home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)  (Læst 42085 gange)
Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #15: 01 Apr 2008, 14:32 »

Det var historien, nu begynder jeg at skrive fra fm.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #16: 01 Apr 2008, 14:45 »

Nice med noget historie, selvom en ægte United fan selvf. ved det meste Thumbs Up

God blog indtil videre, med det helt rigtige hold.. Smiley
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #17: 01 Apr 2008, 14:46 »

Tak skal du have. Der kommer nok ikke flere updates idag, da jeg skal til musik nu, og senere til fodbold, men jeg vil se om jeg kan komme med en ved 21 tiden.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #18: 01 Apr 2008, 14:56 »

Spændende læsning Smiley

Som U-4-E! siger, så ved en rigtig man utd fan selvølgelig det hele. Wink
Men ikke dårligt at få det opfrisket, og jeg vil da også følge med i din blog
Logged

Aachen
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #19: 02 Apr 2008, 14:13 »

fed blog, alt for nice med historien...
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #20: 02 Apr 2008, 14:14 »

Tak, jeg går igang med en update nu.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #8
« Svar #21: 02 Apr 2008, 14:42 »



Alex Ferguson siger farvel
07/07 – 07

Alex Ferguson, som i de sidste 21 år har styret et af verdens absolut bedste klubhold, har forladt sin post som manager i Manchester United.


”Alex fortalte os her til morgen, at han stopper med øjeblikkelig virkning. Han sagde at han efter så lang tid i én og samme klub, kunne han godt tænke sig at prøve noget nyt, her i hans karrieres efterår” udtalte bestyrelsesformand David Gill ved pressemødet.

Ved pressemødet fortalte United også at de har et par emner som skulle være klar til at hjælpe dem videre.

”Vi kommer da til at savne ham, men han har jo været her i meget lang tid, og måske er det fint med lidt fornyelse” fortalte Ryan Giggs, som var den eneste spiller, der var med til pressemødet.

Hvor Ferguson nu skal træne ved vi ikke endnu, men ved pressemødet fortalte han at han gerne ville træne et hold i de lavere rækker.
Manchester Uniteds bestyrelse udtalte at de håbede på snarest muligt at have en ny mand klar, så det ikke ødelagde for meget at optakten til sæsonen.

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #9
« Svar #22: 02 Apr 2008, 14:48 »

Nu  kan man jo ikke ligefrem sige jeg er jordens største fan af denne her klub  Peace men må sige at din indledning med en historisk gennemgang af hvad der er sket gennem tiden i klubben har fanget min interesse for denne blog... dog ikke klubben Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #9
« Svar #23: 02 Apr 2008, 15:07 »

Du skulle til at blive fan Wink Update med den nye manager om 5 minutter.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #9
« Svar #24: 02 Apr 2008, 15:08 »

Du skulle til at blive fan Wink Update med den nye manager om 5 minutter.

Holder med de "rigtige" røde fra Anfield så klubben får aldrig mig som fan  Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #9
« Svar #25: 02 Apr 2008, 15:19 »



Cantona til United
10/07 – 07

Siden Sir Alex Ferguson for 3 dage siden sagde sit job op, har United knoklet både dag og nat, for at få en afløser klar, og det er nu sket.
Det bliver den 41 årige Eric Cantona fra Frankrig, som skal føre holdet videre. Eric Cantona har ikke den store træner erfaring, men har kender klubben rigtigt godt, efter at have spillet der mellem 1992 og 1997.

Ved pressemødet blev han spurgt om han mente han var klar til at træne en storklub som Manchester United.

”Selvfølgelig mener jeg det, ellers ville jeg aldrig have taget jobbet. Jeg tror på at jeg kan komme utrolig langt med dette hold, og nogle af spillerne har jeg endda selv spillet sammen med” sagde Eric Cantona.

Cantona skal nu træne et storhold, og det skulle eftersigende indbringe ham omkring 15 millioner om året. Fansne i Manchester elsker Cantona, og han humoristiske kommentare, som vi sikkert kan forvente en del af. Assistent manager Carlos Queiroz glædede sig til at arbejde sammen med Eric.

