home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.  (Læst 18833 gange)
Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #45: 18 Apr 2008, 22:27 »

Ville egentlig have inkluderet screenshots af de nye spillere, men jeg orkede det altså ikke til sidst, da jeg skal gå forholdsvis snart, og gerne ville nå at uploade denne update inden.
Uploader dem i morgen.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #46: 18 Apr 2008, 22:32 »

Ville egentlig have inkluderet screenshots af de nye spillere, men jeg orkede det altså ikke til sidst, da jeg skal gå forholdsvis snart, og gerne ville nå at uploade denne update inden.
Uploader dem i morgen.

du er satme doven Smiley ej det er ok... fin gennemgang af truppen, kan godt lide Aabech  Thumbs Up
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #47: 19 Apr 2008, 00:14 »

kan godt lide Aabech  Thumbs Up

Yep, blev da også ret glad da Lyngby tilbød ham, da jeg virkelig godt kan lide hans storebror Kim Aabech som fodboldspiller i virkeligheden. Faktisk også som person, da jeg i vinters skulle lave et interview til et skoleprojekt, hvor jeg så fik lov at komme ud og snakke med ham i Lyngby - var en ret sjov oplevelse, og en lidt alternativ skoledag. Opstemt
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #48: 19 Apr 2008, 00:17 »

Nice skoledag Opstemt

Har valgt ikke at kommenter bloggen da jeg ikke har læst starten, men mere grafik måske Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #49: 19 Apr 2008, 01:31 »

Hvilken form for grafik, nogen ideer? : )
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #50: 19 Apr 2008, 01:48 »

Et banner ville hjælpe kraftigt..
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #51: 19 Apr 2008, 02:03 »

Problemet ligger så i at finde nogen som gider lave et, da jeg selv er for dum til det : )

Men tak alligevel.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2008, 17:59 af Emeight » Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #52: 19 Apr 2008, 02:21 »

Søg herinde: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=6102.1140 så skal der nok være en flink sjæl som kan hjælpe dig Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #53: 19 Apr 2008, 02:31 »

Det har jeg skam allerede forsøgt uden held, men det kan godt være, jeg burde fremhæve indlægget. Så, mange tak Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #54: 19 Apr 2008, 11:02 »

Synes du skulle prøve for det ville løfte bloggen meget Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #55: 21 Apr 2008, 16:15 »

Kort om de nye
(mangler stadig et banner, ville være meget glad hvis nogen gad lave et)



Som vist i trup-gennemgangen, er der blevet hentet hele syv nye spillere til Brabrand i sommerpausen. Den første Juli kunne 2. division vest-klubben præsentere to nye angribere - Ronni Jonski, som blev hentet på en fri transfer fra sidste års 2. division vest-vindere Næsby, hvor han var topscorer, og spilleren med flest Man of the Match-kåringer. Forhåbenligt kan Jonski gå direkte ind i startopstillingen, som partner til Morten Søndergaard og spille som han gjorde for Næsby.

Den anden nye angriber var den 28 årige brasilianer Mano Garcia som blev hentet fra samarbejdsklubben Degerfors for en sum på 10.000 kroner. Garcia er udset en plads som reserve for Morten Søndergaard.

I løbet af de næste tre dage ankom der tre nye spillere, først var det Kasper Kristensen, en virkelig god central midtbanespiller der kom på lån fra Lyngby, da de åbenbart ikke mener, han er klar til førsteholdet der.
Dagen efter var det Robin Aabech, Kim Aabech's lillebror, som selv er en stærk angriber, der også kan spille på venstrefløjen samt den offensive midtbane, som Lyngby sendte til Brabrand.

Den tredje spiller på 3 dage der kom til Brabrand, var den unge brasilianske målmand Jéferson, som på trods hans blot 18 år går direkte ind som førstemålmand i den jyske klub. Jéferson blev hentet på en fri transfer fra den svenske klub Sport.

Fire dage senere blev en ny venstrefløj hentet permanent til klubben. Det drejer sig om 20 årige Anders Fønss som kunne hentes gratis da han ikke fornyede sin kontrakt med Næsby. Også Fønss går direkte ind i startopstillingen.

