home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1311 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77222 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #270: 13 Apr 2008, 12:21 »

Rigtigt fedt med en ramme, det utroligt hvad 1 minuts arbejde kan gøre. Endnu en super update og godt du skabte lidt spænding Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #271: 13 Apr 2008, 14:43 »

Rigtigt fedt med en ramme, det utroligt hvad 1 minuts arbejde kan gøre. Endnu en super update og godt du skabte lidt spænding Peace

Ja ikk'.. he he.. Thumbs Up Mange tak..


Jeg regner med at der kommer 2 updates i dag, som lander inden kl. 24.00.. Den ene bliver om sæsonafslutningen i Æresdivisionen og den anden bliver selvf. om UEFA Cuppen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #272: 13 Apr 2008, 19:54 »

Kun 4 timer og 6 minutter til deadlinen for begge updates.. Ikke skuffe mig Jimmy !
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #273: 13 Apr 2008, 21:51 »


Tak til Søren91 for banner

Æresdivisionen

#28#




29. spillerunde; Willem II (u)


I en kamp, der bare skal vindes chokstarter hjemmeholdet ved at bringe sig foran efter bare 2 minutter. PSV overtager styringen efter lynscoringen og presser på, men flere fantomredninger fra målmand Maikel Aerts holder titelaspiranterne fra at score. 3 minutter inde i første halvlegs overtid afdribler Rakitic på egen hånd et par Willem II-forsvarer og hamrer bolden i nettet bag en chancesløs Aerts. Fra anden halvlegs start kommer Koevermans på banen og med 2 flotte scoringer sikrer han PSV en pligtsejr på 3-1.

Willem II - PSV 1-3

Ajax taber 2-1 til Utrecht & AZ taber 4-3 til De Graafschap (PSV 70 p., Ajax 62 p., AZ 62 p.)


30. spillerunde; Feyenoord (h)

Vi vandt meget heldigt 1-0 på De Kuip og Feyenoord virkede opsatte på at få hævn. De pressede os godt tilbage, men alligevel var det Matuidi, som efter 35 minutter bankede bolden i nettet til pauseføring 1-0. I anden halvleg tog det kun Feyenoord 23 sekunder at udligne til 1-1 ved Rakic. Efter en times spil og lidt tumult i feltet kunne Buijs bringe gæsterne i front med 2-1. Indskiftede Dentinho fik dog efter 76 minutter udlignet da han afdriblede Hofland og kom udenom en fremstormende Ekramy, hvorefter han elegant trillede bolden ind over stregen til slutresultat 2-2.
 
PSV - Feyenoord 2-2

Ajax vandt 3-1 over Heracles & AZ tabte 1-0 til Volendam (PSV 71 p., Ajax 65 p., AZ 62 p.)


31. spillerunde; Utrecht (u)

Moreno scorede til 1-0 & 2-0 inden Rakitic scorede til 3-0 i det 31. minut. Utrecht var spillet helt ned under eget græs og 8-0 havde været mere et mere retvisende resultat. Moreno scorede 2 flotte hovedstødsmål før Rakitic med et drømmehug scorede til 3-0. 3-0 var også kampens resultat frem til 21 minutter før tid Damjanovic løb fra en ellers velspillende Samba. I overtiden var det Michael Jakobsens tur til at tage en svipser, da stoppede markeringen af Rossini, som kunne reducere til 2-3; kampens resultat.

Utrecht - PSV 2-3

Ajax vandt 1-0 over Heerenveen & AZ vandt 2-1 over Excelsior (PSV 74 p., Ajax 68 p., AZ 65 p.)


32. spillerunde; Heracles (h)

Igen en kamp, der bare skulle vindes og veteranen Danny Koevermans og debutanten Joâo Carlos fik chancen fra start og begge spillede en meget fornuftig kamp. Efter 22 minutter sendte Dentinho en bold ind i boksen og her steg Koevermans op og headede hjemmeholdet i front. En halv time senere modtog han bolden med ryggen mod mål og vendte om. Her tog han et træk og udplacerede den chanceløse målmand med et velplaceret skud helt ude ved højre stolpe. Unge Carlos havde ikke noget at lave hele kampen, da Heracles kun havde et skud på mål i hele kampen og det var uden for rammen.

