home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Post dit desktop
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: Post dit desktop  (Læst 379828 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #45: 09 Nov 2005, 17:30 »

Så har jeg skiftet til denne baggrund. Hvis man ikke kan se hvilken film det er fra, har man ikke sin filmopdragelse i orden Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #46: 09 Nov 2005, 17:59 »

Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #47: 09 Nov 2005, 19:10 »

Så har jeg skiftet til denne baggrund. Hvis man ikke kan se hvilken film det er fra, har man ikke sin filmopdragelse i orden Wink

Så har jeg ikke min filmopdragelse i orden...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Post dit desktop
« Svar #48: 09 Nov 2005, 19:17 »

Så har jeg ikke min filmopdragelse i orden...

Heller ikke mig Grin
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #49: 09 Nov 2005, 19:58 »

 Shockeret Shockeret Shockeret

Har I ikke set Rumrejsen 2001? Shockeret

En af Stanley Kubrick's allerstørste film.



Menneskets opståen.



Året er 2001.


What are you doing, Dave?....... Dave?....... What are you doing, Dave?


Filmen handler om to astronauters kamp mod den intelligente computer HAL9000, som styrer deres rumskib. Fascinerende film med en syret og meget trippy slutning.
Anyway, billedet på min desktop er det "øje" som HAL ser med. Altså et kamera. Der er installeret et i hvert rum i rumskibet så HAL kan se alt hvad der foregår og være astronauterne behjælpelige i enhver situation. Problemet er selvfølgelig at HAL også kan være temmelig ubehjælpelig hvis det utænkelige skulle ske at HAL ikke ønsker at udføre de ordrer den bliver sat til.

En lille sjov sidenote er, at HAL er de tre bogstaver der kommer lige før IBM i alfabetet, samtidig med at der her er tale om en computer. Tilfældigt? Det må du selv afgøre Cool
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #50: 11 Nov 2005, 14:22 »

http://img147.imageshack.us/my.php?image=unavngivet3oz.jpg
Et Kashmir-wallpaper fra denne her tid, hvor deres nye album næsten lige er kommet. Ham manden til højre hører med til pladen som en slags tema. Han hedder "Mann" og man kan finde ham rundt omkring, men der er ikke rigtig nogen, der ved, hvem han virkelig er.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2005, 14:25 af Martinj » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #51: 11 Nov 2005, 15:20 »

Måske er det den tyske forfatter Thomas Mann.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #52: 11 Nov 2005, 17:45 »

Måske er det den tyske forfatter Thomas Mann.
Godt gæt  Smiley Men jeg tror den er lidt tvivlsom. De ligner slet ikke hinanden Grin
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #53: 12 Nov 2005, 16:07 »

Måske er Thomas Mann blot et pseudonym for forfatterens virkelige identitet, som jo i sagens natur må være Andreas Brehme. Tilfældigvis er Thomas Mann også navnet på den sære gut på Kashmir coveret og dermed forveksler folk ham med forfatteren.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #54: 12 Nov 2005, 16:24 »

Måske er Thomas Mann blot et pseudonym for forfatterens virkelige identitet, som jo i sagens natur må være Andreas Brehme. Tilfældigvis er Thomas Mann også navnet på den sære gut på Kashmir coveret og dermed forveksler folk ham med forfatteren.

I er vist ved at være lidt inde på et sidespor Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #55: 12 Nov 2005, 16:26 »

I er vist ved at være lidt inde på et sidespor Wink

Vi er midt i en intellektuel ræsonering omkring motivet på hans desktop. Sammenhængen er åbenlys Opstemt
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Vase
Gæst
 
Sv: Post dit desktop
« Svar #56: 12 Nov 2005, 16:46 »

Hvor er det skuffende ... INTET Samurize er set endnu !!  :k:
Men der har da været et par fede wallpapers !

Nå, men jeg vil poste mit nye desktop lidt senere  Djævel
Logged

Platz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Post dit desktop
« Svar #57: 12 Nov 2005, 16:48 »



Hehe mit nye desktop Wink.

den skal du sq ha det er rigtig fedt lavet !!!

- ikke FC fan
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #58: 12 Nov 2005, 17:01 »

Hvor er det skuffende ... INTET Samurize er set endnu !!  :k:
Men der har da været et par fede wallpapers !

Nå, men jeg vil poste mit nye desktop lidt senere  Djævel

Jeg fedtede med samurize for omkring 2 år siden, men eftersom jeg alligevel aldrig ser min desktop var det ligesom lidt unødvendigt. Jeg plejer altid at have mIRC åben i baggrunden så jeg når sjældent helt "ud" til desktoppen Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Post dit desktop
« Svar #59: 12 Nov 2005, 17:59 »

Jeg brugte Samurize, men det blev ved med at fucke af, og komme med ulovlige handlinger osv, så det gad jeg ikke mere.. Det var ellers meget skægt i starten.

Ellers må jeg give SaneSoul ret, jeg ser næsten heller ikke mit skrivebord, da jeg også har mIRC kørende i baggrunden.. Det er kun når jeg logger ind og ud at jeg ser skrivebordet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010