BRUGERNES FAQ
Hej alle FMFreaks!
Dette er tråden hvor, hvor folk, istedet for at oprette en ny tråd, kan lede efter FAQ's med deres FM, som hører til skadestuen.
Jeg starter med at finde en masse FAQ og også svar, men for eftertiden, vil det være sådan, at en bruger herinde, såfremt spørgsmålet ikke allerede er besvaret, kan ligge sine egne FAQ's ind, og så vil jeg ligge det op herinde som et FAQ med svar. Dog skal et forslag bekræftes af mindst 2 andre brugere.
FAQ's:
FAQ: Hvor ligger jeg taktikker henne?
Svar: I "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "tactics" (hvis den ikke ligger der, så lav en selv), hvori du skal ligge taktik-filen. Derefter kan du finde den i spillet ved at gå ind under din taktik og i højre hjørne trykke på "Taktik" og derefter "Arkiverede taktikker", hvor den så skulle ligge.
FAQ: Hvordan flytter jeg rundt med mit save-game til f.eks. en anden PC?
Svar: I "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "games", hvori du kan finde dit savegame. Det kan du rykke rundt med ligeså tosset du vil. Såfremt du vil spille savegamet på et installeret spil på en anden computer, skal spillet på den nye computer dog have det samme patch, som savegamet havde da du startede det.
FAQ: Hvor ligger jeg grafik henne?
Svar: I "DokumenterI "Dokumenter" ligger "Sports Interactive", hvori der ligger "Football Manager 2008" mappen. Heri ligger mappen "graphic" (gør den ikke det, så lav en selv), hvor du så skal placere grafikken.
FAQ: Hvad skal jeg gøre, hvis mit spil lukker ned mellem 5. og 6. december?
Svar: I dette tilfæde skal du bare installere patch 8.0.1, men dog starte et nyt spil.
FAQ: Når jeg vil hente mit spil står der: "Spillet kunne ikke hentes". Hvad skal jeg gøre?
Svar: I dette tilfælde er det intet at gøre. I de fleste tilfæde er det fordi, at du har slukket din PC på den slukknappen, mens du var inde i FM.
FAQ: Jeg er nået til anden sæson, men står uden liga?
Svar: I dette tilfælde skal du installere patch 8.0.1.
FAQ: Mit spil kører langsomt. Hvad skal jeg gøre?
Svar: Såfremt du er nået rigtig langt i det gemte spil, og dataene ophober sig, vil spillet blive langsommere. Dette kan der ikke gøres noget ved. Derimod er det fra start, har du evt. valgt for mange ligaer i dit spil. Hvis du installerer meget grafik, kan dette også medvirke til at gøre spillet langsommere.
FAQ: Hvor ændrer jeg sprog osv.?
Svar: De fleste ting i interfacen kan ændres i "Options" i hovedmenuen i spillet.
FAQ: Under alle spillernes navne er der tal, i stedet for, at der står deres placering og nationalitet.
Svar: Du skal tjekke i indstillingerne, om "Vis unik ID" er slået til. Den skal nemlig IKKE være slået til.
FAQ: Min editor vil ikke starte fordi filen MSVCP71.dll ikke bliver fundet. Den siger at programmet muligvis kan løses ved at installere programmet forfra.
Svar: Installer denne fil og lig den i C/WINDOWS/SYSTEM32
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71FAQ: Jeg får en meddelse om, at spillet er lukket ned og fejlen muligvis kan findes i mappen "crash dumps". Hvad gør jeg?
Svar: Det er muligvis fordi, du har lagt noget grafik forkert ind. Slet også mappen "crash dumps" i Sports Interactive-mappen, hvis der er en mappe, der hedder "crash dumps".
FAQ: Hvordan kører jeg FM i vindue?
Svar: Først fjerner du hakket i "Fuld skærm" under Valgmuligheder > Indstillinger > Display og lyd. Hvis det ikke virker, skal du finde din FM genvej, og højreklikke og trykke egenskaber.
Der skulle gerne være en der hedder "Destination". I den burdr der stå noget ligesom \Football Manager 2008\fm.exe"
Efter det skal du skrive -small_screen -windowed og der skal vel og mærket være mellemrum efter fm.exe"
Altså skal det se sådan her ud: \Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed