|
Gosser
|
|
Det er sgu lettere sagt end gjort. Mit røg retur med det samme, da det var til større irritation end gavn  Haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
 Mit desktop pt  Hvordan får du alt det der?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Kun Gosser (allias computernørd) kan lave sådan et desktop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Vil bare gerne vide hvilket program han har brugt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Samurize.. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvordan får du alt det der?
TV program: Lavet med et program ved navn Samurize Kaldender/Ur: Fra et program kaldet Rainlender (Tidligere nævnt her på siden) Resten har jeg selv lavet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Hvordan får du programmerne ind i sådan en ramme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Kun Gosser (allias computernørd) kan lave sådan et desktop.
Lær at stave til alias  Men nej, jeg er langt fra den bedste til det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvordan får du programmerne ind i sådan en ramme?
Rammen er bare en del af baggrunden, et billede. Så har jeg bare selv rykket dem derind i.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
At i gider bruge som meget tid på jeres desktop. Spild af tid efter min mening. Mit er bare et billede af Andrea Peron gange x15 eller sådan noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
At i gider bruge som meget tid på jeres desktop. Spild af tid efter min mening. Mit er bare et billede af Andrea Peron gange x15 eller sådan noget.
Du ved da ingen ting om hvor lang tid jeg har brugt  Desuden synes jeg bare at det er sjovt at "eksperimentere" med!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Du ved da ingen ting om hvor lang tid jeg har brugt  Desuden synes jeg bare at det er sjovt at "eksperimentere" med! Eksperimentere med desktop!  Altså dreng har du intet bedre at tage dig til som at spille fodbold eller FM. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Eksperimentere med desktop!  Altså dreng har du intet bedre at tage dig til som at spille fodbold eller FM.  Lol, nej at "eksperimentere" med diverse grafik! Desuden har jeg spillet fodbold i lang tid i dag, og jeg har faktisk også spillet lidt FM..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Lol, nej at "eksperimentere" med diverse grafik!
Desuden har jeg spillet fodbold i lang tid i dag, og jeg har faktisk også spillet lidt FM..
Næsten det samme! Lidt er bare ikke godt nok Gosser. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|