home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.  (Læst 18882 gange)
macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #30: 14 Apr 2008, 12:46 »

Er selv blevet så inspireret af denne blog at jeg er startet i 2. div.
Overvejde FC FYN, Slagelse, Næsby, Brabrand og Jetsmark - ville gerne have et hold der havde muligheder for at kæmpe med i toppen, synes dog FC FYN, Brabrand og Slagelse så for "nemt" ud mht kvalitet og penge, så jeg valgte Næsby.
Det var dog sværere end jeg havde troet - alle er amatører, og har intet transfer- eller lønbudget. Skuffet
Men har fået skaffet fire gode spillere, bla. en tidligere svensk landsholdsspiller, der har spillet fast i både Tippeligaen, Allsvenska og Sasligaen. Udover det to unge talenter fra nogle af mine være konkurrenter. Og en venstre kant, som tidligere har spillet i BIF og Herfølge.
Fire gode spillere, som alle ryger i starten, og håber lidt på at kæmpe med om oprykning, men bliver svært da Jetsmark, FC FYN og Århus Fremad har mega mange penge. :S
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #31: 14 Apr 2008, 13:07 »

Godt at høre macrel! Det med amatør-kontrakterne, er sådan set den store grund til at jeg valgte Brabrand. Jeg ville spille med et 2. divisionshold, men jeg havde ikke lyst til at skulle lade spillere gå, og hente nye spillere konstant, da jeg godt kan lide følelsen af, at man "kender" spillerne, hvilket jeg føler, når jeg har spillet med de "samme" spillere i længere tid.
Lyder godt med de nye spillere. Held og lykke med oprykningen, macrel. : )
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #32: 14 Apr 2008, 20:01 »

Da jeg nu er virkelig tæt på at have spillet denne sæson færdig, vil jeg lade næste update vente til den er helt færdigspillet, hvilket ikke vil ske før i morgen. Jeg håber, det er fint med jer.

Tak til folk der følger med, og endnu en gang vil jeg fremhæve, at jeg vil være meget taknemmelig for nogle ideer/meninger omkring hvordan jeg kan forbedre bloggen.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #33: 15 Apr 2008, 20:56 »

Hvor bliver updaten af Emeight``??
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #34: 15 Apr 2008, 21:06 »

Kan desværre ikke nå det i dag. Viste sig, jeg fik fri fra skole 3 timer senere end forventet, og kæresten er her nu. Det må I virkelig undskylde, men jeg lover at update i morgen, da jeg er hjemme så tidligt som klokken 13:00.
Undskyld igen. : (
Logged

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #35: 15 Apr 2008, 22:51 »

Kæreste?! Troede ikke det var muligt at spille FM og have sådan en samtidig Peace

Haha det er vel faír nok, men det viste du vel i går, s måtte du have droppet din nattesøvn.
Vi keder os
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #36: 16 Apr 2008, 15:32 »

Er stortset færdig med en update nu, så den skulle gerne komme om 20 minutters tid. Regner med at nå endnu en i dag.
Desuden ved jeg godt, jeg ikke fik skrevet så forfærdelig meget om hver kamp, men da jeg skulle skrive om virkelig mange, og jeg ikke ville gøre updaten for lang, valgte jeg dette.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #37: 16 Apr 2008, 15:38 »

Ville være virkelig taknemmelig hvis nogen gad lave mig et banner - er lidt trættende med klublogoet, og det er grunden til, jeg ikke har brugt noget denne gang.




Efter en god start på forårssæsonen hvilket resulterede i en førsteplads med blot 9 kampe tilbage, så alting virkelig lyst ud i Brabrand. Om det skulle blive ved, måtte tiden vise.

Efter 2-0 sejren over FC Fyn, tog spillerne med høj morale til Thisted, hvor den næste kamp skulle spilles. Det tegnede da også til at blive en storsejr, da Brabrand var foran med 2 mål efter blot 32 minutter. Thisted ville det dog anderledes, og de kom flot tilbage i kampen, hvori de endte med at slå Brabrand med 3-2.

6 dage senere tog ligalederne fra Brabrand imod OB II, som var det eneste hold, der havde slået Brabrand før vinterpausen. Denne gang viste jyderne dog styrke, og OB II blev besejret med et enkelt mål - 1-0.

