt drama. Allerede efter to minutter Beierholm sende Brabrand i front på et flot skud fra kanten af feltet.
Knapt et kvarter senere forærede Brabrand's Christoffer Roland et straffespark væk, da han væltede en mand der alligevel ikke ville kunne nå bolden. Dette udnyttede Dennis Olsen, da han sikkert gjorde det til 1-1. Fem minutter senere scorede Robin Aabech, hvorefter Anders Fønss ni minutter senere gjorde det til en 1-3 føring til Brabrand.
Denne føring holdt til da der manglede 9 minutter, hvor Jetsmark scorede to mål indenfor fem minutter, hvilket resulterede i et 3-3 resultat.

Ugen efter skete næsten det samme mod Thisted, denne gang var det dog endnu værre. Thisted kom foran efter ti minutters spil, hvorefter Brabrand scorede hele fire gange (Jan Klausen med et hattrick & Robin Aabech en enkelt gang). Til slut løb Thisted dog op og scorede tre gange, hvilket gav Brabrand endnu et uafgjort resultat at tykke på.
Derefter var det tid til hvad der måtte være årets kamp - rivalerne Aarhus Fremad tog hjemme imod Brabrand. Desværre scorede Aarhus Fremad to hurtige mål, hvilket lukkede kampen, der endte 2-0 til Aarhus Fremad. Dette var ikke hvad man i Brabrand havde håbet på, og stemningen i den lille Århus-forstad var da også ret elendig, da et nederlag til rivalerne samtidig med, det blev afgjort at drømmen om 1. pladsen var tabt ikke var det mest positive der kunne ske i den lille fodboldglade by.

Stemningen blev dog forbedret i de næste to uger, da Hobro måtte forlade Brabrand Stadion med et 2-0 nederlag, hvorefter Brabrand-mandskabet måtte tage til Fyn for at spille mod OB II. En kamp der endte 0-0, hvilket gav Brabrand billetter til to Play-Off kampe om oprykning. Tiden er inde til at tage revance for sidste år, og modstanderne er i år Skjold.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Sæsonafslutningen 08/09] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #81: 27 Apr 2008, 13:57 »

Har spillet play-off kampene, så jeg kan skrive en update så snart nogen lader til at være interesseret.

Som altid vil jeg være meget taknemmelig for konstruktiv kritik, da jeg er sikker på, visse ting kan gøres bedre.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Sæsonafslutningen 08/09] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #82: 01 Maj 2008, 20:39 »

Begrundet folks manglende interesse i denne blog, har jeg mistet lysten til at føre den videre.
Dette betyder dog ikke, jeg holder op med at blogge, men at jeg enten vil sætte denne på pause, indtil der eventuelt bliver vist interesse, eller jeg bare får lyst til at skrive videre på den, eller at jeg vil starte en ny blog, med et hold jeg eventuelt vil finde mere interessant, og som jeg håber, andre vil føle det samme med, samtidig med at jeg dermed vil have chancen for at skrive forfra, med et bedre layout begrundet erfaringen jeg har fået fra denne blog.

Hvis jeg starter en blog med et andet hold, i stedet for at føre denne videre, vil jeg finde 5~ hold, jeg til den tid finder interessante, og starte en kort afstemning (nok i denne tråd, da jeg ikke vil spamme forummet med tråde) hvilket vil lade folk have et valg omkring klub-valget, da det nok ikke ville være så smart at blogge om en klub, folk ikke er interesserede i.

Råd omkring mine ideer vil være en stor hjælp. En anden ting, der ville være en stor hjælp, ville være nogle tanker omkring hvad der skulle gøres bedre i en fremtidig blog (eller hvis jeg genoptager denne).
Logged

Fas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #83: 12 Maj 2008, 12:02 »

Arh øv... Havde lige glædet mit til at se, om du klarde den denne gang...
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010