home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1074 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77161 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #24# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #240: 10 Apr 2008, 23:22 »

Flot update Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #241: 10 Apr 2008, 23:24 »

Så er fremtiden også sikret, men må ærligt indrømme, at jeg personligt håber PSV kun er 1 år eller 2 Smiley

En dejlig hurtig update, glæder mig til at se hvad dit hold kan udrette Peace

KIU

Ja nemlig ja.. Thumbs Up kan jeg godt forstå.. Wink

Flot update Wink

Mange tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #242: 10 Apr 2008, 23:49 »


Tak til Søren91 for banner

Fantastisk sæsonstart

#25#




PSV har fået en fornem start på sæsonen under den nye træner, hvor det er blevet til hele 7 sejre ud af 7 mulige og det er en endda til trods for at man har været plaget af mange skader. Holdet har da også mødt AZ & Ajax på udebane, hvor det blev til en 3-1 & en 2-1 sejr.


Overblik over skader

(MM) Gomes - 3 uger - klar igen

(MM) Boffin - 1 uge - klar igen

(OMC) Carrizo - 1 uge - klar igen

(MM) Cássio - 3 uger - klar igen

(ML) Dentinho - 6 dage - klar igen

(ST) Koevermans - 1 uge & 3 uger - klar igen

(ST) Lazovic - 1 uge - klar igen

(ST) Moreno - 6 dage - klar igen

(OMC) Rakitic - 1 måned - klar igen

(DM) Addo - 3 dage - klar igen

(DL) Wendel - ? - 4 måneder igen


Holdet har taget den nye taktik til sig og holdet spiller forrygende fodbold for tiden og i gennemsnit scorer man 3 mål per kamp. Det er dog skuffende at man har lukket 8 mål indtil videre, men man har også spillet 3 forskellige målmand indtil videre.



Koevermans er den mest scorende spiller for PSV i Eredivisie med 5 mål, mens Lazovic & Moreno hver har scoret 4 gange. I pokaltuneringen er Lazovic topscorer med 4 mål, som blev scoret i 6-0 sejren over Quick 20. I 3. runde af pokalen møder man ADO Den Haag.


I UEFA Cuppens 1. runde spillede man i første kamp 1-1 på udebane mod St. Mirren. Efter det skuffende resultat på udebane fik man en alt for lille 3-1 sejr over på Phillips Stadion. I gruppenstadiet møder man Shakhtar (ude), Legia (hjemme), Anderlecht (ude) & Leicester (hjemme).




Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #243: 10 Apr 2008, 23:53 »

Sig mig.. Leicester i Uefa cuppen Huh

Ellers som sadvanligt godt. Håber der snart kommer nederlag, og dermed spændning  Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #244: 10 Apr 2008, 23:57 »

Sig mig.. Leicester i Uefa cuppen Huh

Ellers som sadvanligt godt. Håber der snart kommer nederlag, og dermed spændning  Opstemt
Hmm.. Jeg ved det faktisk ikke.. de røg ud af FA cuppen & Carling Cuppens 3. runde, mens at de blev nr. 18 i Premier League.. Wink Fair play måske?

Mange tak.. vi får se.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #245: 11 Apr 2008, 00:18 »

Hey Jimmy. Fed fed update, fantastiske resultater.

Nu sad jeg så lige og stenede over et PSV-billede og jeg tænkte - hvorfor ikke dedikere den til en fantastisk blog. - Det er som sagt ikke mere end 10 minutters sjov og ballade, men du skal da lige have den alligevel.



Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #246: 11 Apr 2008, 08:11 »

Fantastiske resultater, du går et sikkert mesterskab i møde Smiley

Nu må vi andre så bare håbe, at du kan få noget modstand i UEFA Cuppen Smiley

Dejligt skrevet og formuleret så:

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #247: 11 Apr 2008, 10:09 »

Hey Jimmy. Fed fed update, fantastiske resultater.

Nu sad jeg så lige og stenede over et PSV-billede og jeg tænkte - hvorfor ikke dedikere den til en fantastisk blog. - Det er som sagt ikke mere end 10 minutters sjov og ballade, men du skal da lige have den alligevel.





Mange tak for rosen Zulue.. Billedet er sgu fedt.. lækkert lavet.. Thumbs Up  Det ku' da være den blev brugt som banner Rullende Øjne

Fantastiske resultater, du går et sikkert mesterskab i møde Smiley

Nu må vi andre så bare håbe, at du kan få noget modstand i UEFA Cuppen Smiley

Dejligt skrevet og formuleret så:

KIU

Ja det kunne jo godt se sådan ud.. Men  der er stadig lang vej både i pokal, Eredivisie og UEFA, så mon ikke der kommer lidt modstand til Rood-Witten.. Thumbs Up

Tak for kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #248: 11 Apr 2008, 10:20 »

Rigtig flot start på den nye sæson og jeg synes, PSV er et rigtig godt valg af klub.