PSV - Heracles 2-0

Ajax vandt 4-1 over Roda & AZ tabte 3-1 til Sparta (PSV 77 p., Ajax 71 p., AZ 65 p.)


33. spillerunde; Roda (h)

Roda har lagt i top 6 hele sæsonen, men her til sidst er det gået ned af bakke. I runden før tabte de med 4-1 til Ajax og derfor var troen på en sejr derfor meget stor for hjemmeholdet. Det var gæsterne ikke enige i og efter 37 minutter scorede Van Tornhout til 1-0 efter flotte kombinationer med Yulu-Matondo. Før pausefløjtet fik Koevermans udlignet til 1-1 på oplæg af Dentinho. I anden halvleg scorede Roda en tro kopi af deres første mål og den eneste forskel var at det Yulu-Mantondo, der scorede efter oplæg af Van Tornhout. PSV fortsatte det enorme pres og et minut før tid gav det pote, da Wendel hamrede en løs bold op i krogen til 2-2 i en kamp, som PSV burde havde vundet. Resultatet var dog alligevel godt nok til at sikre os mesterskabet, da vi på nuværende tidspunkt er 4 point foran Ajax med 3 point tilbage at spille om.

PSV - Roda 2-2

Ajax vandt 5-2 over AZ & AZ tabte 5-2 til Ajax (PSV 78, Ajax 74, AZ 65)


34. spillerunde; Heerenveen (u)

Kampen havde ingen betydning for nogen af holdene og det kunne også tydeligt se på spillet. Nemme bolde blev smidt væk og de første 25 minutter var en stor fejlaflevering fra begge hold. Minuttet efter fandt Simons Marcelo Moreno, der kunne banke sit 21. ligamål i kassen til 1-0. 8 minutter senere fandt Aissati en umarkeret Rakitic, som trykkede af fra 32 meter og i bedste Juninho-stil brækkede skuddet og bolden snød fuldstændig den chanceløse målmand. I anden halvleg overtog Heerenveen alt spillet og efter 59 minutter kunne Hernández efter en solotur reducere til 1-2. 6 minutter senere scorede Matusiak kampens sidste mål, da han lukkede og slukkede for Æresdivisionen med sin scoring til 2-2.

Heerenveen - PSV 2-2

Ajax vandt 2-0 over De Graafschap & AZ spillede 0-0 mod RBC. (PSV 79 p., Ajax 77 p., AZ 66 p.)


Logged

- Veni, vidi, vici -

Yoggidk
Gæst
 
Sv: #28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #274: 13 Apr 2008, 22:00 »

helt igennem fantastisk update, KIU
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #275: 13 Apr 2008, 22:01 »

Tillykke med mesterskabet Peace

Tager du et år mere i PSV eller skal du videre?
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #276: 13 Apr 2008, 22:04 »

helt igennem fantastisk update, KIU

Tak for det Yoggi.. Thumbs Up

Tillykke med mesterskabet Peace

Tager du et år mere i PSV eller skal du videre?

Takker Thumbs Up

Hmm.. Jeg rygtes til Inter, Milan, Manchester United, Liverpool, Real & Atlético.. Men jeg ved det ikke helt.. Det er sgu svært.. Men jeg vil da indrømme at hvis United kommer siger jeg ikke nej.. De andre kan jeg godt afvise.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #277: 13 Apr 2008, 23:31 »

Tillykke med mesterskabet my friend !

