home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)  (Læst 42038 gange)
cris-rooney
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #30 (CL Finale!!)
« Svar #135: 14 Apr 2008, 10:34 »

Virkelig fed blog Thumbs Up
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils - #30 (CL Finale!!)
« Svar #136: 14 Apr 2008, 18:35 »

kunne godt tænke mig et billed af de taktikker du har brugt er lige begyndt med united og mangler en taktik
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #30 (CL Finale!!)
« Svar #137: 25 Maj 2008, 21:07 »

Denne blog vil blive genoptaget pr. 26 maj. Efter en god pause er jeg nu klar til at fortsætte, håber i fortsat vil følge med.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #30 (CL Finale!!)
« Svar #138: 28 Maj 2008, 18:40 »

Update om et par minutter.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #30 (CL Finale!!)
« Svar #139: 28 Maj 2008, 18:52 »




rygter.

Vi er nu inde i den dejlige sommertid, alle er på stranden, cykelrytterne kæmper i Frankrig, og ikke mindst, og årets højdepunkt, EM i fodbold er ovre. Vinderne blev England, som slog Frankrig i finalen efter straffesparkskonkur rence. Bronzen gik til Sverige som slog Portugal i bronzekampen.

Nu er det tid til at kigge på de mange spillere der bliver sat i forbindelse med Manchester United.


målmand.

Sebastian Frey - ******
Oscar Ustari - ******
Doni - ******



forsvar.


Cristian Chivu - ******
Micah Richards - ******
Gareth Barry - ******


midtbane.

Michael Johnson - ******
Mancini - ******
Christian Ledesma - ******



angreb.


Sergio Agüero - ******
Micheal Owen - ******
Ben Sahar - ******



I de næste par uger bliver de så spændende og se hvem der skifter klubber i denne dejlige, solrige sommer.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #31 (Genoptaget)
« Svar #140: 30 Maj 2008, 16:35 »



stjerner til United.



United har lavet dobbelt inkøb. Det drejer sig om den franske stjernekeeper, Sebastian Frey, samt det argentinske stjernefrø, Sergio Agüero.

Sebastian Frey er hentet i den italianske klub Fiorentina, og han menes at have kosten United lige godt 300 millioner. Sebastian har stået rigtigt godt i Italien og med hele 18 clean sheets i sidste sæson har United fået sig en sikker sidste skanse.

”Jeg har altid drømt om at spille i en af de helt store klubber, og Manchester United kom med en tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Jeg ved ikke om jeg bliver førstemålmand fra dag et af, men jeg er klar til at kæmpe for det. Jeg glæder mig meget til at komme til at spille sammen med min landsmand, samt gode kammerat, Michaël Silvestre.” sagde en smillende Sebastian Frey ved skiftet.

Også Eric Cantona var en glad mand ved presemødet.
”Sebastian er en fantastisk keeper, han har fremragende reflekser og han er rigtigt god til at håndtere svære situationer. Han har også landsholdserfaring, og mon ikke han snart er fast mand på Frankrigs landshold, som han ikke har været indtil nu.”

Sebastian Frey er 28 år, og står noteret for 13 landskampe for Frankrig.

Den anden stjerne der er hentet til United, er det 20 årige megatalent, Sergio Agüero, som er hentet i Madrid, nærmere betegnet Atlético Madrid.

”Manchester United er en kæmpe klub, og jeg er stolt over at få en mulighed for at spille her. For 10 år siden da jeg løb rundt med mine venner i Argentina, og vi alle drømte om det her øjeblik, men jeg havde aldrig troet at det skulle blive mig der skulle stå her i dag, det takker jeg gud for” sagde en tydelig lykkelig mand Agüero ved pressemødet.

Sergio Agüero er argentiner og har spillet 8 landskampe og lavet 4 mål.

