home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hjælp til PowerPoint
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til PowerPoint  (Læst 11843 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Hjælp til PowerPoint
« Svar #45: 07 Apr 2008, 17:11 »

Tak Smiley

Min mor foreslog, at jeg lavede det så der var lidt "hård" musik ved billederne af angrebene, men så lavede den "søde" musik til dejlige billeder af Nørreport. st., Rådhuspladsen og andre steder, hvor der kunne komme et terrorangreb og derefter sagde "kan der ske et angreb her??!"

Hvad mener I?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #46: 07 Apr 2008, 17:16 »

Det er sgu nogle skræmmende billeder, som ikke er voldsomt sjove at se på. Men det er nu engang godt at blive mindet om den forfærdelige begivenhed. Jeg får en klump i halsen, og jeg går næsten udfra at det er det du søger?

Musikken er oplagt til denne video, også fordi teksten ikke stjæler fokus. Jeg synes godt du kan være tilfreds!

absalonsen
Gæst

« Svar #47: 07 Apr 2008, 17:46 »

Det er sgu nogle skræmmende billeder, som ikke er voldsomt sjove at se på. Men det er nu engang godt at blive mindet om den forfærdelige begivenhed. Jeg får en klump i halsen, og jeg går næsten udfra at det er det du søger?

Musikken er oplagt til denne video, også fordi teksten ikke stjæler fokus. Jeg synes godt du kan være tilfreds!

Det er netop meningen, at det skal fange folk og få dem til at tage det seriøst. Det skal ligge som det første i min fremlæggelse.

United-styrer
Gæst

« Svar #48: 07 Apr 2008, 17:52 »

Min mor foreslog, at jeg lavede det så der var lidt "hård" musik ved billederne af angrebene, men så lavede den "søde" musik til dejlige billeder af Nørreport. st., Rådhuspladsen og andre steder, hvor der kunne komme et terrorangreb og derefter sagde "kan der ske et angreb her??!"

Nej, det er alt for femteklassesagtigt. Musikken er rørende og får en til at slappe af og tænke over sagerne. Det er optimalt, når billederne er så stærke. Du lader ligesom billederne tale for sig selv i det forslag, du har smidt op her, og det er perfekt.

Eneste ting, jeg kunne foreslå, var at stoppe på et mere naturligt tidspunkt i sangen.

absalonsen
Gæst

« Svar #49: 07 Apr 2008, 18:08 »

Nej, det er alt for femteklassesagtigt. Musikken er rørende og får en til at slappe af og tænke over sagerne. Det er optimalt, når billederne er så stærke. Du lader ligesom billederne tale for sig selv i det forslag, du har smidt op her, og det er perfekt.

Eneste ting, jeg kunne foreslå, var at stoppe på et mere naturligt tidspunkt i sangen.

Jeg arbejder på at finde ud af, hvordan sangen slutter bedre. Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #50: 07 Apr 2008, 18:25 »

Ja synes også det lyder godt med den stille og rolige musik. Så kan man sidde og tænke over hvor alvorligt det er.

Synes dog det var et fint forslag mht. om der kan blive angreb her i DK. Så kunne spørgsmålet være "Bliver vi de næste?". Det ville også røre mange da det inkludere vores hverdag. En del mennesker kan ikke se ud over deres tånegl, så det ville være med til at sætte ekstre fokus og debat i gang.

Det er en god film Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #51: 10 Apr 2008, 16:08 »

Så er der endnu en gang brug for jeres hjælp. Som nogen måske har set, er der i dag faldet dom i terrorsagen fra Vollsmose. Dette er naturligvis i min interesse og jeg vil gerne have det med i min fremlæggelse, men her kommer problemet.
Hvordan kan jeg hive indslag ned fra Tv2 (Sputnik) og/eller DRs NetTV? I må meget gerne svar hvis I ved det. Har selv sendt mails afsted.

:-)

Zone 43
Manager

« Svar #52: 16 Jun 2008, 15:28 »

Låner lige tråden, da jeg bruge noget hjælp..

Jeg skal til eksamen bruge PP til et par af opgaverne, men eftersom jeg har en nyere version end skolen, hvilken slags fil, om så at sige, skal den gemmes som? F.eks. hvis man gemmer som .rtf i et skriveprogram, kan det åbnes med alle skrive programmer. Det er sådan noget, jeg søger Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #53: 16 Jun 2008, 20:03 »

Hiver lige mit spørgsmål frem igen.. Smiley

Låner lige tråden, da jeg bruge noget hjælp..

Jeg skal til eksamen bruge PP til et par af opgaverne, men eftersom jeg har en nyere version end skolen, hvilken slags fil, om så at sige, skal den gemmes som? F.eks. hvis man gemmer som .rtf i et skriveprogram, kan det åbnes med alle skrive programmer. Det er sådan noget, jeg søger Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #54: 16 Jun 2008, 20:04 »

Er det 2007 versionen du har?

Så skal du bare gemme som 2003 format, som er under menuen.

Zone 43
Manager

« Svar #55: 16 Jun 2008, 20:06 »

Er det 2007 versionen du har?

Så skal du bare gemme som 2003 format, som er under menuen.

Det er det, ja.

Dvs. PowerPoint 97-2003 præsentation? Smiley

- Daniel Agger.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 16 Jun 2008, 20:39 »

Præcis:)

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Zone 43
Manager

« Svar #57: 16 Jun 2008, 20:40 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #58: 11 Sep 2008, 16:08 »

Hejsa.

Nu er det blevet min tur til at søge efter noget musik til en fremlæggelse. Jeg søger noget stille og roligt musik, som får folk til at lytte. Det må også gerne være en slags sørgelig melodi, for vil nemlig helst ingen tekst have med, hvis I forstår.

Håber at folk har et par gode forslag til 'sange' jeg kan bruge.

:-)

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #59: 11 Sep 2008, 16:15 »

Mark Knopfler - Irish Boy er altid en klassiker. Smiley

Men du ville ikke have nogen sangtekst? Er det sådan det skal forståes?

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010