home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-forsvaret's store nedtur.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AaB-forsvaret's store nedtur.  (Læst 3129 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
AaB-forsvaret's store nedtur.
« : 24 Mar 2006, 10:37 »

"Når AaB tager hul på endnu en kamp mod SøndersjykE bliver det uden klubbens talentfulde forsvarer Michael Jacobsen.

”Nej, det tror vi ikke. Han har fået et ordentligt vrid, men lægerne tør ikke sige, hvor lang tid, det tager,” siger assistenttræner Allan Kuhn ifølge dr.dk. Kuhn forventer, at Jon Roi Jacobsen overtager pladsen i forsvaret.

I søndagens kamp mod SønderjyskE måtte Michael Jacobsen udgå allerede efter 20 minutter. Her blev han afløst af Thomas Kortegaard, der skubbede Jon Roi Jacobsen ind i midterforsvaret.

Ud over Jacobsen er også Allan Olesen og Suni Olsen tvivlsomme til weekendens kamp."


- Skriver Onside.dk's Nicolai Cosedis Andersen.

Som AaB-fan kan jeg kun råbe, PANIK OG KRISE!

Hvad fanden gør vi? Med et salg af Allan K. Jepsen svækkede vi vores forsvar gevaldigt.
Med vores to "forsvarsspillere" (Suni og Michael) ude er der dømt panik, og med vores stærke Allan Olesen, så ser det skidt ud. I sidste kamp udgik Michael, som skrevet, efter 20 min. Han blev afløst af Kortegaard, som er en ung og urutineret spiller, ikke særlig meget erfaring på førsteholdet, og ikke vant til at spille på venstre back.
Nogle tænker måske, "Rolig rolig, det skal vores super træner (ikke ironisk!) nok klare." Men nej, kan skal ryste noget af en opstilling ud af ærmet for at hive vores første sejr i forårssæsonen hjem. 2-2 mod henholdsvis AC Horsens og Sønderjydske er ikke ligefrem et "okay" resultat! På søndag går det løs mod sidste søndags modstander, Sønderjydske, og jeg vil æde min gamle AaB-hue på at samtlige fans ser nervøst frem mod denne kamp. Mon AaB rejser sig på søndag? Jeg håber, men håb er ikke altid nok.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #1: 24 Mar 2006, 10:50 »

Det ser ikk for godt ud for Aab, i må bare håbe at SønderjyskE's spiller stadig er nede efter sidste kamp.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2006, 10:55 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #2: 24 Mar 2006, 10:54 »

Det er SønderjyskE I skal møde...

De har Peter Sand og ham lynet på fløjen, resten er bare fyld.  funny

Mon der kommer et crewmedlem efter mig for den udtalelse?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #3: 24 Mar 2006, 10:56 »

De har vidst også en back som Aab nok ikke skulle have lånt ud  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AH
Gæst
 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #4: 26 Mar 2006, 21:40 »

Der ser virkelig ikke godt ud i AaB's bagerste rækker, og selv uden de seneste skader var truppen meget smal længst bagude. Der skal ske noget på den front til sommer, for ellers tror jeg, vi løber ind i nogle problemer næste sæson. I denne sæson har jeg efterhånden opgivet håbet om en top 4-placering, så det må være pokalturneringen, der skal redde vores skind.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #5: 26 Mar 2006, 21:45 »

Det er SønderjyskE I skal møde...

De har Peter Sand og ham lynet på fløjen, resten er bare fyld.  funny

Mon der kommer et crewmedlem efter mig for den udtalelse?

Hva satan?  ticked off ticked off ticked off

Jeg kræver en skriftligt undskyldning, snarest! Opstemt

Og AaBs bagkæde er da klasse. Det var bare SønderjyskE's offensiv, der er i særklasse.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #6: 27 Mar 2006, 00:09 »

Det er SønderjyskE I skal møde...

De har Peter Sand og ham lynet på fløjen, resten er bare fyld.  funny

Mon der kommer et crewmedlem efter mig for den udtalelse?

hmm - de der Søndertysker har nu gjort det helt godt de sidste par kampe - de mangler dog lige at vinde kampene også - det vil komme næste år i en lavere række  Cool

Men tilbage til Topic - AAB har det sgu ikke for nemt - virker lidt som om klubben er tilfreds med ikke at spille om nedrykning - men jeg så nu gerne de gæve Nordjyder lidt længere fremme i ligaen
Logged

YNWA

AH
Gæst
 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #7: 27 Mar 2006, 15:30 »

Tror du selv der sker noget med den nar til Lynge ?

Jeg mener nu, at Lynge har gjort en ganske fint arbejde med den økonomi, han har haft til rådighed. Store profiler som Trond Andersen, Martin Ericsson, Michael Jakobsen, Jeppe Curth og Mattias Lindström er kommet ind for små penge, og hvis vi snart kan begynde at holde på disse profiler, vil jeg mene, at fremtiden tegner lysere.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #8: 27 Mar 2006, 16:26 »

Man må da håbe at AaB har forsvaret i orden, når de gæster parken på onsdag, ellers ender de nok med en røvfuld, og det går jo ikke vel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #9: 27 Mar 2006, 17:53 »

Aab bliver jo nød til og sælge dem, eller køre de jo med underskud? hvor holdbart er det i længden.
Syntes Lynge gør et skide godt arbejde i Aab. Nævn et hold udover FCK og Brøndby der er med i toppen hvert år? Det kan Aab simpelthen heller ikke være, når holdene under Brøndby og FCK er så tæt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #10: 30 Mar 2006, 10:29 »

AaB burde være med i toppen hvert år, som førhen.

- Casper Wirenfeldt, stolt AaB-fan.

Hvornår har AaB været med i toppen hvert år?  Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #11: 02 Apr 2006, 15:54 »

der ser ud til at nedturen forsætter for Aab. Det var  i hvert falde ikk lige forsvarets store dag i dag.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #12: 02 Apr 2006, 15:55 »

Nej, hele holdet spillede elendigt i dag. Utrolig skuffende start på foråret.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-forsvaret's store nedtur.
« Svar #13: 02 Apr 2006, 15:56 »

Jeg så ikke hele kampen, men det var da vist rimelig latterligt! Hvad i alverden lavede Jimmy "I SUCK BIG TIME" Nielsen ved det 4. mål?!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010