De har potentiale også til at nå langt i Champions League. De skal bare trænes rigtig og der ved vi jo, at du er den helt rigtige mand til det job.

Btw. så er Koevermans en rigtig giftig angriber, selvom han ikke er helt ny længere  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #249: 11 Apr 2008, 11:09 »

Rigtig flot start på den nye sæson og jeg synes, PSV er et rigtig godt valg af klub.

De har potentiale også til at nå langt i Champions League. De skal bare trænes rigtig og der ved vi jo, at du er den helt rigtige mand til det job.

Btw. så er Koevermans en rigtig giftig angriber, selvom han ikke er helt ny længere  Peace

Tak for det Metsu.. Det er jeg glad for at høre..  Thumbs Up

Er helt enig i din vurdering af Koevermans som har et par år tilbage på toppen.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #250: 11 Apr 2008, 19:02 »


Tak til for Zulue for banner

Pokalchok, Æresdivisionen & UEFA Cuppen

#26#




Pokalturneringen

2. runde
Poulsen valgte at stille med reserverne i den første kamp mod Quick 20 på udebane. Æresdivisionens førerhold levede også op til favoritværdigheden og slog de semi-professionelle underdogs ud med hele 6-0.

Quick 20 - PSV 0-6
0-1 Beerens '7
0-2 Carrizo '13
0-3 Lazovic '15
0-4 Lazovic '22
0-5 Lazovic '24
0-6 Lazovic '87

3. runde
Poulsen gav genvalg til reserverne i udekampen mod nedrykkerne fra ADO Den Haag. PSV pressede på fra kampens start, men ADO holdt stand og kom bedre med i kampen. Første halvleg endte målløs og fra anden halvlegs start kom Danko Lazovic på banen.

Det var dog ikke den stærke serber, som blev første mand på måltavlen. Det blev derimod ADO’s Rico Kogeldans, som bragte hjemmeholdet foran efter 53 minutter. 4 minutter senere scorede Wesley Verhoek til 2-0 og PSV-holdet var i chok.

PSV var dominerende i gennem hele kampen, men først efter 73 minutter kunne Lazovic reducere til 1-2. PSV pressede hele ADO-holdet ned i eget felt resten af kamp, men der kom desværre ikke flere mål i kampen og PSV er derfor meget skuffende ude af pokalturneringen og til det havde træneren denne kommentar til.

Hollands bedste hold er ude efter en god kamp. ADO spiller rigtig godt den første time, men i gennem hele kampen er vi klart det bedste hold. Jeg er selvfølgelig ufattelig sur og skuffet over at vi ikke formår at vinde en kamp, som vi styrer i gennem 90 minutter. Vi må bare rejse os og vinde de 2 turneringer vi stadig er med i” sagde en skuffet Poulsen efter kampen.

ADO Den Haag - PSV 2-1
1-0 Kogeldans '53
2-0 Verhoek '59
2-1 Lazovic '73




Eredivisie

Så er det tid til at gøre status over Æresdivisionen, da alle holdene har mødt hinanden én gang. Det betyder at 17 runder er spillet og 17 er tilbage før vi ved hvem der står med det hollandske guld. Det hold, der har løftet trofæet flest er Ajax Amsterdam, som er blevet mestre hele 30 gange siden Æresdivisionen startede tilbage i 1898.

Hovedstadsklubben indtager dog blot 3. plads a point med Feyenoord efter de 17 runder. Begge mandskaber har skrabet 35 point sammen indtil videre, hvilket er 2 færre end AZ Alkmaar på 2. pladsen.

Førerholdet er ingen ringere end PSV Eindhoven, som har skrabet hele 43 point ud af 51 mulige sammen og holdet har endnu ikke tabt i ligaen. Status er derfor 13 sejre og 4 uafgjorte kampe. PSV har scoret 43 mål, mens de i den anden ende har lukket 15 ind. Sammen med AZ er de det mest scorende hold, mens de ”kun” er det hold der har lukket 4. færrest mål ind.

Det er dog helt fortjent at PSV topper ligaen, der man indtil videre har besejret både AZ, Ajax & Feyenoord på udebane. De vigtige topopgør skal altså afgøres på Phillips Stadion og det tror PSV-træneren bliver en vigtig faktor.




Selvom der kun er plads til 35.000 på Philips Stadion bliver det en vigtig brik i den afgørende kamp om mesterskabet og det er kun til vores fordel, at vi har mødt AZ, Feyenoord & Ajax på udebane. Vi spiller for fulde hus hver gang og det kan skræmme enhver og derfor skal vi selvfølgelig benytte vores fans i kampen om mesterskabet. Hvis de kan råbe højt nok når vi f.eks. møder Ajax bliver spillere uden tvivl mere motiveret og opsatte på at vinde kampen. De viste det bl.a. i hjemmekampen mod Twente, hvor vi var bagud ved pausen. I anden halvleg blev der skrålet igennem og kampen endte 3-1 til os. Vi har Hollands bedste hold og bedste fans og derfor bliver vi mestre” sagde en selvsikker Poulsen.



