home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1184 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77185 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #255: 11 Apr 2008, 19:24 »

Hey Jimmy. Jeg har ikke særlig meget at sige om dine resultater. Du gør det jo fremragende og Lazovic er jo modstandernes værste mareridt. Han gør det jo fantastisk!
Maximum point i UEFA Cuppen og et okey forspring i ligaen tyder helt klart på succes. Jeg håber at du vinder begge nævnte turneringer, da du virkelig ha evnerne til det som manager.
Jeg synes dog, at du efter så lang tid som aktiv herinde på blogscenen, godt kan begynde at se en lille smule mere på det grafiske. Som vi har set både her og i dine tidligere blogge, så staver du jo ganske fint, men synes godt du kan hæve niveauet op på til det næste. Selvfølgelig hvis du ikke kan, ikke har tid eller ikke gider, så skal du ikke. Det er bare blevet lidt for amatør-agtig at se fra din side, et billedet med dårlig kvalitet, mens der lige ovenover er et billed med langt bedre kvalitet.
At du placere screenshots ect., som du gør, er et plus. Kan godt lide at man for det lige på og hårdt. Dog virker dit 'Player Stats' ikke på min bærbar - Ved ikke om det bare er mit internet, men de andre knapper virker.

Dog er én ting sikkert, og det er, at du stadig formår at underholde os som vi kender dig. Keep it the good work Jimmy!

EDIT: Hvordan gør det med Rakitic? Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #256: 11 Apr 2008, 19:35 »

Hey Jimmy. Jeg har ikke særlig meget at sige om dine resultater. Du gør det jo fremragende og Lazovic er jo modstandernes værste mareridt. Han gør det jo fantastisk!
Maximum point i UEFA Cuppen og et okey forspring i ligaen tyder helt klart på succes. Jeg håber at du vinder begge nævnte turneringer, da du virkelig ha evnerne til det som manager.
Jeg synes dog, at du efter så lang tid som aktiv herinde på blogscenen, godt kan begynde at se en lille smule mere på det grafiske. Som vi har set både her og i dine tidligere blogge, så staver du jo ganske fint, men synes godt du kan hæve niveauet op på til det næste. Selvfølgelig hvis du ikke kan, ikke har tid eller ikke gider, så skal du ikke. Det er bare blevet lidt for amatør-agtig at se fra din side, et billedet med dårlig kvalitet, mens der lige ovenover er et billed med langt bedre kvalitet.
At du placere screenshots ect., som du gør, er et plus. Kan godt lide at man for det lige på og hårdt. Dog virker dit 'Player Stats' ikke på min bærbar - Ved ikke om det bare er mit internet, men de andre knapper virker.

Dog er én ting sikkert, og det er, at du stadig formår at underholde os som vi kender dig. Keep it the good work Jimmy!

EDIT: Hvordan gør det med Rakitic? Wink

Hva kan jeg sige andet end tak for den flotte kommentar?? (tak) Jeg kan ikke være mere enig når det kommer til det grafiske, men for det første har jeg kun paint & google billede søgning..

Men jeg er en skovl til det grafiske og derfor holder jeg det på amaturniveau.. Det er sørgeligt, men det er der ikke noget at gøre ved.. Men jeg vil love dig at bruge mere tid på at finde gode billeder i stedet for at tage det første det bedste..

Player stats under Æresdivisionen virker ikke, men det retter jeg om lidt med et nyt link.. Men mange tak for de flotte ord..



Ivan spiller fast på den offensive midtbane og han gør det okay.. Der er dog langt mellem hans top og bund niveau - så det kunne være fedt hvis jeg på en elller anden måde kunne få ham til at spille stabilt..

EDIT: Så virker Player Stats.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 19:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #257: 11 Apr 2008, 19:40 »

Ja det er klart, at du har begrænsede muligheder når du kun benytter Paint og Google - Det viste jeg desværre ikke Wink
Det er jo også det vi kender dine blogge for, men kan ihvertfald råde dig til, at måske prøve Photoshops Free Trial. Tag et kig på min først City blog og så på min Palermo. Synes selv, at jeg har forbedret mig meget hvad angår den grafiske sektion, og alle kan lærere en mase hvis de bare har lysten og tager det hele med et smil på læben.

