home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Feb 2025, 00:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Feb 2025, 21:00 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23526
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jensenper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Héviz - Lukket grundet Bizar regel
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er min dagbog i verdensklasse?
Ja!
Ja!
Nej!
Ved ikke
Ja!

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Héviz - Lukket grundet Bizar regel  (Læst 3033 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Héviz - Lukket grundet Bizar regel
« : 09 Okt 2005, 16:16 »

Forord
Nu har jeg lovet Bademesteren at lave en dagbøg, så her kommer den.
Jeg vil skrive den i bedste FMKickoff stil, for at hylde dem, der udviklede denne fremragende idé. Derfor bliver den også anderledes, i forhold til dem i har set indtil videre. Og i bedste LLM stil, har jeg overtaget den ungarske 2 divisions klub, Héviz. Målet er at undgå nedrykning.

Trup Info
Truppen:

Kommer senere

Indkøb:
Jeferson - Fot - 10.000 - Angriber
Zoltan Jagodics - Papa - 0 - Forsvar

Salg:

« Seneste Redigering: 14 Okt 2005, 21:39 af JosepGuardiola » Logged

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Héviz - Ungarns perle
« Svar #1: 09 Okt 2005, 16:21 »

Pressemøde i Héviz
Der er chok i den ungarske klub, Héviz. Klubben har ansat dne 30 årige, Jesper Carstens. Jesper Carstens, er forholdsvis ukendt, inden for jobbet, og det har derfor skabt megen opmærksomhed, i Ungarn. Nærmest choktilstand, i hele landet. Målet er blot at undgå nedrykning, men det kan blive svært med en så uerfaren manager.

På de efterfølgende pressemøde sagde Carstens dette:
Det er da forståligt at landet er i chok. Men jeg kan ikke bekymre mig om det. Jeg skal have ansat mig en stab, så spillerne må komme i anden række. Jeg har kun 1 træner under mig, og det er bestemt ikke godt nok. For at forværre det hele, så har jeg heller ikke nogen assistent manager at betro mig til. Så ansvaret er placeret på mine skuldre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 09 Okt 2005, 16:44 »

Brasilianer til Hévíz
Klubben Hévíz, har sikret sig en brasilianer. Navnet er Jeferson. Jeferson er 24 år, og har aldrig været i nærheden af landsholdet. Han kom fra Fot, hvor han spillede 20 kampe, og scorede 1 mål. Ikke imponerende af en angriber.

Hévíz, har spenderet 10.000 kroner, på en brasser. En brasilianer der ikke kan score. 1 mål, i hele sidste sæson, er ikke godt, men Carstens mener at statestikken lyver.

”Han har scoret 1 mål, i de 20 kampe. Ja det er rigtigt. Men jeg ved han kan mere. Jeg har kigget intensivt på ham, de sidste par dage, og jeg er sikker på han kan klare mosten, her i Hénvíz. Jeg mener han, ene mand, kan sikre at vi bliver i ligaen. Eller i bedste fald rykker op. Vi er ikke spået de store chancer, men mig og holdet, har et våben, som i vil komme til at se i fremtiden.”

Selv sagde Jeferson dette:

”Jeg er glad for at Hénvíz, og Carstens tør at satse på mig. Det er helt fantastiks. Jeg vil betale det hele tilbage med mål. Den tiltro de har til mig, er jo fantastisk. Men jeg håber på det bedste, også selvom den skade jeg har, fupurer starten i Hénvíz for mig. Men om 2 dage, er det tilbage til træningsbanen, og så må jeg bare bevise mit værd”

tim
Gæst

« Svar #3: 09 Okt 2005, 16:48 »

Jamen held og lykke min ven! Smiley

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 09 Okt 2005, 16:50 »

Også et held og lykke herfra, bliver spænende at høre om et hold, som jeg ikke selv kender særlig godt! - Vis hvad du kan  Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 09 Okt 2005, 16:51 »

Holdet er elenidgit Smiley Har ikke spillet kampe endnu, men har kigget på spillerne  funny

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 09 Okt 2005, 16:58 »

Holdet er elenidgit Smiley Har ikke spillet kampe endnu, men har kigget på spillerne  funny

Nu har du jo heller ikke valgt Chelsea Wink - Ved ikke hvad man kan forvente af et Ungarsk 2. Divisions klub Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7: 09 Okt 2005, 16:59 »

Nej nej, men  Grin

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 09 Okt 2005, 17:04 »

Nej nej, men  Grin

Men bliver da sjovt at høre, giv os et overblik når du har spillet et par kampe Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #9: 09 Okt 2005, 17:05 »

Gammel krikke til Hévíz
Hévíz har sikret sig en gammel krikke. Spilleren er 34 år, og har optrådt for Ungarn’s landshold, hele 7 gange. Det er selvfølgelig Jagodics vi snakker om.

Hénvíz har nu forbedret defensiven, med en gammel landholds kending. Det er Zoltan Jagodics der har underskrevet en 2-årig kontrakt, med nedrykingsfavoritte rne fra Hévíz.

Zoltan Jagodics, blev solgt kvit og frit til Hévíz. Jagodics blev købt i Papa. Alle parter var tilsydenladene glade for handlen, og Carstens kom med denne presse meddelelse:

"Nu har vi fået rutine, i defensiven, og det er det vigtigste. Nu skal vi bare have stabilitet, over hele banen. Men der er 40 dage, til vi skal spilel vores første kamp, så meget kan ændre sig. Jeg vil blot håbe på at, spillerene opnår den rigtige effetkt ved træningen. Fremtiden, ser nu lys ud. Vi må bare håbe gud er med os."

« Seneste Redigering: 09 Okt 2005, 17:11 af JosepGuardiola » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 09 Okt 2005, 17:06 »

Normalt, ville jeg have billeder hver gang jeg skrev, men der er simpelthen ingen billeder at finde  ticked off funny

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 09 Okt 2005, 17:08 »

Gammel krikke til Hévíz
Hévíz har sikret sig en gammel krikke. Spilleren er 34 år, og har optrådt for Ungarn’s landshold, hele 7 gange. Det er selvfølgelig Jagodics vi snakker om.

Hénvíz har nu forbedret defensiven, med en gammel landholds kending. Det er Zoltan Jagodics der har underskrevet en 2-årig kontrakt, med nedrykingsfavoritte rne fra Hévíz.

Zoltan Jagodics, blev solgt kvit og frit til Hévíz. Jagodics blev købt i Papa. Alle parter var tilsydenladene glade for handlen, og Carstens kom med denne presse meddelelse:

Nu har vi fået rutine, i defensiven, og det er det vigtigste. Nu skal vi bare have stabilitet, over hele banen. Men der er 40 dage, til vi skal spilel vores første kamp, så meget kan ændre sig. Jeg vil blot håbe på at, spillerene opnår den rigtige effetkt ved træningen. Fremtiden, ser nu lys ud. Vi må bare håbe gud er med os.

Stærkt, held og lykke med ham Opstemt!

LosCules
Gæst

« Svar #12: 09 Okt 2005, 17:48 »

Held opg lykke med Heviz Jesper!

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 11 Okt 2005, 11:01 »

Hvordan går det med Heviz ? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14: 11 Okt 2005, 14:21 »

Der vil da komme noget en gang i mellem Smiley Men har mange lektier for, så FM bliver der ikke spillet så meget af for tiden Smiley Desuden skal jeg først afslutte en challenge Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010