home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De næstbedste [#6: Krisen ovre?]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: De næstbedste [#6: Krisen ovre?]  (Læst 7111 gange)
Zone 43
Manager

Sv: De næstbedste [#4: Den første kamp]
« Svar #30: 08 Apr 2008, 20:48 »

Det bankede på døren lidt i seks, men det tog mig godt fem minutter før jeg fik åbnet døren op. Hasse Borg stod der og var klar til køre mig ud til stadion, hvor jeg skulle møde truppen inden den lange køretur til Göteborg, hvor IFK ventede.

Vi var fremme ved stadion i god tid, så jeg fik startet for kaffemaskinen, så jeg kunne få mig en kop kaffe. Da klokken nærmede sig syv var alle mand fremme. Vi fik hurtigt sat op til rette i bussen, hvor vi skulle opholde os i lang tid. Enkelte sov og nogen hyggesnakkede.

Da klokken var lidt over 12 var vi fremme ved Nya Ullevi, hvor IFK Göteborg har hjemme. Vi fik nogen siddepladser i aktionærrummet, hvor vi fik lidt af spise inden turen gik ned til omklædningsrummet. Her fortalte jeg færdigt om taktik, hvem der skal starte inde osv., hvilket jeg havde snakket lidt om på busturen.

Kampen gik endelig i gang, og med hvilken stemning! Da IFK kom foran efter et kvarters tid gik jeg ud i feltet og brokkede mig til spillerne, hvilket må have hjulpet, da vi fik udlignet senere i halvlegen, hvilket næsten fik mig til at løbe derud og juble med. I pausen skældte jeg ud til spillerne, da de havde været bedre. Jeg foretog også alle mine udskiftninger, bl.a. var to af dem nødvendige, da både Babis og Ofere fik mindre skader.

Anden halvleg gik noget bedre og vi kunne tage hjem med et 3-3 resultat! IFK var nok en tand bedre, men mod slutningen var det som om, at de var bange for at vinde, hvilket kostede. Jeg gav lidt ros til spillerne i omklædningsrummet.

Da vi kom hjem om aften tjekkede jeg hurtigt nyheder og mails på computeren. Her kunne jeg se, at Anes Mravac havde skrevet under på en 2½-år kontrakt, hvilket var hans første professionelle kontrakt. Han skrev samtidig at han var skuffet over ikke at have været udtaget til kampen. Der var også en mail fra Hasse, som skrev at han havde gjort klar til at vi i fællesskab skulle hente nogen spillere til klubben i morgen.

Heldigvis har vi 10 dage til den næste kamp, Hammarby på udebane, så nu skal der trænes, købes og flyttes!

Beklager evt. dumme fejl, men updaten er skrevet hurtigt Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De næstbedste [#4: Den første kamp]
« Svar #31: 10 Apr 2008, 16:21 »

Jeg har nu tilmeldt mig blogkonkurrencen, så imens den kører, er bloggen på pause. Jeg kan dog glæde jer med, at der falder en update senere i dag, hvorefter pausen begynder Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De næstbedste [#5: Nye ansigter ikke nok] - på pause!
« Svar #32: 10 Apr 2008, 19:26 »

Hold kæft, hvor er jeg sur lige nu! Ja, faktisk så sur, at jeg burde trække spillerne i løn, men den går jo ikke. Desværre. Grunden til, at jeg er sur, er, fordi vi tabte til de der Hammarby. Vi kom foran med 0-2 efter godt 10 minutters spil, men så gik alt herfra også galt.

De fik scoret på en tilfældig chance kort før pause, og kort tid efter fik de straffe, selvom der ikke var i mine øjne. Lorte dommer! I aller sidste minut tabte vi så, da en eller anden Andersson fik scoret til deres fordel. Sådan noget lort!
Efter kampen nægtede jeg at give interview, og det samme skulle spillerne heller ikke. Det kunne fandme vente, til de havde deres verbale røvfuld! Det betyder, at vi, er tredjesidst med 10 point op til førerholdet, med 12 runder igen.

Jeg var faktisk positiv op til kampen, da jeg har fået et par nye ansigter til, som stod på min ønskeliste. Jeg synes at vi ser så stærke ud, at vi SKAL ende i top 3 samt komme i pokalfinalen, ellers har det været en lorte sæson.
Du vil måske gerne se, hvem der er hentet. De nye ansigter kommer her:

Hosain Kaebi, 21-årig iransk højreback. Er hentet på en fri transfer, da han var klubløs
Brent Fisher, 24-årig new-zealændansk angriber. Er hentet i Boden, og udlejet til Örgryte. Labinot Harbuzi er ligeledes udlejet til Örgryte
Jonas Wallerstedt, 29-årig angriber, som også kan dække den offensive midtbane. Er hentet i IFK Göteborg
Martin Bernburg, 21-årig angriber. Er hentet i FC Nordsjælland.

Udover dem har vi sikret os Johan Sjöberg fra Elfsborg og David Marek fra Häcken, når sæsonen er ovre. Sidst, men ikke mindst, er vi tæt på at hente et stortalent til. Mere kan jeg sige om dén sag, før der er sket noget.

Med denne update, vil jeg nu sætte denne blog på pause, indtil blogkonkurrencen er ovre Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De næstbedste [#6: Krisen ovre?]
« Svar #33: 12 Apr 2008, 12:30 »

Nu kører det fandme for os! Vi er pt. smuttet fra en tredje sidste plads til en 5. plads - 3 point fra top 3. Samtidig er vi klar til pokal semifinalen, hvor vi skal møde GAIS på hjemmebane, efter GIF Sundsvall fik bøllebank, da de kiggede forbi. Nu tror jeg fandme på, at vi ender ude i Europa i næste sæson.

I truppen er der siden sidst ændret lidt. Det omtalte stortalent har vi fået fat i, og han vil spille på 2. holdet fra start, og der er allerede store forventninger til ham. Foruden ham har vi også fået tilgang af et endnu et talent, nemlig Erkan Zengin fra Hammarby. Desværre har vi måtte sige farvel til vores topscorer, Jonatan Johansson, som er smuttet til Hearts. Sidst, men ikke mindst, er også Guillermo Molins fortid.

Skadeslisten er også ved at skrumpe ind til ingen. I øjeblikket er kun Martin Bernburg ude, og vil være det, i ca. 2 uger. Der udover er Gabriel og Ulrich Vinzents en tur nede på andet holdet på vej tilbage fra mindre skader/sygdom. Til den næste kamp, ude mod Helsingborg, må vi også undvære Christian Järdler, som har karantæne.
Sommerens varme har gjort mig positiv med hensyn til en topplacering og Europa Cup kampe og det samme gælder for drengene. Vi går en spændende afslutning i møde, og der er ikke råd til nogen fejl nu.

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010