Midt på ugen skulle Brabrand spillerne så til kamp ude mod Esbjerg II, igen en kamp der skulle vindes, da Næsby havde vundet deres sidste to kampe, og lå af point med Brabrand. Esbjerg II viste sig desværre for svær en opgave for Brabrand mandskabet, der tabte med hele 3-1, hvilket sendte det ellers så stærke hold ned på en 2. plads.

Fire dage senere kom Varde til Brabrand stadion, hvor de blev slået med 4-0, på to mål af Anders Pallesen, og to af Morten Søndergaard.

Jetsmark ventede ugen efter, og denne kamp skulle ende 3-3 pga. utrolig skidt held - først gav dommeren Jetsmark et straffespark efter 6 minutter, hvilket de scorede på. Brabrand hentede dog føringen, og kom eventuelt foran med 1-3, ved blandt andet to mål af Morten Søndergaard. I slutminutterne fik Jetsmark desværre scoret to gange.

Derefter blev Ikast II slået med 2-0, og otte dage senere fik AaB II's offensiv Brabrand til at ligne en flok Serie 5-spillere, da de slog os med hele 3-0. Dette var den første gang, Brabrand fansene mødte modgang. Heldigvis tog de det meget pænt, men 10 point i 7 kampe var altså ikke nok til at holde førstepladsen, som Næsby nu for længst havde overtaget. I de sidste to kampe, spillede vi så 1-1 mod AGF II, hvilket ikke var acceptabelt, og til sidst fik vi en 2-0 sejr over Vanløse.



 En andenplads, og to play-off kampe mod Slagelse, hvori en samlet sejr vil give oprykning er hvad der er tilbage på kampprogrammet.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #38: 17 Apr 2008, 16:44 »

Play-off special




Hele 2217 mennesker var mødt op til det første opgør mellem Slagelse og Brabrand, som skulle spilles i Slagelse. Kampen startede da også meget lige ud, men Brabrand fik langsomt overtaget, og havde et par store chancer i en første halvleg, hvor der ikke skete meget inden det 44. minut. Her fik Brabrand's Mads Beierholm et gult kort, og blot et minut senere fik han endnu et, hvilket udløste et rødt kort.
I den anden halvleg, kom Slagelse da også meget bedre med, og her havde de det mindre overtag. For Brabrand handlede kampen nu bare om at holde resultatet ved 0-0, hvilket de også opnåede - dette var det eneste rigtige resultat i en så lige kamp. Det eneste bemærkelsesværdige i denne kamp - udover Beierholm's udvisning, var det at Anders Pallesen og Morten Søndergaard begge spillede langt værre end de ellers havde gjort op til kampen.



Det andet opgør skulle spilles i Brabrand, og til kampen var 1498 tilskuere mødt op. Denne kamp lignede da også en Brabrand sejr fra starten, da Kasper Rasmussen allerede efter 10 minutter kunne score til 1-0. Brabrand havde klart overtaget i denne kamp, og chancerne i 1. halvleg tilfaldt da også Brabrand.
Føringen holdt dog ikke for evigt, og med 13 minutter tilbage, kunne Slagelse's Thomas Christensen da også gøre livet surt for Brabrand fansene, med hans udligning til 1-1. Med dette resultat var der lagt op til drama. Ja, drama skulle vi få - med et minut tilbage af kampen scorede Brabrand's Jan Klausen nemlig til 2-1, og man kunne høre Brabrand's tilskuere i halvdelen af Jylland. Langt ude i overtiden skulle det hele dog ødelægges, da Slagelse fik et frispark tæt på mål, hvilket Kristian Uth skød hårdt mod mål - på vejen ramte det så muren, og skiftede retning, hvilket gjorde det umuligt for Brabrand's ellers så gode lejesvend - målmanden Nicklas Højlund.
Med 2-2 som slutresultat, gik Slagelse VIRKELIG ufortjent videre - i løbet af kampen havde Brabrand nemlig haft 20 skudforsøg - 8 indenfor målrammen, imod Slagelse's 4 forsøg, og på en eller anden underlig måde _ET_ indenfor rammen.

