home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7# Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for en plads ender Atletico Madrid på ved vinterpausen?  (Afstemning slut: 11 Apr 2008, 20:37)
1-3
- 12 (60%)
3-6
- 7 (35%)
6-9
- 0 (0%)
9-12
- 0 (0%)
12-15
- 0 (0%)
15-18
- 1 (5%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #7# Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad  (Læst 12378 gange)
vondracek
Gæst

Sv: Atletico Madrid - Bienvenida acomodado ciudad
« Svar #15: 08 Apr 2008, 19:41 »

Du behøver skam ikke at ændre det - Det er helt op til dig selv.
De billeder du benytter i sidderne er bare alt for skarpe hvis det står til mig. Synes lidt, at det ødelægger billeder. Og angående resultaterne, så skal jeg også lige bruge lidt ekstra tid på at se hvilket hold der er hvilket, selvom du markere Atletico med rød. Den relative lille skrift gør at mine øjne snurrer rundt, når der er hvid og en skarp rød ved siden af hinanden Wink

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #16: 08 Apr 2008, 19:44 »

Du behøver skam ikke at ændre det - Det er helt op til dig selv.
De billeder du benytter i sidderne er bare alt for skarpe hvis det står til mig. Synes lidt, at det ødelægger billeder. Og angående resultaterne, så skal jeg også lige bruge lidt ekstra tid på at se hvilket hold der er hvilket, selvom du markere Atletico med rød. Den relative lille skrift gør at mine øjne snurrer rundt, når der er hvid og en skarp rød ved siden af hinanden Wink

så er der vist noget galt med dine øjne Wink men kan godt gøre dem lidt mørkere i fremtiden ? Men jeg kan ikke gøre for at siden har den rød Smiley
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 19:47 af FMManutd » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #17: 08 Apr 2008, 20:05 »

så er der vist noget galt med dine øjne Wink men kan godt gøre dem lidt mørkere i fremtiden ? Men jeg kan ikke gøre for at siden har den rød Smiley

Det er helt op til dig selv. Der var engang en klog mand der lærte mig, at man kan vælge mellem flere farve herinde - Selvom der kun er begrænsede under "Skift Farve".

I stedet for at skrive
Kode:
[color=Yellow]TEKST[/color]

Så indsætter du du simpelthen bare en farvekode:
Kode:
[color=#XXXXXX]TEKST[/color]

De seks X'er erstatter du med den farvekode du vil have - For eksempel brugte jeg #FFCCFF, som var en lidt mildere lyserøde end den der er herinde. Tag evt. et kig på internettet eller i dit redigeringsprogram for at finde koderne til diverse farver.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #18: 08 Apr 2008, 20:15 »

Jeg kan måske prøve at ændre det Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

De første ligekampe
« Svar #19: 09 Apr 2008, 07:59 »

Tak til BenMusalho for banner

Kampe
AIK 1-1 Atletico Madrid Uefa Cup
Mallorca 4-1 Atletico Madrid Ligaen
Atletico Madrid 2-0 AIK Uefa Cup
Atletico Madrid 3-3 Racing Ligaen
Barcelona 3-0 Atletico Madrid Ligaen
Belensenes 0-1 Atletico Madrid Uefa Cup
Atletico Madrid 2-0 Betis Ligaen
Atletico Madrid 2-0 Deportivo Ligaen
Levante 2-4 Atletico Madrid Ligaen