Og for satan hvor ser Rakitic dejlig ud. Kan du så få et billed på hans profil! Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #258: 11 Apr 2008, 19:42 »

Ja det er klart, at du har begrænsede muligheder når du kun benytter Paint og Google - Det viste jeg desværre ikke Wink
Det er jo også det vi kender dine blogge for, men kan ihvertfald råde dig til, at måske prøve Photoshops Free Trial. Tag et kig på min først City blog og så på min Palermo. Synes selv, at jeg har forbedret mig meget hvad angår den grafiske sektion, og alle kan lærere en mase hvis de bare har lysten og tager det hele med et smil på læben.

Og for satan hvor ser Rakitic dejlig ud. Kan du så få et billed på hans profil! Wink

Oki.. bare i orden.. Det vil jeg da lige kigge på..

Jeg behøver ikke et billede - jeg ved jo godt hvor dejlig han ser ud.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #259: 11 Apr 2008, 22:33 »

Man skal andre undervurdere effekten af paint, er heller ikke selv haj til det grafiske, men kan smide en ramme om billederne i paint Smiley

Som altid så er du nok sidens øjeblikkelige bedste blogskriver, du opdaterer ofte, det er altid af høj kvalitet, højeste klasse Peace

Som altid kan man ikke vente til næste update, så venter med spænding, specielt en aften som i dag, hvor man tager en slapper.

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #260: 12 Apr 2008, 00:15 »

Endelig hjemme. Og til hvad. En update hvor du er suveræn. Jimmy jeg kaster en forbandelse over dig, så du kan begynde at få en krise !

Nå det så er sagt, så er det skriftelige som altid på et højt nivuea, og jeg glæder mig allerede til mere Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #261: 12 Apr 2008, 19:11 »


Tak til for Søre91 for banner

Æresdivision + UEFA Cuppen

#27#




12-03-2010

Der er bare 6 kampe tilbage af Æresdivisionen anno 2009/2010 og PSV er stadig i førersædet. Bønderne topper ligaen med 67 point, hvilket er 5 point mere end AZ på 2. pladsen og Ajax på 3. pladsen. Feyenoord er efterhånden sat ud af titelkampen sammen med de regerende mestre fra Heerenveen og de 2 hold ligger henholdsvis nr. 4 & 5 med 55 og 52 point.

Et formdyk i slutningen af december sendte PSV ned på 3. pladsen, imens både Ajax & AZ gik forbi. Den 13. februar tog PSV 1. pladsen tilbage, da man besejrede Ajax 2-0 på Philips Stadion efter en meget tæt kamp. Moreno scorede efter en halv time til 1-0 og i 89. minut afgjorde indskiftede Fágner kampen med et vaskeægte drømmehug langt udefra. Intet er dog afgjort endnu, men PSV ligner det hold, som kan løfte trofæet den 18. april.

Eredivisie

De sidste 6 kampe


De 5 bedste PSV spillere efter 28 kampe


Moreno’s profil

Moreno har scoret 32 mål i 32 kampe (alle turneringer) og alligevel står storklubberne ikke i kø for sikre hans underskrift. Det passer mig i øvrigt fint at ingen vil have min bomber, da han virker ustoppelig. Han er i øjeblikket den mest scorende spiller i UEFA cuppen med 14 mål og nr. 2 i Æresdivisionen med 18 mål.

Beerens’ profil

Beerens havde lidt problemer i starten, men han har udviklet sig til en af de bedste spillere på holdet og udgør konstant en trussel på kanten. Han er utrolig god til at komme forbi sin direkte modstander og skabe noget på egen hånd. Beerens har desværre kun scoret 3 gange indtil videre men 14 assists taler for sig selv. Beerens har uden tvivl været pengene værd og han kandidere til titlen, som årets køb.

Rakitic’s profil  

Ivan spiller fast hver gang på den offensive midtbane sammen med Aissati og til sammen fodrer de manden på toppen med perleafleveringer. Rakitic har scoret 6 mål og lavet 14 assists og den unge kroat har udviklet sig til en af de vigtigste brikker på holdet og alt hvad han mangler er rutine. Den 22-årige bliver mere stabil for hver gang der går og han bliver en vigtig mand i slutspurten og i fremtiden.

