home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  køber i også altid spillere i trafervinduet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: køber i også altid spillere i trafervinduet  (Læst 2977 gange)
9klaz
Lilleputspiller
*

køber i også altid spillere i trafervinduet
« : 06 Apr 2008, 16:43 »

hej jeg har kigget lidt på mit fck hold og har fundet ud af jeg kun har 7-8 spillere tilbage fra det hold jeg overtog og er kun det er kun 01/02/2009 . plejer i også at købe så mange spiller?

Gosser
Manager

Sv: køber i også altid spillere i trafervinduet
« Svar #1: 06 Apr 2008, 16:45 »

Tror faktisk jeg plejer købe endnu flere Tunge Har en dårlig vane med at have skiftet næsten hele holdet ud, efter bare en sæson eller to.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Apr 2008, 16:45 »

ja. dem der ikke har styrker ryger ud

JKJ
Gæst

« Svar #3: 06 Apr 2008, 16:50 »

Plejer at ryde godt og grundig ud i truppen efter 1. sæson, der kan godt ryge 15-20 spillere, incl dem på fri transfer...
Ellers plejer jeg ikke og købe mere end 2-4 max 5 i løbet af en sæson, incl de 2 transfervinduer...

ManUtd83
Manager

« Svar #4: 06 Apr 2008, 16:53 »

Det kommer meget an på hvilken slags klub man er jo. Hvis jeg er en lille klub udskifter hele holdet i løbet af 2-3 sæsoner, fordi det er så nemt at finde spillere som er klare forbedringer til en billig penge. Hvis midterklubber skifter jeg også en del. Mest fordi man begynder at få tilbud på ens profiler, som kan være svære at afslå. I storklubber forsøger jeg kun at udskifte når en spilelr bliver for gammel eller hvis der er brug for en forbedring.

Thjelle
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 08 Apr 2008, 18:54 »

jeg plager g købe omkring 16 spiller

hei jeg spiller meget FM men også pro cycling manager, men hvis der er nogle som har lyst til og snakke eller hjælp måske få hjølp så må i god skrive eller hvis i har nogle gode ider sm i tror i kan hjølpe med så ville jeg blive glad hvis i henvente sig til mig

men god spille lyst !

Thjelle
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 08 Apr 2008, 18:55 »

men køber måske 5 - 6 klasse spiller og så nogle unge og nogle rutinerede og forstørkninger

hei jeg spiller meget FM men også pro cycling manager, men hvis der er nogle som har lyst til og snakke eller hjælp måske få hjølp så må i god skrive eller hvis i har nogle gode ider sm i tror i kan hjølpe med så ville jeg blive glad hvis i henvente sig til mig

men god spille lyst !

Thjelle
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 08 Apr 2008, 18:55 »

sølger kun 5 - 8 spiller

men god spille lyst !

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #8: 08 Apr 2008, 19:03 »

plejer kun og købe 1-2 per transfer vindue, måske lidt flere den første sæson, og sælger nok, 3-4 stykker.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #9: 08 Apr 2008, 19:07 »

Det kommer meget an på hvilken slags klub man er jo. Hvis jeg er en lille klub udskifter hele holdet i løbet af 2-3 sæsoner, fordi det er så nemt at finde spillere som er klare forbedringer til en billig penge. Hvis midterklubber skifter jeg også en del. Mest fordi man begynder at få tilbud på ens profiler, som kan være svære at afslå. I storklubber forsøger jeg kun at udskifte når en spilelr bliver for gammel eller hvis der er brug for en forbedring.
Gør fuldstændig det samme faktisk men kan godt finde på hvis jeg har rigtig mange penge til transfers og jeg har en ikke helt så god spiller på en plads, men han er stadig klasse han er bare lidt bedre ham den anden, så køber jeg den nye spiller, men ellers køber jeg tit backups med storklubber.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Mr Tonse
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 08 Apr 2008, 19:09 »

I sommer vinduet plejer jeg at hente de bedste på fri og en enkelt stjerne eller 2...
Mens jeg om vinteren henter alternativer og sådan...

To Be The Best, You Must Beat The Best....

DavidMadsen
Manager

« Svar #11: 08 Apr 2008, 19:12 »

jeg køber altid en masse spillere d:

Drillo
Gæst

« Svar #12: 08 Apr 2008, 19:40 »

Har pt. et spil med Barcelona hvor jeg kun har købt 2 spiller i det første vindue og solgt 7 fra reserve og u 19 holdet

plejer for det meste også kun at købe 2-3 spiller i løbet af en hel sæson.

BenMusalho
Gæst

« Svar #13: 08 Apr 2008, 21:44 »

Kommer an på hvordan det er gået i sæsonen. Hvis jeg har vundet mesterskabet og haft en rigtig god sæson plejer jeg hverken at købe eller sælge spillere i førsteholdstruppen. Det er også nogle gange godt hvis man ikke har haft en særlig god sæson at lade truppen blive så så spillerne kan lære hindanden ordentligt at kende uden at der kommer nye ind Thumbs Up Men tror at der gennemsnitligt 1-2 spillere der kommer ind i transfervinduet.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #14: 09 Apr 2008, 19:45 »

Jeg plejer at købe to-tre forstærkninger i sommerpausen, mens jeg i vinterpausen køber samme antal, dog ikke spillere som nødvendigvis skal kunne gå direkte ind i startopstilligen. Det afhænger jo så også selvfølgelig hvor i ligaen jeg ligger, for hvis jeg ligger skidt i vinterpausen bliver der hentet forstærkninger ind. Ellers tager jeg det bare som det kommer.
Køber dog næsten aldrig spillere uden for vinduet - kun hvis det er en klassespiller uden klub Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010