Vi skulle spille Uefa Cup 2. runde kvalkamp mod AIK, på deres hjemmebane. Det gik ikke helt, som forventet, fordi efter 42 min. scorer de til 1-0, og heldigvis for os, brænder de et straffe efter 62 min. Da der var 8 min. tilbage af kampen, får Pablo headet bolden ind, så vi får et meget vigtigt mål.
Vi får en katastrofal start på ligaen, ved at tabe 4-1 mod Mallorca, og det var et resultat, der ikke burde være kommet, fordi begge hold havde cirka, ligemeget bolden og vi havde stortset ligemange skud. Men det værste var at vi faktisk scorede til 1-0, og så kunne vi simpelthen ikke, holde styr på det, og derfor taber vi 4-1. Heldigvis lod vi ikke 4-1 resultatet, gå ud over den næste kamp. Fordi vi vandt den 2-0, mod det svenske hold AIK, og Forlan bliver dobbeltmålscorer.
Den næste kamp, skulle blive en rigtig målfest. Men sådan skulle det ikke have blevet, fordi vi førte 3-1, da der var ti minutter tilbage af kampen, og først så scorer de efter 82 min. og efter 88 min. I den næste kamp skulle vi heller ikke prøve, at vinde i ligaen, fordi vi spillede mod et teknisk stærkt Barcelona hold, hvor vi bliver overrumplet af Henry, og Eto'o, som scorer målene. Kampen efter skuffelsen, mod Barcelona skulle vi spille mod, et portugisisk hold. Belensenses blev holdet, og vi vandt den kamp meget heldigt 1-0. Sergio Aguero blev skadet, i den kamp og det var noget, der ikke var godt.
Men det var faktisk ligemeget, fordi vi vinder den næste kamp 2-0 mod Betis, men det var ikke kun os der scorede, fordi David Rivas scorer et selvmål, efter 4 min, og så igen efter 84 min scorer Forlan. Til kampens resultat 2-0. Den næste kamp var det lidt heldigt, at vi vandt 2-0. Motta scorede efter 65 min til 1-0, og i sidste minut af kampen scorer, den indskiftede Mistatil 2-0 på et flot langskud.
Kampen mod Levante, burde vi have vundet 4-0, fordi da der var halvleg havde Motta, Simao og Forlan scoret, så pausestillinen blev, 3-0, men et kvarter efter 2. halvleg, blev fjøjtet igang scorer Miguel Angel til 3-1, og så da der var blevet spillet, 83 min. scorer de til 3-2, men heldigvis i overtiden scorer Sergio"El Kun" Aguero, til 4-2. I den næste kamp venter det os, hjemmebanekampen mod Belensenes i Uefa Cuppen.   

« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 20:05 af FMManutd » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #20: 09 Apr 2008, 14:08 »

Jeg synes du har gang i en god blog.. Det irriterer mig dog at du ikke sætter nogen flere mellemrum/afsnit, da det ellers bare er en stor klump tekst.. Men elllers en god blog.. KIU
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 14:33 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #21: 09 Apr 2008, 14:15 »

Jeg synes du har gang i en blog.. Det irriterer mig dog at du ikke sætter nogen flere mellemrum/afsnit, da det ellers bare er en stor klump tekst.. Men elllers en god blog.. KIU

Du er ligesom min lærer Smiley han siger også at jeg har det problem  crazy

Men den kommer ikke til at blive, ligeså aktiv i fremtiden. Begrund af jeg ikke har fået nogen lektier for i denne uge, men i dag fik jeg en stil for, så den bliver lidt mindre aktiv Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 14:26 af FMManutd » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #22: 09 Apr 2008, 14:29 »

Jeg synes du har gang i en blog.. Det irriterer mig dog at du ikke sætter nogen flere mellemrum/afsnit, da det ellers bare er en stor klump tekst.. Men elllers en god blog.. KIU

Tror jeg også er det FMManutd havde i tankerne at det skulle være  funny

JimmyGP
Manager

« Svar #23: 09 Apr 2008, 14:33 »

Ha ha.. Jeg glemte et "god".. ha ha Wink

- Veni, vidi, vici -

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #24: 09 Apr 2008, 14:35 »

Ha ha.. Jeg glemte et "god".. ha ha Wink

Tænkte jeg nok  Grin

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #25: 09 Apr 2008, 14:46 »

DEt havde jeg slet ikke set  crazy

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #26: 09 Apr 2008, 19:56 »