Dentinho’s profil

Jeg havde ikke den store fidus til 21-årige Dentinho, da jeg kom til klubben, men den uge brasilianer imponerer gang på gang med flotte driblinger og mål. Han har scoret 12 mål indtil videre og de 7 af dem er direkte på frispark, i mens de sidste 5 er hvor han har afdriblet både målmand og forsvar. Hvis han fortsætter sin udvikling ender han som fast mand i en af Europas storklubber.

Samba’s profil

Christopher er uden tvivl en af de bedste midterforsvarere i Europa og han viser det gang på gang i Eindhoven. Han spiller stabilt hver gang og så er han målfarlig, da han hele 5 gange har scoret med hovedet i denne sæson. Alligevel tiltrækker han sig heller ikke opmærksomhed, men det skam heller ikke noget da han bliver en af brikker, der kommer til at afgøre,om vi bliver mestre i denne sæson.



UEFA Cuppen

Hvordan vi formår at sætte en 2-0 føring over styr er mig en gåde. Vi spiller en fantastisk første halvleg og så går vi døde i anden. Men 2-2 på La Romareda er stadig et godt udgangspunkt, mens ellers kan vi ikke bruge kampen til så meget. At der var offside på det sidste mål var der ikke noget at gøre ved for det er svært at være dommer" sagde Poulsen efter den første kamp.

Zaragoza - PSV 2-2
0-1 Rakitic '3
0-2 Moreno '29
1-2 Milito
2-2 Pavón

"En helt vanvittig kamp slutter som slutter med tenniscifre. Jeg tror heller ikke Dentinho glemmer kampen lige forløbigt med 3 frisparksmål i samme kamp. Vi spiller i højt tempo i gennem hele kampen og jeg er meget tilfreds med holdets præsation. Drengene har en superindstilling og vi kan snildt gå hele vejen" sagde en den unge vestjyde efter kampen
 
PSV - Zaragoza 6-3
1-0 Dentinho '4
2-0 Dentinho '6
3-0 Dentinho '16
4-0 Moreno '27
4-1 Braulio '36
5-1 Matuzalém '45 (OG)
5-2 Braulio '51
5-3 García '57
6-3 Moreno '78

"Dentinho fortsætter de gode takter med endnu et frisparksmål fra distancen og jeg generelt tilfreds med holdets præstation. At slå Valencia er ikke nogen nem opgave selvom jeg har prøvet det et par gange og jeg var faktisk overrasket over Valencia-spillere, som virkede til at de undervurdere vores styrke" J. Poulsen, PSV

PSV - Valencia 3-2
1-0 Dentinho '21
1-1 Pandev '23
2-1 Moreno '29
2-2 Estoyanoff '76
3-2 Aissati

"Jeg har virkelig ondt af Valencia, da de gjorde alt rigtig i kampen undtagen ved vores scoringer. Zigic scorer 2 flotte mål og Hildebrand hjælper os videre ved Morenos mål. Vi har igen leveret et stort resultat mod et stort hold og jeg håber på at vi får en lidt nemmere modstander i kvartfinalen"

Valencia - PSV 2-2
1-0 Zigic '12
2-0 Zigic '34
2-1 Moreno '38
2-2 Samba '80

I kvartfinalen venter tyske Werder Bremen og med en samlet sejr der venter enten Marseille eller Sporting Lissabon. En eventuel finale bliver mod enten Braga, PSG, Juventus eller Anderlecht.




Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #262: 12 Apr 2008, 20:21 »

Man skal andre undervurdere effekten af paint, er heller ikke selv haj til det grafiske, men kan smide en ramme om billederne i paint Smiley

Som altid så er du nok sidens øjeblikkelige bedste blogskriver, du opdaterer ofte, det er altid af høj kvalitet, højeste klasse Peace

Som altid kan man ikke vente til næste update, så venter med spænding, specielt en aften som i dag, hvor man tager en slapper.

KIU

Mange tak for den positvie kommentar..  Thumbs Up (Bemærk rammen om Rakitic WinkThumbs Up
Endelig hjemme. Og til hvad. En update hvor du er suveræn. Jimmy jeg kaster en forbandelse over dig, så du kan begynde at få en krise !