Husk nu du lovede endnu en update om det europæiske indenfor en halv time Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #278: 13 Apr 2008, 23:58 »


Tak til for Søre91 for banner

UEFA Cuppen

#29#




Kvartfinale, 1. kamp

PSV - Werder Bremen 4-3
1-0 Rakitic '13
1-1 Almeida '16
1-2 Kiessling '27
2-2 Dentinho '42

3-2 Jakobsen '58 (pen)
3-3 Klasnic '74
4-3 Lazovic '90

Kvartfinale, 2. kamp

Werder Bremen - PSV 1-1
0-1 Aissati '45
1-1 Kiessling '80

Semifinale, 1. kamp

PSV - Sporting Lissabon 2-1
0-0 Moreno '3
1-0 Dentinho '19
2-0 Dentinho '21
2-1 Purovic '66

Semifinale, 2. kamp

Sporting Lissabon - PSV 1-1
1-0 Rosenberg '12
1-1 Samba '26
1-1 Vukcevic '69



Polmans Log

Mit navn er Alexander Polman og jeg er 44 år gammel. Jeg er født og opvokset i den hollandske by Eindhoven og som resten af min fodboldtossede familie er jeg fan af PSV Eindhoven. Jeg har været fan hele livet og jeg ånder og lever for PSV. I dag er jeg formand for den officielle PSV fanklub og jeg har et stort indblik i hvad der sker i PSV. Dette er et uddrag fra min logbog, som omhandler min rejse til Basel i Schweiz og UEFA Cup finalen anno 2010 på St. Jakobspark.

Onsdag den 12. maj 2010



Klokken er 19.15 og der er en halv time til at kampen fløjtes i gang. Vi står og synger, mens vi holder en kæmpe PSV-trøje. Stemningen er i top ligesom vores selvtillid. Holdet har slået storhold som Valencia, Werder Bremen og Sporting Lissabon på deres vej til finalen og står overfor nu over for den italienske gigant Juventus, som ifølge flere medier er tæt på at fyre cheftræner Claudio Ranieri pga. manglende resultater. Jeg forstår det bare ikke helt, da de stadigvæk har mulighed for at vinde Serie A, Coppa Italia & UEFA Cuppen. Jimmys navn er desværre nævnt som mulig erstatning, men jeg inderligt på at han bliver. Han har fået holdet til spille fodbold igen og det tror jeg på at de beviser i aften”.

19.45
Phil Dowd har lige fløjtet kampen i gang og stadion blitzer. Selv tager jeg masser af billeder og fra min plads bag Buffon får jeg taget et par billeder af den italienske bagkæde".

19.54
Jeg er i ekstase og jeg græder. Danko Lazovic har lige scoret til 1-0. Bosingwa kaster bolden til Lazovic, som spiller den videre til Aissati. Aissati spiller bolden ind i boksen, hvor Lazovic dribler ind mod Buffon og til trods får en meget spids vinkel får han bolden i kassen til 1-0. Italienerne er stille og i chok, mens hollænderne råber og skriger. Glæden er stor på St. Jakobspark”.


20.08
Jeg tror at jeg har fået en fodboldorgasme. Jeg har aldrig i mit liv skreget højere og hujet mere på PSV. Vi havde hjørnespark med et hårdt skruet spark fra Ivan Rakitic steg Michael Jakobsen højest i feltet og headede bolden ind bag Buffon. VI FØRER FUCKING 2-0 I UEFA CUP FINALEN OVER JUVENTUS. Det bedste af hele er faktisk at jeg fik det på video, da jeg begyndte at optage da vi fik hjørnesparket. Jeg har lige ringet hjem til konen og sagt jeg elsker dig & PSV. Hun sagde at jeg elsker dig & PSV”.

20.33
Der er halvleg og vi jubler videre. Jeg filmer ivrigt mine medfans og de PSV-spillere der er sendt til opvarmning. Stemningen er helt fantastisk og det kan ikke beskrives hvor fedt det er. Der er bare 45 minutter til at vi forhåbentlig kan løfte PSV’s 3. europæiske trofæ. Jeg var bare 13 år, da vi tilbage i 1978 vandt UEFA Cuppen med 3-0 over Bastia. 10 år senere vandt vi mesterholdenes liga med efter straffespark mod Benfica, men det håber jeg ikke at det udvikler sig til i aften”.

20.45
Vi er i gang med anden halvleg og vi fået Gomes ned til os. Han har lige hilst på os og han genkendt mig. Han giver ”thumbs up” til fansene og vi jubler videre".

20.58
NEJ NEJ NEJ!!! Juventus’ nr. 10 Paolucci kommer alt, alt for nemt forbi Samba, som burde have lavet et professionelt frispark. Paolucci stryger forbi og selvom Jakobsen får presset ham i afslutningen kan Gomes ikke gøre ret meget andet end at sprælle på stregen. FUCK noget lort”.

