home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvor går du i byen henne?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Hvor går du i byen henne?  (Læst 43347 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Hvor går du i byen henne?
« Svar #105: 20 Dec 2008, 00:03 »

Det er der, men så skal man ind til byen, hvilket jeg ikke gider, idet alle mine venner er på Skoven. Vil jo helst fejre ferien med dem.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #106: 20 Dec 2008, 00:07 »

Haha, sgu utroligt! Har været på Skoven en del gange, men har aldrig oplevet problemer. Tror i mødte en meget sur vagt, desværre! Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #107: 20 Dec 2008, 00:10 »

Haha, sgu utroligt! Har været på Skoven en del gange, men har aldrig oplevet problemer. Tror i mødte en meget sur vagt, desværre! Skuffet

Du må aldrig tage derhen igen, GE! Lov mig det!

alek9000
Manager

« Svar #108: 20 Dec 2008, 00:12 »

Det er der, men så skal man ind til byen, hvilket jeg ikke gider, idet alle mine venner er på Skoven. Vil jo helst fejre ferien med dem.
Kunne dine venner ikke få dig ind?

absalonsen
Gæst

« Svar #109: 20 Dec 2008, 00:14 »

Kunne dine venner ikke få dig ind?

Hvordan skulle de kun få mig ind? Vagten afviste os, og ville ikke uddybe det yderligere. Tror ikke det ville ændre noget, hvis mine venner kom ud.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 20 Dec 2008, 00:22 »

Jeg hænger for det meste ud på Queens Pub i Skjern, dejligt sted med go musik, billige fadøl, mega go stemning, et par slåskampe hist og her og gode damer Cool Et besøg værd.
Har endda selv arbejdet derinde engang, men min chef mente dog at jeg var for fuld til det arbejde Grin så det gik sgu ikke, holdt ellers et år.

alek9000
Manager

« Svar #111: 20 Dec 2008, 00:29 »

Jeg hænger for det meste ud på Queens Pub i Skjern, dejligt sted med go musik, billige fadøl, mega go stemning, et par slåskampe hist og her og gode damer Cool Et besøg værd.
Har endda selv arbejdet derinde engang, men min chef mente dog at jeg var for fuld til det arbejde Grin så det gik sgu ikke, holdt ellers et år.
Skjern.. Ligger det ikke omkring vestdelen af Limfjorden?

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 20 Dec 2008, 00:33 »

Skjern.. Ligger det ikke omkring vestdelen af Limfjorden?

aaarrrhhh det ville sgu være en skam at sige det, det ligger ved ringkøbing fjord, hvis det overhovedet siger dig noget.
men jo det ligger da i vestjylland, dog noget syd for limfjorden

http://maps.google.dk/ <-- du kan da prøv at se om du kan finde det, det er ikke så svær Wink

alek9000
Manager

« Svar #113: 20 Dec 2008, 00:41 »

aaarrrhhh det ville sgu være en skam at sige det, det ligger ved ringkøbing fjord, hvis det overhovedet siger dig noget.
men jo det ligger da i vestjylland, dog noget syd for limfjorden

http://maps.google.dk/ <-- du kan da prøv at se om du kan finde det, det er ikke så svær Wink
Arhh.. Det var Struer jeg tænkte på Smiley

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 20 Dec 2008, 01:14 »

Nu ryger jeg meget og bor forholdsvis tæt på den tyske grænse  så går jeg rimiligt meget i byen i tyskland det er både billigere også må du ryge næsten alle steder endnu ....ja folk kan sku sige meget om tyskerne men flinke er de sku når du er i byen dernede

Jeg har heller ingen problemer med at snakke tysk snakker det dagligt flere timer på mit arbejde  for 70 % af mine kollegaer kommer fra den anden side af grænsen

Chelsea FC

enged
Gæst

« Svar #115: 20 Dec 2008, 01:27 »

Skoven er og bliver bare reserve stedet, men hvordan i kan blive afvist i døren forstår jeg simpelthen ikke, det burde da være umuligt, så længe man er gammel nok Huh

absalonsen
Gæst

« Svar #116: 20 Dec 2008, 01:31 »

Skoven er og bliver bare reserve stedet, men hvordan i kan blive afvist i døren forstår jeg simpelthen ikke, det burde da være umuligt, så længe man er gammel nok Huh

Ja, det undrer også mig. Jeg er 16 og min ven er 19, så slet ikke noget der. Jeg havde både billet/kupon samt studiekort. Nok bare vagten der var på stoffer.
Hans kollega har før set min ven på Skoven og ved, at han ikke laver ballade overhovedet, men ville intet sige. :s

enged
Gæst

« Svar #117: 20 Dec 2008, 01:39 »

Dørmænd har bare den politik som hedder "hvis en siger nej, siger alle nej, lige meget om du er uenig" Men skoven er da alligevel bare et lille bitte diskotek, i forhold til alle andre, du kan jo stadig nå at tage til kbh Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #118: 20 Dec 2008, 01:46 »

Dørmænd har bare den politik som hedder "hvis en siger nej, siger alle nej, lige meget om du er uenig" Men skoven er da alligevel bare et lille bitte diskotek, i forhold til alle andre, du kan jo stadig nå at tage til kbh Opstemt

Skoven er ikke noget særligt, men lever i den grad op til omdømmet. Altså et skidt sted.
Heh, nah, gider ikke. Har mest lyst til at fejre ferien med mine venner, som alle er på Skoven.

søgaard
Gæst

« Svar #119: 20 Dec 2008, 02:03 »

Godt man bor i Frederikshavn, hvor man bliver lukket ind alle steder Wink
Har selv lige været nede at kigge en tur efter en forholdvis stille gymnasiefest. Der var dog propfyldt alle steder (dvs. alle tre steder Wink ) og derfor sidder jeg nu her. Men så længe man kender dørmændene, hvilket man gør i en by, som Frederikshavn, så er det intet problem at komme ind Wink

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010