Sidst kom Rasmus Mathiesen til klubben på en fri transfer, da den 19 årige midtbanespiller ikke fornyede sin kontrakt i Glostrup. Mathiesen kan udover den centrale midtbane også spille som venstreback og endda venstre midtbane. Denne nye spiller har spillet en enkelt U-21 landskamp.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2008, 12:37 af Emeight » Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #56: 21 Apr 2008, 16:16 »

Jeg undskylder for manglen af screenshots i denne update, men af en eller anden grund, kan jeg ikke få forbindelse til Imageshack, hvor jeg ellers uploader screenshots. Jeg vil edite dem ind når jeg har tid, og Imageshack forstår at fungere.

Derudover ved jeg godt, der stadig mangler grafik, men jeg prøvede faktisk at finde billeder af de nye spillere - dog uden held. Håber updaten udover denne mangel er acceptabel.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #57: 22 Apr 2008, 12:39 »

Så er de screenshots oppe.

Samtidig kan jeg melde, der muligvis vil komme en ny spiller til Brabrand i år 1898!

Kommer nok en update i løbet af denne dag. : )
Logged

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #58: 22 Apr 2008, 13:38 »

Så er de screenshots oppe.

Samtidig kan jeg melde, der muligvis vil komme en ny spiller til Brabrand i år 1898!

Kommer nok en update i løbet af denne dag. : )
Haha ja kan melde om samme "problem" med Næsby. Det er altså spøjst at de vil have så "lang" en kontrakt
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #59: 22 Apr 2008, 18:33 »

Venskabskampene




Brabrand havde fire træningskampe på programmet inden 2008/2009-sæsonen kunne begynde.
Først var det en tur til Sundby Park på Amager for at spille mod B 1908. B 1908 kom overraskende foran 1-0, men i 2. halvleg viste Brabrand's Morten Søndergaard stor klasse, da han scorede hele 4 mål.
B 1908 1-4 Brabrand
Brabrand 0-3 OB
Brabrand 5-0 LFA
Brabrand 3-0 Hvidovre

Efter kampen på Amager, var de nye spillere ankommet til Brabrand, hvor deres første venskabskamp skulle spilles mod OB. En kedelig kamp set med Brabrand-briller, da OB let vandt 0-3, og ingen af de nye Brabrand-spillere viste noget særligt.
Ni dage senere kom LFA på besøg, og dette var de nye Brabrand-spillere's chance for at imponere. I det niende minut, åbnede sidste års topscorer kampen, 1-0 til Brabrand. De nye angribere skulle nu for alvor vise sig, og det gjorde de da også. Ved pausen kom Robin Aabech og Mano Garcia nemlig på banen. Aabech scorede to mål i kampens forløb, mens Garcia scorede et enkelt. Martin Hansen fik da også banket bolden i kassen, og Brabrand tilskuerne kunne glæde sig over en 5-0 sejr mod et højere rangeret hold. I denne kamp viste den nye førstemålmand Jéferson da også stor klasse.

I den sidste venskabskamp, hvori modstanderen var Hvidovre, fik Ronni Jonski også slået sit navn fast med et enkelt mål i kamp der endte 3-0 til Brabrand.


Sæsonstarten




Med de resultater der kom i venskabskampene, samt de nye spillere's indsatser, tegnede dette til at blive en virkelig god sæson for den lille jyske klub, men det var lykkens gudinde ikke enig i, og den første kamp som
blev spillet ude mod Varde skulle da også ende med et 0-0 resultat, efter en kamp som Brabrand klart dominerede, og kom til utallige chancer i.
Cuppen tegnede da bedre, da Korup blev besejret med 1-0, men kort efter var glæden da også mere eller mindre væk, da Brabrand blot fik 2-2 hjemme mod AGF II, efter et mål af AGF's Niels Kristensen absolut skulle score et tilfældigt mål med fire minutter tilbage.

Derimod blev Ikast FS dog fejet af banen, da Morten Søndergaard scorede et hattrick, og resten af Brabrand-mandskabet brillierede, i en kamp hvor Robin Aabech startede inde i stedet for Ronni Jonski, og klart overgik Jonski's præstationer i de tre foregående kampe.
Derefter ventede Silkeborg på Søholt Idrætspark. Endnu engang gjorde Aabech det virkelig godt, og scorede et mål.
2-2 var dog ikke lige resultatet man havde drømt om, og starten på denne sæson har da også været virkelig sløv. Brabrand tilskuerne forventer mere, da oprykning ellers ikke virker realistisk.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010