Colo Colo præsenterer ny manager.
26/01-2008
Colo Colo har i dag præsenteret en ny manager. Navnet er Nicolas Morales, som har en tidligere karriere i den chilenske klub, og Colo Colos rival Universidad de Chile. Den 38 årige chilenske manager havde følgende kommentarer på pressemødet:
"Jeg er meget glad for at få chancen i denne fantastiske klub. Det er en traditionsrig klub, med fantastiske talenter og et kæmpe potientiale. Det er et fantastisk stadion med plads til ca. 45.000 tilskuere. Det er også en klub som er mesterskabsfavoritt
er, og det er selvfølgelig altid dejligt," smilte den nyudnævnte manager Nicolas Morales inden ordet blevet givet videre til journalisterne.
"Hvad er dine mål for sæsonen?" spurgte en af de mange ivrige journalsiter i det tæt befolkede lokale.
"Det vil jeg ikke snakke om nu. Jeg vil først lige kigge på truppen. Om et par uger kan du roligt ringe til mig, og så kan jeg da give et interview."
"Er der spillere på vej?" var en anden ivrig efter at vide. "Som jeg sagde lige før, skal jeg først kigge truppen ordenligt an. Men det er da ret sandsynligt at der kommer en spiller eller to ind," svarede Nicolas Morales kortfattet.
Pressemødet blev afbrudt og Nicolas Morales smuttede stille og roligt ud.
Morales første kamp i spidsen for Colo Colo eller Club Social y Deportivo Colo-Colo som de rigtigt hedder er først den lørdag d. 26/01-2008.
Navn: Nicolas Morales
Klub: Colo Colo
Alder: 38
Nationalitet: Chilensk
Tidligere erfaring: Proffesionel fodboldspiller
Fødselsdag: 23/01-1969
Omdømme: Nationalt
Andre nationaliteter: Ingen
Tidliger klubber(manager): Ingen
Tidligere klubber(spiller): Universidad de Chile, Antofagasta
Landskampe: Ingen___________________
Denne update er en smule kort. De skal nok blive længere. Og jeg eftersøger også nogen der har lyst til at lave et banner. Håber der er nogen der har lyst