Oprykningen måtte vente for Brabrand, men tilskuerne var faktisk helt vilde med kampen, og Brabrand's flotte offensive spil, så alt var ikke helt forgæves. De udtrykte endda deres glæde i medierne, hvilket da må gøre sæsonen acceptabel på trods af den manglende oprykning.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #39: 17 Apr 2008, 19:15 »

Ærgeligt med kampen mod Slagelse.. Ellers kører det jo fint.. KIU
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #40: 17 Apr 2008, 23:15 »

Syntes sq det er MEGA flot at du kan holde den blog i gang uden der er nogen der kommentere i den
KIU Opstemt
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #41: 18 Apr 2008, 00:33 »

Synes egentligt at det går ganske godt. Har selv et spil i gang med brabrand (jeg rykkede op Wink) og de er faktisk ret sjove at spille med.

Du kunne evt. bruge diverse turneringsbilleder i stedet for logoet.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #42: 18 Apr 2008, 20:53 »

Tak for de venlige kommentarer : )

@NichlasKirk: Det er da også en del lettere/mere interessant når folk kommenterer, da det føles lidt underligt at opdatere to gange i træk, uden nogen kommentarer. Virker som om, jeg skriver til mig selv, men på den anden side kan jeg jo se, folk har læst den.
Nyder tilgengæld virkelig de kommentarer der kommer, da det motiverer mig til at spille/skrive.

@-KNM-: Fedt at høre, en anden spiller med Brabrand. Angående "turneringsbilleder"; hvad præcis mener du? For vil gerne af med det logo, så er meget åben overfor dit forslag - jeg er bare ikke helt sikker på, hvad du mener. : )

EDIT: Glemte at nævne, at jeg går igang med at skrive en update nu. : )
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #43: 18 Apr 2008, 21:20 »

Kom med den update Smiley
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #44: 18 Apr 2008, 22:26 »




Da sæsonen er ovre, vil denne update fokusere på transfers samt en gennemgang af truppen, da jeg aldrig lavede en til sæsonen 07/08.

For det første, er jeg glad for at kunne annoncere, at Brabrand har indgået et samarbejde med den svenske klub Degerfors IF. Dette samarbejde opstod da et par Brabrand reserver var blevet utilfredse over manglende spilletid, men var positive overfor ideen om at blive udlånt. Samtidig giver denne aftale Brabrand førsteret til at købe spillere fra Degerfors.

Derudover har jeg underskrevet en ny kontrakt med Brabrand, hvilken holder mig i klubben frem til 2010.



Gennemgang af truppen

grøn farve = ny-indkøb, blå farve = lån



Målmand *****

[1] Jéferson [hentet i Sport for 0 kr] (18 år) *****
[28] Morten Olsen (17 år) *****



Forsvar *****

[29] Jacob Andersen (22 år, højreback, central forsvar, defensiv midtbane) *****
[4] John Amdisen (28 år, venstreback, central forsvar, venstre midtbane) *****
[35] Martin Risbjerg (28 år, central forsvar, defensiv midtbane) *****
[6] Casper Holmegaard (18 år, venstreback, central forsvar) *****
[34] Christoffer Roland (30 år, central forsvar, defensiv midtbane) *****
[3] Rasmus Mathiesen [hentet i Glostrup for 0 kr] (19 år, venstre back, venstre & central midtbane) *****



Midtbane *****

[2] Kasper Rasmussen (31 år, venstre back, venstre midtbane) *****
[27] Thomas Hansen (25 år, defensiv midtbane) *****
[15] Mads Beierholm (23 år, højre & central midtbane) *****
[13] Jan Klausen (25 år, højre & central midtbane) *****
[8]Kasper Kristensen [hentet på lån fra Lyngby] (22 år, central midtbane) *****
[41] Lennart Lindsted (17 år, central midtbane) *****
[7] Martin Hansen (25 år, højre & central (offensiv) midtbane) *****
[14] Tony Odur (23 år, højre & venstre midtbane, angriber) *****
[12] Morten Skov (24 år, højre (offensiv) midtbane, boksspiller) *****
[18] Anders Fønss [hentet i Næsby for 0 kr] (venstre (offensiv) midtbane, boksspiller) *****



Angreb *****

[24] Robin Aabech [hentet på lån fra Lyngby] (24 år, venstre & central (offensiv) midtbane, angriber) *****
[11] Ronni Jonski [hentet i Næsby for 0 kr] (27 år, (offensiv) midtbane, angriber) *****
[19] Mano Garcia [hentet i Degerfors for 10k kr] (28 år, boksspiller) *****
[10] Morten Søndergaard (23 år, boksspiller) *****
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010