home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1217 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: [Pause på ubestemt tid] Brabrand - En begynder's blog.  (Læst 18906 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #15: 09 Apr 2008, 21:52 »

Hey Emeight.

Synes du er kommet rigtig godt fra start hvad både angår blogscenen og spilmæssigt. Du har fået skrevet nogen smukke resultater ned på CV'et. Fedt at se kampe med målorgier, hvilket jeg næsten aldrig ser i 2. Divisionerne. Kender desværre ikke dine spillere, men Andreas Bjelland lyder som en fornuftig gut da han kan bruges på en del positioner.

Jeg synes dog, at du godt kan få lidt mere fyld på dine updates. Det bliver ofte kedeligt kun at læse referater, så du kunne jo tilføje lidt mere om hvordan stemningen er i byen etc. - Men det er jo helt op til dig selv. Hvis du har valgt kun at lave referater, så er det jo også en form for synsvinkel. Dit banner er også ret trælst at se på, så du kan eventuelt spørge i denne tråd om der er en venlig sjæl som kunne bikse et banner sammen.

Keep it the good work Emeight - Glæder mig til at se Brabrand vinde SAS ligaen Wink
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 21:54 af vondracek » Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #16: 09 Apr 2008, 21:59 »





Der er blevet spillet en del kampe siden opdateringen tidligere i dag, og den første var mod DMI i cuppen. DMI kom foran efter 6 minutter, men Brabrand, som dominerede kampen, vendte resultatet og vandt 1-4.

Tre dage senere kom AB70 på besøg, og det endte med en storsejr til Brabrand på hele 6-0.

Efterfølgende kom to sejre - 1-2 ude mod FC Fyn, og 3-1 mod Thisted på Brabrand stadion.

Derefter kom Brabrand ind i en lidt skidt fase, med først et nederlag på 1-0 ude mod OB's 2. hold, så et 1-3 nederlag mod Esbjerg i 3. runde af cuppen.

Dette blev fulgt af to uafgjorte kampe i ligaen - 2-2 hjemme mod Esbjerg's 2. hold, og 2-2 ude mod Varde.

Slutspurten på den første halvdel af sæsonen blev dog lidt bedre, da Brabrand hentede en sejr hjemme mod Jetsmark på 3-0, fulgt af to uafgjorte - 1-1 ude mod Ikast FS (FC Midtjylland's 2. hold) og 2-2 hjemme mod AaB's 2. hold. Så ventede AGF's 2. hold i Aarhus. En kamp der endte med en sejr til Brabrand på hele 1-5. Den sidste kamp før vinterpausen var så ude mod Vanløse. Kampen endte med et lidt skuffende resultat - 2-2.



Stillingen ved vinterpausen
Resultater
DMI 1-4 Brabrand (CUP)
Brabrand 6-0 AB70
FC Fyn 1-2 Brabrand
Brabrand 3-1 Thisted
OB II 1-0 Brabrand
Brabrand 1-3 Esbjerg (CUP)
Brabrand 2-2 Esbjerg II
Varde 2-2 Brabrand
Brabrand 3-0 Jetsmark
Ikast (FCM II) 1-1 Brabrand
Brabrand 2-2 AaB II
AGF II 1-5 Brabrand
Vanløse 2-2 Brabrand
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #17: 10 Apr 2008, 13:30 »

Tak for kommentarerne - især for den konstruktive kritik jeg fik af vondracek. Jeg kan godt følge din pointe, og vil derfor prøve at tilføje lidt mere. Har også fået spurgt om et banner nu. Tusind tak for linket til den post, havde helt misset den.
Logged

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #18: 10 Apr 2008, 13:48 »

Kæft en nice blog for en begynder. Der er ikke megen grafik over det, men nok til at man ikke keder sig Smiley

fedt med Brabrand - sku meget sjovt at se dit samarbejde med Lyngby. Dog mangler der nogle SS af spillere, trup og evt de andre holds transfers (eller bare de vigtige). Der mangler indblik i hele ligaen.
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #19: 10 Apr 2008, 19:06 »

Kommer med en update om lidt (skal bare lige spise færdig først. Har stortset skrevet den færdig) - har inkluderet et par screenshots osv. (tak for tippet macrel, og tak for hjælpen med links, Søren91)

Updaten vil omhandle de forskellige ting der er sket i vinterpausen.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #20: 10 Apr 2008, 19:30 »





Handler


Her i vinterpausen har Brabrand sagt farvel til Kenneth Hvilsom, som tog til Næstved for 20.000 kr, og 20% af næste salg. Dette skete begrundet af at Brabrand ikke ligefrem er en rig klub, og dermed godt kunne bruge nogle penge. Hvilsom blev derudover ikke brugt så forfærdelig meget, så jeg ser det personligt som et fornuftigt salg.