”Sergio er en fantastisk angriber, han er lynhurtig, og har en fabelagtig teknik. Jeg glæder mig meget til se ham spille ved siden af Rooney eller Tevez, det skal nok blive spændende.” Fortalte Alex Ferguson, på en stor dag for United fans.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #31 (Genoptaget)
« Svar #141: 30 Maj 2008, 16:37 »

Hvad siger i ?
Logged

cerra
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #142: 10 Jun 2008, 12:12 »

God update og spændende indkøb! Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #143: 10 Jun 2008, 13:03 »

Fornuftige indkøb, som jeg har gode erfaringer med Smiley Aguero bliver forhåbentligt guld værd Thumbs Up
Logged


Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #144: 10 Jun 2008, 14:09 »

God update og spændende indkøb! Smiley

Fornuftige indkøb, som jeg har gode erfaringer med Smiley Aguero bliver forhåbentligt guld værd Thumbs Up

Tak begge to. Men nu er denne blog jo stoppet, men jeg er sikker på at den bliver genoptaget inden FM 09 Smiley
Det er et rigtigt godt game.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #145: 13 Jun 2008, 19:58 »

Tak begge to. Men nu er denne blog jo stoppet, men jeg er sikker på at den bliver genoptaget inden FM 09 Smiley
Det er et rigtigt godt game.

Kan med glæde fortælle at denne blog vil blive genoptaget. Jeg vil forsøge at nå et par updates i aften.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #146: 13 Jun 2008, 21:15 »

Jeg kunne godt tænke mig hvis en vil lave et topbanner til mig, der er kun to krav. 1. Det skal have noget med United at gøre.
2. Det SKAL have runde kanter.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #32 (Indkøb)
« Svar #147: 13 Jun 2008, 22:03 »



tre stjerner solgt.


United har solgt ud i truppen. Tre spillere er solgt, med en fortjeneste på 680 millioner.

Owen Hargrewes er solgt til italienske Fiorentina for hele 195 millioner. Owen spillede kun 11 kampe fra start sidste sæson, og det var også forventet at han ville blive solgt. Da Fiorentina bød de 195 millioner, var det for godt til at sige nej til.

Den anden spiller der er solgt er Carlos Tevez, som skiftede til rivalerne fra Arsenal, for hele 255 millioner. Eric Cantona ville egenligt ikke af med Tevez, men med bydet på 255 millioner, valgte bestyrelsen at acceptere det. Carlos Tevez spillede i sidste sæson 42 kampe, og det gav 19 mål til følge.

Marcelo
er den sidste spiller der er solgt. Han skifter med øjeblikkelig virkning, til den spanske storklub Barcelona. Overgangssummen menes at være omkring 230 millioner kroner.
Marcelo nåede kun en enkelt sæson i Manchester, efter han i 2007 skiftede for 55 millioner fra Real Madrid. Brasilianeren, som spillede 43 kampe i sæsonen, forventes at gå direkte ind i startopstillingen i Barcelona.

Dermed skal der hentes en ny venstre back til United, hvem mon det bliver ?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #33 (Salg)
« Svar #148: 13 Jun 2008, 23:41 »



fransk til Manchester.

United har igen været på indkøb. Denne gang har Eric Cantona hentet den franske venstre back Sylvain Armand. Armand er 28 år gammel og hentet i den franske klub Paris Saint-Germain.

Sylvain er født i Saint-Étienne, og han startede med at spille for AS Saint-Étienne i 1994.
I 1999 skiftede han til Clermont Foot, hvor han fik sin professionele debut. I 2000 skiftede han til topklubben FC Nantes, som han i 2001 vandt den franske liga med.
Sylvain Armand og hans holdkammerat Mario Yepes skiftede sammen til Paris Saint-Germain i 2004. Med Paris, vandt han i 2006 pokaltuneringen Coupe de France.

Ved skiftet til United fortalte Armand.
”Det er en drøm for alle fodboldspillere, at spille i en klub som Manchester United. Jeg er utroligt stolt, og jeg håber jeg kan spille mig fast i startopstillingen. Jeg har rigtigt stor respekt for alle her i klubben, og jeg håber at alle vil tage godt imod mig.”

Sylvain Armand har spillet 280 professionele kampe, og lavet 11 mål.

”Sylvain Armand er en stærk forsvarsspiller, og han har sine styrker i opdækningen og i sine taklinger. Han er også rigtigt god i hovedspillet, og jeg glæder mig til at se ham i auktion.”
Fortalte Eric Cantona til pressen.

Armand er udset til at overtage Marcelos plads i startopstillingen.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Red Devils - #34 (Indkøb - Nyt)
« Svar #149: 14 Jun 2008, 17:40 »

Sys det var nogle lidt for gode spillere du fik solgt ud,
og har ikk erfaring med Armand, men han har sikkert klasse, for ellers ville du vel ikk hente ham Peace

Gode køb, og flot blog Peace
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010