21.32
Dowd har lige fløjet af og der er ikke blevet scoret yderligere. Jeg står med tårer i øjnene, da jeg ser drengene løbe rundt på banen i vild jubel. Italienerne ligger og græder, mens PSV-spillerne jubler". 

21.40
Gomes løfter pokalen og sammen med resten holdet jubler han og resten af stadion. Stadion summer af glæde og jeg får øje på vores herlige cheftræner. Han tørrer en tåre væk og jubler sammen med sine spillere. De stormer rundt på banen og jeg ønsker mig ned på banen. Men jeg sammen med resten af tilskuerne kan jeg bare juble og nyde mit holds stor triumf. The Double – THE FUCKING DOUBLE!!! VI ER MESTRENE, VI ER MESTRENE, MESTRENE MESTRENE MESTRENE LÅLÅLÅLÅLÅLÅ”.


Finalen

PSV - Juventus 2-1
1-0 Lazovic '9
2-0 Jakobsen '23
2-1 Paolucci '58


« Seneste Redigering: 14 Apr 2008, 00:13 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #279: 13 Apr 2008, 23:59 »

Tillykke med mesterskabet my friend !

Husk nu du lovede endnu en update om det europæiske indenfor en halv time Peace
Mange tak Thumbs Up

Så er der update Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #280: 14 Apr 2008, 00:15 »

Kig lige efter resultatet ved første kamp mod Lissabon Wink

Og det må jeg sige Shockeret at vinde i finalen mod selveste Juventus.. For fanden Jimmy, du er en legende snart !

Glæder mig til at se hvor du ender næste år. Og dejligt spændende at se updaten fra Alexander Polmans synspunkt.

Intet mindre end fantastisk min ven !
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #281: 14 Apr 2008, 00:19 »

Kig lige efter resultatet ved første kamp mod Lissabon Wink

Og det må jeg sige Shockeret at vinde i finalen mod selveste Juventus.. For fanden Jimmy, du er en legende snart !

Glæder mig til at se hvor du ender næste år. Og dejligt spændende at se updaten fra Alexander Polmans synspunkt.

Intet mindre end fantastisk min ven !
Jeg har rettet det.. det gjorde jeg sikkert mens du læste updaten.. Peace Mange tak.. Jeg bukker mig ydmygt..

Jeg har lige modtaget et tilbud fra Atlético, som jeg nok siger nej til det.. Men jeg tror faktisk jeg fortsætter i Eindhoven lidt endnu..  Jeg tror der kommer flere updates fra Polmans side..

Mange mange tak og jeg bukker stadig ydmygt.. jeg få sikkert ondt i ryggen af alt det bukkeri.. Grin Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #282: 14 Apr 2008, 00:33 »

Jeg har rettet det.. det gjorde jeg sikkert mens du læste updaten.. Peace Mange tak.. Jeg bukker mig ydmygt..

Jeg har lige modtaget et tilbud fra Atlético, som jeg nok siger nej til det.. Men jeg tror faktisk jeg fortsætter i Eindhoven lidt endnu..  Jeg tror der kommer flere updates fra Polmans side..

Mange mange tak og jeg bukker stadig ydmygt.. jeg få sikkert ondt i ryggen af alt det bukkeri.. Grin Thumbs Up Thumbs Up

Ja pas på du ikke får gigt  crazy  Opstemt

Og lyder som en god idé, med endnu et år i Eindhoven Smiley
Logged


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #283: 14 Apr 2008, 00:34 »

Rigtig fed synspunkt.. Det var ligesom om at man selv var til stede i din sidste update.. Super, og tillykke med The Double Wink
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #284: 14 Apr 2008, 08:51 »

Ja pas på du ikke får gigt  crazy  Opstemt

Og lyder som en god idé, med endnu et år i Eindhoven Smiley

Hvis han får gigt, får han jo bare endnu mere tid til, at skrive Peace

Rigtig fed update, man kan næsten lugte de svedende jublende spillere gennem skærmen!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010