home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - #36 (Holdgennemgang)  (Læst 42036 gange)
Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #120: 07 Apr 2008, 20:45 »

Din blog er blevet set 1275 !!!

Ja, og 500 er af mig Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #121: 07 Apr 2008, 20:53 »

Hej Robuni!

Jeg har lige kigget dine seneste updates igennem, og jeg synes, at du gør et godt stykke arbejde. Jeg så ikke, at du havde tænkt på at stoppe efter denne sæson, men jeg synes helt sikkert du skal forsætte. Din grafiske side er jo blevet forbedret en del siden sidst. Jeg kan huske din Milan blog, som ikke var særlig veludført - Alt efter hvad jeg husker.
Du har et nogenlunde ordforråd og skriver lige den tekst der skal til for at fange mig. Måske kan der godt blive alt for meget tekst, hvilket jeg til tider ikke har tålmodighed til at læse. Måske skulle du derfor prøve at dele dine updates up efter hver turnering. Det føles meget nemmere, når man skal til at skrive ens updates og så kommer de også lidt mere hyppigt.

Jeg stemmer helt klart for, at du skal forsætte denne blog. Du har gjort det super indtil videre, og spændende med det lige antal point i ligaen!
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #122: 07 Apr 2008, 20:57 »

Hej Robuni!

Jeg har lige kigget dine seneste updates igennem, og jeg synes, at du gør et godt stykke arbejde. Jeg så ikke, at du havde tænkt på at stoppe efter denne sæson, men jeg synes helt sikkert du skal forsætte. Din grafiske side er jo blevet forbedret en del siden sidst. Jeg kan huske din Milan blog, som ikke var særlig veludført - Alt efter hvad jeg husker.
Du har et nogenlunde ordforråd og skriver lige den tekst der skal til for at fange mig. Måske kan der godt blive alt for meget tekst, hvilket jeg til tider ikke har tålmodighed til at læse. Måske skulle du derfor prøve at dele dine updates up efter hver turnering. Det føles meget nemmere, når man skal til at skrive ens updates og så kommer de også lidt mere hyppigt.

Jeg stemmer helt klart for, at du skal forsætte denne blog. Du har gjort det super indtil videre, og spændende med det lige antal point i ligaen!

Super indlæg du laver her. Tak for det. Jeg vil prøve at fortsætte.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #123: 07 Apr 2008, 21:07 »

Jeg må slutte mig til vondracek.. Du skal bare klø på.. Det er en superlækker blog du har gang i.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #124: 07 Apr 2008, 21:33 »

Jeg må slutte mig til vondracek.. Du skal bare klø på.. Det er en superlækker blog du har gang i.. KIU

Tusind tak. Jeg vil komme med afslutningen på sæsonen i morgen.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #125: 07 Apr 2008, 21:36 »

Ved du hvad Robuni ikke for at være negativ men hvis du kun skriver for at få læsere så stop med at skrive!
Du skal have lysten til at skrive, til at lave layouts osv. mange læser blogsne men kommenterer ikke altid.
Men hvis du kun tænker på læsere så stop - det det eneste rigtige jeg gider ikke følge med i din blog og så SKAL man kommentere.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #126: 08 Apr 2008, 10:24 »

Ved du hvad Robuni ikke for at være negativ men hvis du kun skriver for at få læsere så stop med at skrive!
Du skal have lysten til at skrive, til at lave layouts osv. mange læser blogsne men kommenterer ikke altid.
Men hvis du kun tænker på læsere så stop - det det eneste rigtige jeg gider ikke følge med i din blog og så SKAL man kommentere.

Der må jeg være enig... jeg læser den, men føler ikke jeg absolut skal komme med en kommentar hver eneste gang du har et lille indlæg...

Du skal skrive for din egen skyld, ikke for min eller alle mulige andres skyld...

Klø nu bare på, det bliver jo bedre stort set hver gang...
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #127: 09 Apr 2008, 14:10 »

Hej.

Jeg sætter bloggen på pause, da jeg skal forberede mig til Blog konkurrencen, men jeg kommer stærkt tilbage efter denne Wink
Tak for nu.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #128: 09 Apr 2008, 16:50 »

Hej.

Jeg sætter bloggen på pause, da jeg skal forberede mig til Blog konkurrencen, men jeg kommer stærkt tilbage efter denne Wink
Tak for nu.

Bare glem det. Jeg vil hellere fortsætte denne blog, end at lave det helt store i en blogkonkurrence.
Jeg begynder på updaten om afslutningen af sæsonen nu.
Logged

cerra
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #129: 09 Apr 2008, 17:29 »

Du må ikke engang tænke på at stoppe Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
#29
« Svar #130: 09 Apr 2008, 17:36 »



Afgørelsen
United tager mesterskabet.