Udover Hvilsom, er profilen Anders Pallesen desværre på vej til Skive på en fri transfer. Dette sker i sommerpausen, eftersom han ikke ville forlænge med Brabrand. Det vil være et stort tab, men jeg har en erstatning i kiggerten.

Det drejer sig om en aldrende angriber fra Brasilien, hvis kontrakt udløber til sommer. Han har udtalt i pressen, at han ville være _meget_ interesseret i at spille for Brabrand, så det lyder perfekt. Til sidst vil jeg melde, at jeg overvejer endnu en spiller. Han er en målmand på blot 16 år, som jeg håber at kunne lokke til klubben til sommer. Det kan desværre ikke ske endnu, da der ikke helt er nok penge til rådighed for tiden, men dette burde være fikset hvis vi rykker op, og det satser jeg på.



Andet (Træningskampe med mere)




Først og fremmest er årets spiller blevet kåret! Som I kan se, er der grund til at være stolte, med vores egen Morten Søndergaard på 2. pladsen.

Derudover har vi siden sidst spillet fire venskabskampe. Først kom Lyngby på besøg til en kamp, hvor de spillere der er lejet i Lyngby (hvilket jo inkluderer 1. målmand Nicklas Højlund) ikke kunne spille med, og med andenmålmand Nicolai Madsen skadet, stillede Brabrand op med en 3. målmand hentet op fra 2. holdet. Det var ikke så genialt, og kampen endte med cifrene 3-7 til Lyngby. Brabrand's fans var lidt skuffede over de mange mål Lyngby scorede, men der er ikke meget at gøre ved det, når man stiller op med en 3. målmand.

De efterfølgende kampe gik dog LANGT bedre - først slog vi Ølstykke (nummer 8 i Viasat Sport Divisionen) med 5-4 på hjemmebane, derefter spillede Brabrand uafgjort SAS Ligaen's nummer 6 - FC Nordsjælland. Resultatet var her 1-1, hvilket kan betegnes som yderst tilfredsstillende. Den sidste venskabskamp var hjemme mod SønderjyskE - endnu en kamp med mange mål. Denne endte 3-3. Disse resultater giver os et virkelig godt udgangspunkt i kampen om oprykning til Viasat Sport Divisionen.

Resultater
Brabrand 3-7 Lyngby (Træningskamp)
Brabrand 5-4 Ølstykke (Træningskamp)
Brabrand 1-1 FC Nordsjælland (Træningskamp)
Brabrand 3-3 SønderjyskE (Træningskamp)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #21: 10 Apr 2008, 19:43 »

Super flot Emeight.

Surt at Anders Pallesen smutter, men bliver spændende at se hvilken brasiliener du henter til klubben. Tillyke med 2. pladsen hvad angår årest spiller. 
Stillingen er godt nok trang i toppen, men lad os håbe, at du rykker op. Trods det er din første blog, så gør du det ganske fint. Keep it up og få en oprykning i hus.

Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #22: 11 Apr 2008, 14:54 »

FUCK! Min anti-virus opdaterede i går aftes, mens jeg sad inde i stuen, og gæt hvad? DEN GENSTARTEDE COMPUTEREN. Har først åbnet FM igen nu, og så genial som jeg er, har jeg åbenbart glemt at gemme spillet efter træningskampen mod Ølstykke. Hvor er det bare typisk!

Sætter mig til at spille de kampe igen, og kommer med en opdatering omkring de sidste 2 venskabskampe samt de første ligakampe i foråret om lidt tid.
Logged

vejlefan1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #23: 11 Apr 2008, 20:51 »

Synes at din ligaposition er rigtig positiv! Opstemt Men, hvor er Fc Fyn i tabellen? De plejer at være i toppen i dennes division Wink
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #24: 12 Apr 2008, 16:41 »

Men, hvor er Fc Fyn i tabellen? De plejer at være i toppen i dennes division Wink

FC Fyn ligger overraskende lavt, taget i betragtning af at deres media prediction er #1.
Ligastilling 1 kamp efter vinterpausen.

Kommer med en update forholdsvis snart, og undskyld, der ingen kom i går.
Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #25: 13 Apr 2008, 12:47 »

Ville blive virkelig taknemmelig hvis nogen gad lave mig et banner - er lidt trættende med klublogoet, og det er grunden til, jeg ikke har brugt noget denne gang.




