home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1136 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Post dit desktop
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: Post dit desktop  (Læst 498159 gange)
xanor
Landsholdsspiller

Sv: Post dit desktop
« Svar #1545: 29 Apr 2009, 16:26 »

Google er din bedste ven. Zune er et rigtig fedt tema. Kørte jeg også med i rigtig lang tid Smiley
Var inde på en side fornylig, men ved ikke om de er med virusser eller ej? Så så at siden var blevet lukket af et eller andet selskab, fordi det var med virusser.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1546: 29 Apr 2009, 16:28 »

I skal bare købe mac, så får i et lækkert tema og ingen virus nogensinde. Wink
Reklame ftw!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1547: 29 Apr 2009, 16:29 »

mac er også dyrt -.-.. Har godt nok lige haft fødselsdag men fik kun 1000kr. Gider ikke købe brugt, da jeg har konfirmation om et år. Så hellere spare penge.

sindsygt
Gæst

« Svar #1548: 29 Apr 2009, 16:31 »

Var inde på en side fornylig, men ved ikke om de er med virusser eller ej? Så så at siden var blevet lukket af et eller andet selskab, fordi det var med virusser.
Da jeg hentede Zune fik jeg i hvert fald ingen virusser med Smiley

Caspper
Manager

« Svar #1549: 29 Apr 2009, 16:32 »

Ghertesteas, det er muligt at få virus på mac..

Tavares
Manager

« Svar #1550: 29 Apr 2009, 16:34 »

Mac sutter Ghert.
Anyway her er mit, på min Laptop.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Zone 43
Manager

« Svar #1551: 29 Apr 2009, 16:38 »

Haha, fed stil med Scabble brikker, Gosser. Thumbs Up

Enig med, Krohn-Delhi. Mac sutter maks.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1552: 29 Apr 2009, 16:39 »

Ja, det er muligt at få virus på mac, men det er sgu langt "sværere" end på windows, fordi der bliver lavet langt flere virusser der kan ramme windows brugere, fordi det er windows de fleste bruger. Peace Men personligt har jeg købt en mac fordi den passer mest til mine behov, og ikke pga det med virus. Wink

EDIT: Nice argumenter, Zone og Krohn Rullende Øjne

sindsygt
Gæst

« Svar #1553: 29 Apr 2009, 18:22 »

Ikke for at lyde dum, men hvad sutter mac?

Grin Grin Grin

sindsygt
Gæst

« Svar #1554: 29 Apr 2009, 18:38 »

Vil nogen så forklare mig hvad mac sutter?!?!?  ticked off ticked off ticked off

Grin Grin Grin

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1555: 29 Apr 2009, 18:38 »

Priserne...
Du får langt højere ydeevne ved at købe en helt almindelig PC.
Virus, hvis du er et normalt tænkende menneske, kan du godt se forskel på ægte og fake hjemmesider, og hvis en mand fra Nigeria beder dig om at sende 10.000 kroner, så han kan få fat i hans rige onkel i USA, så han kan sende dig 250.000.000 US$.. Så er det _ikke_ sandt.
Personligt synes jeg at designet på en Mac er superfedt, men ikke så meget federe end du kan få på en PC.

Edit: Meget morsomt sindsygt  Grin  Grin  Grin  Grin  Rullende Øjne

sindsygt
Gæst

« Svar #1556: 29 Apr 2009, 18:42 »

Priserne...
Du får langt højere ydeevne ved at købe en helt almindelig PC.
Virus, hvis du er et normalt tænkende menneske, kan du godt se forskel på ægte og fake hjemmesider, og hvis en mand fra Nigeria beder dig om at sende 10.000 kroner, så han kan få fat i hans rige onkel i USA, så han kan sende dig 250.000.000 US$.. Så er det _ikke_ sandt.
Personligt synes jeg at designet på en Mac er superfedt, men ikke så meget federe end du kan få på en PC.

Edit: Meget morsomt sindsygt  Grin  Grin  Grin  Grin  Rullende Øjne
Man kan jo også hente temaer til winows (lige som til mobil) så det kommer til at ligne mac. Man kan hente "mac-bars" (Object-dock, stardock, roketdock)...
Så der er nok muligheder for at få en "rigtig" computer til at ligne en Mac Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1557: 29 Apr 2009, 18:43 »

Men alligevel er der tonsvis af mennesker der får virus hele tiden... nå, men jeg købte mac fordi det som sagt passer til mine behov. Designet er så meget mere lækkert, hele selve systemet er langt mere logisk, og så er programmerne lysår foran. Et minus er så prisen, og at man ikke kan køre exe filer og visse spil, men så kan man installere windows på sin mac, så man kan vælge hvad man vil ind i når man starter sin mac op...

Men det er jo forskelligt hvordan vi ser det Peace

sindsygt
Gæst

« Svar #1558: 29 Apr 2009, 18:47 »

Men alligevel er der tonsvis af mennesker der får virus hele tiden... nå, men jeg købte mac fordi det som sagt passer til mine behov. Designet er så meget mere lækkert, hele selve systemet er langt mere logisk, og så er programmerne lysår foran. Et minus er så prisen, og at man ikke kan køre exe filer og visse spil, men så kan man installere windows på sin mac, så man kan vælge hvad man vil ind i når man starter sin mac op...

Men det er jo forskelligt hvordan vi ser det Peace
Hvad er dine behov så?
Grafik? FM? Skole?

Jeg ville selv aldrig kunne bruge en mac, da jeg går rigtig meget op i CS:S, og en mac er ikke ideel til CS:S..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1559: 29 Apr 2009, 18:52 »

Hvad er dine behov så?
Grafik? FM? Skole?

Jeg ville selv aldrig kunne bruge en mac, da jeg går rigtig meget op i CS:S, og en mac er ikke ideel til CS:S..

Ja jeg kan godt lide at lave grafik og film, og sådan noget som det, og der er programmerne bedre til mac. Derfor var det rimelig ideelt at få en computer der kunne hjælpe mig lidt med de ting. Derudover har macs udgaver af word og powerpoint, pages og keynote, lige en tand mere at byde på.

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010