Nå det så er sagt, så er det skriftelige som altid på et højt nivuea, og jeg glæder mig allerede til mere Smiley

Du fik en lille krise - håber det er godt nok.. Opstemt Det er jeg glad for du siger. . tak for kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #263: 12 Apr 2008, 20:33 »

Yes Jimmy! Du har lige hævet dit grafiske niveau; dit billede af Rakitic er suverænt! Dine resultater er eminente (bortset fra den lille svipser mod De Graf., også dine europæiske. Du virker til at lave mange mål! Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #264: 12 Apr 2008, 20:38 »

Yes Jimmy! Du har lige hævet dit grafiske niveau; dit billede af Rakitic er suverænt! Dine resultater er eminente (bortset fra den lille svipser mod De Graf., også dine europæiske. Du virker til at lave mange mål! Opstemt

Jah.. jeg tror faktisk jeg vil begynde at lave rammer rundt om billederne nu, da det ser meget federe ud.. Jo det går da såen udemærket med at score mål, men lukker jo også en del ind.. Men offensivt fodbold er bare sjovere.. tak for kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #265: 12 Apr 2008, 21:28 »

Se hvor meget en ramme kan gøre underværker Jimmy.  Jeg synes også, at det ser klart bedre ud med ramme om billedet og selvfølgelig ser det endnu bedre ud, når det er Rakitic på billedet Wink
- Hehe spøg til side. Du gør det jo fremragende i ligaen, men sågar bedre i UEFA Cuppen. Den samlede sejr over Valencia er jo mere en tilfredsstillende. Ligatrofæet skal du nok hente hjem og jeg tvivler ikke et sekund på dine evner til at hente en europæisk titel hjem.

Keep up it Jimmy!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #266: 12 Apr 2008, 21:42 »

Se hvor meget en ramme kan gøre underværker Jimmy.  Jeg synes også, at det ser klart bedre ud med ramme om billedet og selvfølgelig ser det endnu bedre ud, når det er Rakitic på billedet Wink
- Hehe spøg til side. Du gør det jo fremragende i ligaen, men sågar bedre i UEFA Cuppen. Den samlede sejr over Valencia er jo mere en tilfredsstillende. Ligatrofæet skal du nok hente hjem og jeg tvivler ikke et sekund på dine evner til at hente en europæisk titel hjem.

Keep up it Jimmy!

Mange tak vondracek.. Wink Det er jeg glad for at høre.. Jeg downloadede forresten der der program i går - men jeg fatter nada af det.. jeg tror jeg nøjes med paint.. Skuffet

Hvordan synes du forresten Rakitic har udviklet sig? Jeg synes nemlig at han ser super ud.. Wink

Mange tak for kommentar.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #267: 12 Apr 2008, 21:46 »

Jeg kan helt klart anbefale dig, at søge efter nogle 'Photoshop CS3 Free Trials' på google - Så skal du nok forstå programmet ordenligt.
Og jeg synes, at han ser rigtig fornuftig ud! Faktisk har dine udvalgte kroatiske spillere altid spillet fantastisk, hvilket er grunden til, at jeg lige har startet mit første landsholdsspil op.
- Selvfølgelig med Kroatien Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #268: 12 Apr 2008, 21:50 »

Jeg kan helt klart anbefale dig, at søge efter nogle 'Photoshop CS3 Free Trials' på google - Så skal du nok forstå programmet ordenligt.
Og jeg synes, at han ser rigtig fornuftig ud! Faktisk har dine udvalgte kroatiske spillere altid spillet fantastisk, hvilket er grunden til, at jeg lige har startet mit første landsholdsspil op.
- Selvfølgelig med Kroatien Wink

Ja det jeg har hentet.. jeg må lige finde en dag hvor jeg har tid til at gå i dybden med det.. Wink

Oki super fedt.. De har også et lækkert hold.. held og lykke med dem.. Glad for at man kan "inspirere".. Wink Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #269: 12 Apr 2008, 22:43 »

rigtig flot blog, dit grafiske design er blevet rigtig godt
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010