Alle verdens fodboldøjne var rettet mod England i dag. Det ene øje rettet mod Old Trafford, og det andet øje rettet mod Anfield Road. Hjemme på Old Trafford tog The Red Devils imod Middlesbrough, mens Chelsea var på besøg i Liverpool. United skulle bare vinde deres kamp, og så ville mesterskabet være deres, mens Chelsea, skulle håbe på pointtab til United, mens de selv skulle hente flere point mod Liverpool. Et totalt udsolgt Old Trafford, var klar til at se United, forhåbenligt, tage deres mesterskab nummer 16. Efter de første 30 minutter, kunne United tilhængerne se lidt bekymrede ud, da stilligen på Old Trafford, fortsat var 0-0, mens Frank Lampard havde bragt Chelsea i front. Tilbage på Old Trafford, kom tilskurerne imidlertid op af stolene, da Wayne Rooney, i førstehalvegs overtid, bragte United på mesterskabskurs, med sit sæsonmål nummer 24 i ligaen. Ved pausen på begge stadioner, var stilligen 1-0, til både United og Chelsea.
I starten af anden halveg fortsatte United presset, og efter en times spil scorede Darron Gibson, som var med i truppen i stedet for en skadet Michael Carrick, og United var på vej i mod mesterskabet. Denne chance blev endnu større da Dirk Kuyt udlignede for Liverpool, mens Nani afgjorde kampen i Manchester med sit mål til 3-0. United sikrede sig deres 16 mesterskab, og er dermed kun 2 mesterskaber fra Liverpools rekord på 18 mesterskaber. The Red Devils har nu en kamp tilbage i denne sæson, Champions League finalen mod Arsenal.


Premier League statistik.


Topscorer :
Didier Drogba, 27 mål.
Wayne Rooney, 24 mål.
Yakubu, 19 mål.
Michael Owen, 19 mål.

Assists :
Mikel Arteta, 18 assists.
Cristiano Ronaldo, 12 assists.
Joe Cole, 11 assists.
Charles N´Zogbia, 11 assists.

Gennemsnitsbedømmel se :
Wayne Rooney, 7.53.
Didier Drogba, 7.50.
Marcelo, 7.42.
Obafemi Martins, 7.40.

Logged

Robuni
Gæst
 
#30
« Svar #131: 09 Apr 2008, 19:09 »



Champions League finale
Afgørelsen er faldet.

Manchester United og Arsenal mødtes her til aften i årets klubfodboldkamp, Champions League finalen. De to hold kæmpede længe med hinanden, også i Premier League, hvor United til sidst dog trak fra, og endte med at vinde med hele 11 point ned til Arsenal som blev nummer 3. De to hold mødtes også i Carling Cup finalen, hvor United trak det længste strå, og vandt med 2-1.

Champions League finalen skulle spilles på Luzhniki i Moskva, hvor knap 85.000 mennesker var på plads.
United startede kampen bedst, og efter bare 8 minutter var Nani på pletten. Nani scorede på hovedstød, efter hjørnespark fra Darron Gibson. Arsenal kom længere frem på banen efter Uniteds mål, og de pressede på. Kort før pausen fik Emmanuel Adebayor udlignet. Han modtog bolden fra Fabregas, lige udenfor Uniteds felt, og med et hurtigt træk forbi Rio Ferdinand, var han fri med Van der Sar, som i denne situation blev totalt udplaceret.
I førstehalvegs overtid blev kampen reelt afgjort, da Arsenals Gaël Clichy så rødt, efter en hård tackling på Louis Saha, som var med i stedet for Rooney, som var spærret til kampen.

Bare 3 minutter efter pausen vidste United igen deres styrke ved dødbolde, da Saha helflugtede bolden op i nettaget, efter et indlæg fra Cristiano Ronaldo. United så ud til at have kontrol over kampen, og det lignede da også en afgørelsen da Louis Saha gjorde det til 3-1, igen på hovedstød. Arsenal gav dog ikke op, og efter en god time, reducerede Gilberto Silva til 3-2. Silva fik bold fra Alexander Hleb, på kanten feltet, og med et følt skud sendte han den op i krogen. Kampen var igen spændende. De næste 20 minutter bølgede kampen frem og tilbage, og begge hold havde et par gode chancer. Det var først i det 84 minut at der for alvor skete noget, Ronaldo modtog bolden ude på kanten, driblede mod baglinien, men i stedet for at lægge et indlæg, snød han endnu en mand, og udplacerde Lehmann i Arsenal målet. United var på vej mod den første Champions League sejr
siden rekordåret 1999. Resten af kampen forløb stille og roligt, og Manchester United kunne fejre sin 3. Champions League sejr. Så nu er spørgmålet om Eric Cantona er i United næste sæson, det vil vi gerne spørge vores læsere om, så hvad tror I? Hvis ikke han er, hvilken kunne han så passe i?

Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #28 (Maj 2008)
« Svar #132: 09 Apr 2008, 19:14 »

Ved du hvad Robuni ikke for at være negativ men hvis du kun skriver for at få læsere så stop med at skrive!
Du skal have lysten til at skrive, til at lave layouts osv. mange læser blogsne men kommenterer ikke altid.
Men hvis du kun tænker på læsere så stop - det det eneste rigtige jeg gider ikke følge med i din blog og så SKAL man kommentere.

Det kan jeg ikke rigtigt se pointen i ? Hvis man ikke skriver for at få læsere hvorfor skriver man så ? Der er jo ingen grund til at bruge så meget tid på noget hvis det man laver kun er til sig selv ?
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Red Devils - #29 (Slut på sæsonen)
« Svar #133: 09 Apr 2008, 20:08 »

Tilykke med mesterskabet.. Og en nice update Smiley
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The Red Devils - #29 (Slut på sæsonen)
« Svar #134: 09 Apr 2008, 21:48 »

Tilykke med mesterskabet.. Og en nice update Smiley

Tusinde tak Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010