UEFA Cuppen, Gruppe H

Vi startede med den sværeste kamp på udebane og målet var et enkelt point. Det så dog ikke ud til at vi skulle have point med hjem, da Shakhtar sad på kampen gennem 90 minutter. Det var Marcelo Moreno dog helt ligeglad med, da han efter 72 minutter kæmpede sig ind mellem 2 forsvarsspillere, vandt bolden og bankede den i mål bag en chanceløs Bogdan Shust.

Shakhtar - PSV 0-1
0-1 Moreno '72


Der stod 3-0 efter bare 20 minutter og det lignede en ydmygelse af vores polske gæster. Legia kom dog langt bedre med og til trods for at de scorede 3 gange imod os er årets kamp for tilskuerne på Phillips Stadion.


Veteranen Timmy Simons gjorde en god figur og den 32-årige belgier beviste at han snildt kan være med på topplan et par år endnu

PSV - Legia 6-3
1-0 Simons '6
2-0 Aissati '9
3-0 Moreno '20
3-1 Sapela '34
4-1 Moreno '45
4-2 Wojdyga '47
5-2 Simons '50 (pen)
5-3 Wojdyga '68
6-3 Lazovic '78


Igen en totalt vanvidskamp hvor begge hold fik annulleret et mål i kampens hede. Anderlecht spillede en superkamp og havde sikkert fortjent det ene point. De må nøjes med et 4-2 nederlag i stedet for og PSV på nuværende tidspunkt sikrede sig videre adgang og en førsteplads i gruppe H.


Anderlecht - PSV 2-4
1-0 Stancu '2
1-1 Moreno '19
2-1 Lamah '37
2-2 Moreno '45
2-3 Moreno '84
2-4 Moreno '90



Vi har spillet rigtig godt i 3 foregående kampe og mod Leicester spiller vi af helvede til. Koevermans bringer os foran efter 10 minutter og derefter brænder vi 4 100% chancer i streg. Efter en halv times spil udligner Samaras på gæsternes første chance på noget der ligner et indlæg. PSV presser derefter på og kun fantomredninger fra målmand Corona sørgede for at hjemmeholdet ikke kommer i front. Med 13 minutter er det dog serbiske Lazovic, der med et flot langskud sikrede hollænderne en 2-1 sejr og PSV er klar til første knockout runde med hele 12 point.

PSV - Leicester 2-1
1-0 Koevermans '10
1-1 Samaras '32
2-1 Lazovic '77



I første Knockout runde møder vi spanske Zaragoza og hvis vi slår dem venter enten Stuttgart eller Valencia i 2. knockoutfase.


« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 19:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #251: 11 Apr 2008, 19:08 »

PSV - Legia 6-3
1-0 Simons '6
2-0 Aissati '9
3-0 Moreno '20
3-1 Sapela '34
4-1 Moreno '45
4-1 Wojdyga '47
5-2 Simons '50 (pen)
5-3 Wojdyga '68
6-3 Dazovic '78
* Lazovic Wink Lazovic virker utroligt farlig, hvilket jeg også ved han er! Du skriver at de kan råbe højt på Philips Stadion! Det kan de også, det kan jeg love dig for! Shockeret Du hiver satme PSV fremad, og du skal vel næsten være mestre Wink Er det muligt med et ss af Ajax's hold? For ligesom at se hvad du er oppe imod
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #252: 11 Apr 2008, 19:14 »

PSV - Legia 6-3
1-0 Simons '6
2-0 Aissati '9
3-0 Moreno '20
3-1 Sapela '34
4-1 Moreno '45
4-1 Wojdyga '47
5-2 Simons '50 (pen)
5-3 Wojdyga '68
6-3 Dazovic '78
* Lazovic Wink Lazovic virker utroligt farlig, hvilket jeg også ved han er! Du skriver at de kan råbe højt på Philips Stadion! Det kan de også, det kan jeg love dig for! Shockeret Du hiver satme PSV fremad, og du skal vel næsten være mestre Wink Er det muligt med et ss af Ajax's hold? For ligesom at se hvad du er oppe imod

En pinlig dobbeltfejl Forlegen Tak for rettelsen.. Thumbs Up Mange tak.. Ja det kan du da.. her:
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #253: 11 Apr 2008, 19:21 »

Vil mene dit hold er en lille smugle stærkere Wink Jeg tror på mesterskabet, og tak for ss ! Thumbs Up KUTGW! Thumbs Up Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #254: 11 Apr 2008, 19:22 »

Vil mene dit hold er en lille smugle stærkere Wink Jeg tror på mesterskabet, og tak for ss ! Thumbs Up KUTGW! Thumbs Up Thumbs Up

Tak.. Det synes jeg også og jeg tror også meget på det.. Det var så lidt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010