En andenplads efter en fin efterårssæson var hvor Brabrand lå ved vinterpausen, men med profilen Anders Pallesen på vej til Skive, var oprykning i denne sæson klart nødvendig, da det nok ikke ligefrem ville blive lettere næste år uden Pallesen. Både spillere, fans og manager var klar over dette, og der var da også taget en mindre flok Brabrand fans med til forårets første kamp, hvilket var på udebane mod et af de mindre hold i Anden Division Vest - Hobro.

Denne kamp lod til at blive en sikker Brabrand sejr da Martin Hansen scorede 2 gange på 6 minutter - i det 19., og det 25. (straffe), men Hobro ville det anderledes, og da Hobro efter lidt over en halv times spil reducerede til 1-2, blev spændingen øget. Med tolv minutter til kampens slutning scorede Morten Søndergaard dog, hvilket man skulle tro ville lukke kampen, men med blot fire minutter tilbage, reducerede Hobro igen. Dette åbnede kampen lidt igen, og i de sidste minutter pressede Hobro da også på, men kampen endte altså 2-3 til Brabrand.

Til forårets første hjemmekamp, hvor Holstebro var modstanderne, var tilskuertallet dobbelt så højt som til udekampen mod Hobro - fodboldfeberen måtte have ramt i Århus-forstaden, som følge af oprykningskampen! Holstebro skulle dog vise sig en klart overkommelig modstander, som Brabrand da også besejrede 3-1 efter en 3-0 føring ved pausen.

Præcis en uge senere, tog Anden Division Vest's tophold Næsby mod Brabrand's målbesatte spillere. Efter 19 minutters spil, kunne man høre de medrejsende Brabrand-fans juble, da Martin Hansen. Kort før pausen gjorde Hansen det igen, og kampen endte 0-2, en virkelig vigtig sejr til Brabrand, hvilken skubbede dem op på førstepladsen i Anden Division Vest. Dette skabte stor glæde i Brabrand, og i følge klubdirektør Flemming Møller, skulle der angiveligt have været en mindre gruppe fans, som løb nøgne rundt om Brabrand Stadion.

Glæden blev endnu større næste uge, eftersom Brabrand hjemme slog FC Hjørring med 2-0, samtidig med at Næsby kun fik 0-0 mod Vanløse. Dette øgede Brabrand's føring af Anden Divisionen til at have 3 point ned til Næsby på andenpladsen.

Den næste kamp var en del lettere, da modstanderne var AB70, som ligger på sidstepladsen i 2. Division Vest. Brabrand vandt da også 0-3.

Ugen efter tog Brabrand imod FC Fyn. Dette skulle blive en tæt kamp, men Brabrand endte altså med at vinde den med 2-0.



Derudover har jeg fundet en ny angriber, som kommer ind på en fri transfer til sommer. Det drejer sig om Ronni Jonski fra Næsby, som skal overtage Anders Pallesen's plads som makker (og oftest oplægger) til Morten Søndergaard. Jeg holder dog stadig øje med et par spillere, som eventuelt vil blive hentet til sommer.



Logged

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #26: 13 Apr 2008, 20:15 »

Da jeg desværre ikke kan komme med flere updates i dag, ville det være rart hvis nogen ville komme med noget respons, omkring hvad jeg kan gøre bedre/hvad der ville gøre bloggen bedre. Tror nemlig det ville være udmærket, hvis jeg nu hvor jeg alligevel ikke kan komme med en update, i det mindste kunne sørge for at gøre den næste update bedre end de forrige.

På forhånd tak. : )
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #27: 13 Apr 2008, 20:23 »

Rigtig fed blog du har gang i her  Thumbs Up
du skriver rigtigt godt, så med noget grafik kunne den blive rigtig rigtig god  Smiley
Jeg er fast læser fra nu af Wink
Logged

Stuf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #28: 13 Apr 2008, 20:34 »

Udemærket blog med et dejligt hold  Cool
Især fordi jeg selv har haft gode erfaringer med netop denne klub. Kom endda i Superligaen dog med en styg nedrykning lige bagefter, men en herlig, herlig klub  Wink
Logged


Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brabrand - En begynder's blog.
« Svar #29: 13 Apr 2008, 22:56 »

Yep, ved egentlig godt, der mangler en del grafisk. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig ved hvad der burde ændres/forbedres, hvilket jeg virkelig gerne vil have nogle ideer omkring.

@ Stuf: Det lyder virkelig godt, at du har kunnet komme så langt op med Brabrand - så må vi se, om jeg kan gøre dig kunsten efter. : )
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010