home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvor går du i byen henne?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Hvor går du i byen henne?  (Læst 43334 gange)
hitman1989
Juniorspiller
**

Sv: Hvor går du i byen henne?
« Svar #120: 20 Dec 2008, 03:31 »

Hej

Kan ikke forstå hvorfor vi ikke snakke S ,Emma ,luux, renome, Karel van Mander eller Nesa .. Nu er jeg for københavn så derfor jeg kun nævner dem.

Hvis man skal så drikke billigt skal man tag Skoven om torsdagen gratis øl 22-03 for 80 kr.
Laurits Betjent 70-80 kr for fri øl torsdag.
A-bar 10 krs bar torsdag.
Alle de tre steder er os billige  de andre dage.

Men det billigeste sted jeg vil skrive om er "Den Glade Gris" som er et diskotek/pub for 18 året nogle gange 21 året, de er rigtig billige men os lidt nederen efter min mening.

Shaft
Manager

« Svar #121: 20 Dec 2008, 20:19 »

Nu har jeg trods alt været en del af byen igennem de sidste 3 år, som promoter osv. så jeg kender de fleste steder.
Men først og fremmest Absa - Du må aldrig, og jeg gentager aldrig nogensinde tage på skoven! Nogle af mine venner tager stadig derhen og det synes jeg er til grin. Skoven er et wannabe diskotek, der prøver at spille stor, men de eneste der kommer der, er dem der bliver afvist alle andre steder. Også derfor jeg undre mig lidt over hvorfor du er blevet afvist.

Ang. hvor man skal tage hen en torsdag, så har hitman1989 ret i A-bars 10 krs bar er et godt sted. Der er ingen speciel drees code, men man skal dog huske gyldig billede ID. De fører også den der oversigt med ens fingeraftryk osv. så sikkerheden er helt i top.
SLIK kan også nævnes. For lidt over 200 kr, kommer du ind til en total fri bar. Det er der jeg personligt selv kommer nå jeg er i byen om torsdagen.
Ellers er der også et lidt mere stille og roligt sted som woodstock hvor man for 100 kr, får gratis ØL og Champagne. Desuden billige priser i baren på sprut.

Om Fredagen kan man tage på Dansebaren (Det gamle ENVY) hvor der skulle være fri bar for omkring 2-300 kr (Læg mærke til det altid er lidt dyrer om fredagen og lørdagen i forhold til torsdagene.

Jeg vil dog sige at både fredag og lørdag, der skal man være på DKs største diskotek, nemlig IN. Vi har 3 sale, 3 forskellige slags musik. Nå din entré er betalt, som er forskellig, alt efter hvornår du kommer, så er der også fri bar i ØL, Champagne og Sodavand. Vi har om fredagen desuden åben til kl 8 om morgen, og om lørdagen helt til kl 10 om morgen.

Att: Benja
Den 28ne møder jeg ind kl 23:30, og har afdelling nede på TheDanceFloor.

Shaft
Manager

« Svar #122: 23 Dec 2008, 17:15 »

Er der nogle der egentlig kommer i byen her i morgen, juleaften?

-Benja-
Gæst

« Svar #123: 23 Dec 2008, 17:21 »

Er der nogle der egentlig kommer i byen her i morgen, juleaften?
Nej, jeg skal ikke i byen, den skal bruges på familie hygge. (:
Men på fredag står den på Piccadelly i Hillerød.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #124: 23 Dec 2008, 17:21 »

Well Rock Nielsen i Jomfru Ane gade er stadig mit favoritsted. Jeg har ikke været på alle clubs i gaden, men Rock Nielsen har hidtil det bedste musik. Jeg må dog indrømme at Hr Nielsen og Robin også har fedt musik, og hvis man har lyst, er Robin faktisk også en rigtig sjov klub, især hvis man tager derind med nogle piger og ser hvem der kan score flest (det gælder om at tabe...)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 23 Dec 2008, 17:37 »

næstved!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 23 Dec 2008, 17:50 »

Beefeater pub i veri-centret ved Århus  Opstemt

Bor et par minutters gang derfra, og det er alle tiders sted at varme op til en god bytur med vennerne. Der er alt fra alkoholikere til dart, så der bruges mange timer  Grin
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 18:03 af Urlacher » Logged

Long Live Spurs!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #127: 28 Dec 2008, 22:33 »

Når jeg går i byen går jeg mest på Skoven, da jeg ikke gider tage helt ind til KBH. Men er nu også mere til private fester.. Smiley

Shaft: Synes nu Skoven er fint nok. Jeg kommer der og er ikke blevet afvist andre steder... Noget af en generalisering Wink
Du må aldrig tage derhen igen, GE! Lov mig det!
Det kan jeg ikke love!  Cool

Cencur
Manager

« Svar #128: 28 Dec 2008, 22:42 »

Var lige langs igår på "pubcrawl" i Aabenraa. Det er ikke skidemeget at vælge imellem, men vi nåede Postkroen (usselt sted, dårlig musik, emo-agtige typer og dyre priser) - Så skred vi videre til Fox & Hounds (Et lidt dyrere sted for de "ældre" - Vi kom da de lukkede... Omkring klokken 00:30 Opstemt) - Så skred vi sgu på Daisy og brugte et par hundrede på tre flasker Morgan, et par kander cola og en Jack D. Så tog vi hen på det "nye" skyclub, hvor vi faktisk bare betalte indgang, væltede igennem det hele og gik igen. Vi sluttede af med en gang terning på "Hasses Bierbar" hvor vi mødte et par friske chicks. Opstemt Man savner København nogle gange, men dette var fanme grinern.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #129: 10 Jun 2010, 20:33 »

Vi skal have gang i denne tråd igen :-)

Jeg går meget i byen, i Roskilde, da jeg bor få minutter fra diskoteket Carma, og er så dejligt nemt at komme hjem igen.

Det bliver også til et par ture til København, og har nu fået min egen natklub sammen med en ven.

Her er vores plakat/flyer:

« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 22:30 af Sunbao » Logged

Enged
Gæst

« Svar #130: 10 Jun 2010, 20:45 »

Ikke for at være flabet, men hvorfor i al verden er det så dyrt at komme ind? Tunge Desuden, er det så 16, 18 eller 21+? Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #131: 10 Jun 2010, 20:53 »

Ikke for at være flabet, men hvorfor i al verden er det så dyrt at komme ind? Tunge Desuden, er det så 16, 18 eller 21+? Smiley
Dyrt!? :-) Det koster det at gå i byen.

Det er godt du lige siger det, det har jeg glemt at få på. Det er +16.

Enged
Gæst

« Svar #132: 10 Jun 2010, 20:56 »

150 kr? Shockeret og så uden fri bar eller øl. Det koster det da godt nok ikke. Eller jo, på de store 16+ events, men det er jo også sådan et I afholder, så det er jo fair nok.

Lavezzi
Gæst

« Svar #133: 10 Jun 2010, 20:57 »

Er det noget du/I holder fast, eller er det kun d. 23.? Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #134: 10 Jun 2010, 20:59 »

150 kr? Shockeret og så uden fri bar eller øl. Det koster det da godt nok ikke. Eller jo, på de store 16+ events, men det er jo også sådan et I afholder, så det er jo fair nok.
Vi har luret konkurrenterne af, og har fundet frem til den pris Smiley Det er jo billigere hvis man har en flyer.

På længere sigt vil vi have 18+ events, men vi starter med 16+.

Er det noget du/I holder fast, eller er det kun d. 23.? Smiley

Vi starter med den 23, men allerede nu har vi snakket om mere, med ham der er ansvarlig for Celcius. Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010