”Jeg tror vi kan få et rigtig godt samarbejde, og vi skal nok få det hold helt til toppen. Jeg vil forsøge at få ham tilpasset her i Manchester, og så skal det nok blive godt” udtalte Carlos Queiroz.

Cantonas første opgave af betydning er Community Shield mod Chelsea.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 15:39 af Robuni » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #10
« Svar #26: 02 Apr 2008, 15:27 »

15 mio om ugen?? det er 15 x 52 = 780 mio om året??
Er det ikke lige i overkanten?  Peace
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #10
« Svar #27: 02 Apr 2008, 15:39 »

Ups, min fejl, det er selvfølgelig 15 millioner om året. Undskyld.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #10
« Svar #28: 02 Apr 2008, 17:03 »

Update om et øjeblik.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #10
« Svar #29: 02 Apr 2008, 17:15 »



Community Shield
05/08 – 07

Manchester United og Chelsea tørnede sammen i det traditionelle opgør mellem sidste sæsons Premier League vinder og FA cuppens vinder. Community Shield blev for første gang spiller for 99 år siden, nemlig i 1908, dengang faktisk med Manchester United som vinder. United har vundet tuneringen 13 gange, mens modstanderen, Chelsea, kun har vundet 3 gange.

Manchester United, blev af bookmakerne regnet som små farvoritter.
Kampen skulle spilles på Wembley i London, hvor vejret var tørt, og solen tittede frem hist og her.


Kampens første chance tilfaldt Chelseas Andrey Shevchenko, efter bare 2 minutter. Efter et Manchester United målspark, tabte Wayne Rooney en hovedstødsduel, hvorefter bolden havnede hos Owen Hargreawes, som med en katastrofal tilbagelægning, gav Shevchenko en friløber, heldigvis for United, leverede Edwin van der Saar i målet en pragt redning.
Bare 3 minutter senere fik Rooney en helt fri chance på kanten af feltet, men heldet svigtede og bolden prellede af på overliggeren. Efter 12 minutter fik Carlos Tevez bolden over stregen, men han blev dømt offside. Efter 26 minutter var Cavalho tæt på efter et hjørnespark, men bolden røg lige over mål.
10 minutter før pausen, tog Shevchenko chancen udefra, og med et brag af et skud, hamrede han bolden direkte på overliggeren.

Få minutter inde i anden halveg, tog Cristiano Ronaldo chancen fra kanten af feltet, og kun en fremragende redning, fra Petr Cech, forhindrede United i at komme i front.
Midt i anden halveg fik Chelsea hjørnespark, og kun Rio Ferdinand på stregen, hindrede Ricardo Cavalho i at heade Chelsea i front. Efter 72 minutter afsluttede Micheal Carrick fra distancen, men lige på Petr Cech, som ikke havde de store problemer med skudet.
Der skete ikke mere i den ordinære spilletid, og holdene gik direkte til straffesparkskonkur rence.

Cristiano Ronaldo, omsatte det første skud til mål, og det samme gjorde Ashley Cole for Chelsea.
Anderson, var næste til at skude for United, og med et elendigt forsøg, gjorde han det svært for Manchester United, og det blev ikke bedre da Frank Lampard, sikkert, udnyttede Chelseas forsøg.
Alt lys så ud til at slukke for United da Owen Hargreawes skød langt forbi mål. Men heldigvis for Manchester reddede Van der Saar, John Obi Mikel skud, så de bevarede chancen for at vinde.
En chance som blev endnu større da Rooney scorede på det sidste United spark, og gjorde det til 3-3. John Terry skulle sparke det sidste spark for Chelsea, og med et fladt spark til venstre for Van der Saar afgjorde han kampen til Chelseas fordel.

Ikke just den bedste start for Eric Cantona, men mon ikke han kommer tilbage. Han fortalte os i hvert fald efter kampen, at han snart kunne præsentere en ny spiller.


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010