Tak til FMManutd for banner

Kampe
Atletico Madrid 4-1 Belenenses Uefa Cup
Atletico Madrid 2-1 Getafe Ligaen
Valladolid 0-2 Atletico Madrid Ligaen
Atletico Madrid 2-2 Athletic Bilbao Ligaen
Villareal 0-1 Atletico Madrid Ligaen
Atletico Madrid 1-0 Recreativo Ligaen
AZ Alkmaar 1-1 Atletico Madrid Uefa Cup

I returkampen mod Belenenses vandt vi 4-1, og Sergio Aguero blev dobbeltmålscorer, først efter 8 min og til sidst efter 68 min. Maxi Rodriguez brændte også et straffespark i den kamp, men heldigvis for ham ryger den ind på stolpen, og lige i fødderne på ham igen. Så han scorer til 3-0 efter 53 min. Belenenses var lidt uheldige i den kamp, fordi efter 40 min scorede de til 1-1, og efter 46 min scorer de igen, men bare i den forkerte ende, som gjorde at Atletico Madrid førte 2-1. Begrund af vi vandt den kamp, skulle vi jo i Uefa Cup gruppespil. Hvor vi lander i en lidt svær gruppe. Sampdoria er klart gruppens sværeste konkurrent, og efter dem kommer AZ Alkmaar. Den tredje klub er FC Sochaux, som også kan overraske, men gruppens klart dårligste modstander er Leiria fra Portugal.
I ligaen skulle det vise sig til, at gå suverænt. Fordi vi vinder 2-1 mod Getafe, og de scorede faktisk ikke et af målene, da Luis Perea scorer selvmål, og gør så den stor 1-1, men det var ok og det gav os bare mere udfordring. Vi vinder kampen 2-1 mod Michael Laudrups Getafe. Som ikke kunne få spillet ordentligt sammen. Den næste kamp mod Valladolid var en nem sejr, fordi de havde ikke mange chancer, og vi havde rigtig mange. Derfor vinder vi også kampen 2-0. Begge scoringer blev scoret af Diego Forlan.
Kampen mod Athletico Bilbao, vendte sig fra at være en sikker sejr, til en skuffelse. I halvlegen stod det 2-0 til Atletico Madrid, hvor vi kommer foran 1-0 meget sent i 2. halvleg, faktisk efter 32 min og så scorer Maxi Rodriguez efter 44 min til 2-0, men efter 65 min, redder Javi Martinez Bilbao med at score til 2-1, og igen efter 78 min scorer F. Jeste til 2-2, som blev kampens resultat. Kampen mod rivalerne fra Villareal, blev en rimelig kedelig kamp. Vi var meget heldige med at vinde kampen, fordi vi havde et skud på mål, og det var målet, men Villareal havde også kun 1 skud på mål. Så det var tæt på at blive 0-0, men Sergio Aguero scorede jo.
I kampen mod Recreativo burde vi have vundet meget større, og vi havde også 7 mål inde for målrammen, og vi burde have mindst have klasket et mål til ind i nettet. Men også uheldigvis bliver Raul Garcia skaet i to uger. Og det er lidt et alvorligt slag, fordi han er næsten den eneste der kan spille venstre fløj på holdet. AZ Alkmaar var den næste modstander, og vi kommer dårligt fra start, men slutter godt og vi er heldige at vi får et uafgjort resultat, med hjem fra Holland. Men igen, redder Aguero os og giver os et 1-1 resultat.
Efter en meget dårlig sæsonstart, er vi godt nok begyndt at spille ordentligt, fordi indtil videre i denne sæson, har vi tabt 2 kampe, spillet 1 uafgjort og vundet 13 kampe. 

« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 20:14 af FMManutd » Logged

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #27: 09 Apr 2008, 19:57 »

ikke dårligt.. Smiley

Jeg er fast læser..!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #28: 09 Apr 2008, 19:58 »

ikke dårligt.. Smiley

Jeg er fast læser..!

Tak Smiley
dejligt at vide Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #29: 09 Apr 2008, 20:38 »

Så er der kommet en afstemning Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010