home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101227 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Saint's Alive
« Svar #105: 09 Maj 2008, 12:50 »

Første feeder-club
så kan klubben annoncere, at den første feeder-club er under vores tag. Hailsham Town fra den 9. bedste række i England, Sussex County League First Division, har dermed den (meget) store ære af at være feeder-club for Wales' stolthed. Aftalen giver Hailsham et årligt beløb på £2,21k, mod at vi har førsteret til evt. talenter. det primære mål er dog at få lejet nogle af de spillere ud, som ellers ikke ville få den store spilletid. Forhåbentligt kan de spillere så samtidigt være med til at spille Hailsham yderligere op i liga-systemet Smiley

wow, £2.210? Er du sikker på du har råd til det?  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #106: 09 Maj 2008, 13:49 »

Det er helt igennem en flot blog og det er utroligt at du ikke har fået flere kommentare.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager

« Svar #107: 09 Maj 2008, 13:52 »

Det er helt igennem en flot blog og det er utroligt at du ikke har fået flere kommentare.. KIU

Er du sikker på det ikke er fordi den ikke handler om et tophold fra en af de største ligaer i Europa?  Rullende Øjne

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #108: 09 Maj 2008, 13:53 »

wow, £2.210? Er du sikker på du har råd til det?  Wink

Haha ved det ikke helt Opstemt

Der var tre klubber at vælge mellem, alle fra 9. højeste niveau (tre forskellige divisioner), så valgte bare den hvor det årlige beløb var mindst, selvom der var minimal forskel Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #109: 09 Maj 2008, 13:54 »

Er du sikker på det ikke er fordi den ikke handler om et tophold fra en af de største ligaer i Europa?  Rullende Øjne

Det er da helt klart derfor..  Wink

- Veni, vidi, vici -

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #110: 09 Maj 2008, 13:54 »

Det er i hvad fald hvad jeg bilder mig selv ind Tunge

Dusty78DK
Manager

« Svar #111: 09 Maj 2008, 13:59 »

Det er da helt klart derfor..  Wink

Eller fordi du ikke har købt de spillere, som alle køber. Stancu, eksempelvis  funny

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #112: 09 Maj 2008, 14:17 »

Ny transferpolitik hos englene
Som jeg tidligere nævnte, i updsten omkring sæsonstarten og det skuffende nederlag i 1. kvalrunde i Champions League, har vi, på baggrund af dette, valgt at ændre transferpolitik i klubben.

Det har hidtil været en kamp, op til sæsonstart, som jo ligger ekstra tidlig, pga. kvalen i CL, for at få de rette spillere til at forstærke holdet. Vi har hver sæson satset på at udnytte det kvoten for spillere på lån maksimalt, hvilket vil sige fem spillere. Det har været et valg vi har taget, fordi vi desværre ikke har kunne signe spillere med høj nok kvalitet permanent, og da vi har tænkt relativt kortsigtet på succes i Europa, men vi må nu konstatere, at vi hellere vil udvikle egne unge spillere (ikke fra eget akademi), end signe fem spillere på lån hvert år, for så at ryge tidligt ud af Europa.

Hvis vi kunne være sikre på succes i Europa som i sidste sæson, ville det være lettere at acceptere fem spillere på lån, der tog plads op for egne talenter.

Den nye politik har allerede givet bonus i form af fire nye unge spillere, der i fremtiden skal være med til at danne præcedens for politikken i klubben. Ønsker vi forsat økonomisk vækst, skal vi også være i stand til at sælge spillere med en rimelig fortjeneste hver sæson, uden at ødelægge klubbens muligheder i den hjemlige liga. Det kan, og vil, koste fra tid til anden indenfor de næste fem sæsoner i Europa, men det valg har vi taget, for at skaffe økonomi til klubben, så faciliteter og scouting-netværk kan udbygges.

De fire signings er som følger:
Bernard Holland
17-årig offensiv midtbane-talent, der foretrækker at spille på fløjen, men som er lige så sikker på den centrale offensice midtbane. Kommet til klubben fra Ipswich for £35k, i en rekordhandel. Kreativt dribler der samtidigt er pasningsstærk. Meget ung, hvilket selvfølgelig også taler rigtig meget til fordel for ham.

Craig Duncan
Lige som Holland er han kun 17 år gammel, og med en stor fremtid foran sig. Central midtbanespiller, der er farlig i feltet, hvor han dog skal lære at placere sig bedre så han kan udnytte hans afslutningsevner. Arbejder hårdt og er aggressiv i alt hvad han foretager sig.

Dave Morley
To år ældre end Holland og Duncan, men stadig et stort talent, til den centrale midtbane. Af den kreative slags, med gode pasningsevner og et godt blik for spillet. Har desuden en fornuftig hurtighed og et godt skud udefra.

Wayne Gray
Købet af 17-årige Wayne Gray i Llanelli, markerer samtidigt et andet element i vores skift af indkøbs-politik. Ud over at han naturligvis har et stort talent, udgør handlen også en markering fra vores side overfor vores konkurrenter, at vi er den største klub i landet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #113: 09 Maj 2008, 14:19 »

Eller fordi du ikke har købt de spillere, som alle køber. Stancu, eksempelvis  funny

He måske Smiley

Nu når du lige nævner en rumænsk spiller, er jeg så den eneste der undrer mig over, at i kampen om Den Gyldne Støvle, er der lige lovlig mange lande, hvis liga er rangeret så godt i den konkurrence (selvom den europæiske rangliste siger noget andet), at deres topscorere får ganget deres mål-antal med to, ligesom det sker for England, Spanien og Italien irl?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #114: 09 Maj 2008, 14:23 »

Har i øvrigt tilføjet en linje til min tabel over klubbens udvikling. Den gør på klubbens værdi, da det jo også er en rimeligt god målestok Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #115: 09 Maj 2008, 14:32 »

En lille succeshistorie

Synes det er på plads at nævne, hvor stor en sæsonåbning Ian Daly har haft. Hans sidste sæson var som sådan ikke skidt, men den var præget af en del skader og problemer med discipline. Bl.a. lykkedes det ham at udeblive fra træning et par gange. Han var dog ikke mindre mand, end at han tog bøderne med oprejst pande og ikke brokkede sig. Det blev da også til 40 mål i 32+6 kampe, så helt dårlig har sæsonen naturligvis ikke været, men Frank Nouble overstrålede ham i en sådan grad, at det alligevel mere var skaderne og de disciplinære problemer der lyste op.

I starten af den nye sæson, har han dog overstrålet alt og alle. Vanvittige 15 mål i fem ligakampe, plus 1 mål i tre pokalkampe (Kom i returkampen i CL mod Wisla Krakow) er det blevet til indtil videre, og han har virkeligt fået os til at glemme alt om Frank Nouble.

Han har dog ikke lagt de disciplinære problemer helt bag sig, hvilket endnu engang resulterede i en udeblivelse fra træning, men med den imponerende form, og det faktum at han tager både bøder og irettesættelse jeg stikker ud i pressen, når han udtale, at han vil til en større klub, med oprejst pande, fik mig alligevel til at rose ham i pressen. Det er dog ikke udelukkende pga. den gode form, men jeg giver ham også en test. Mit håb er naturligvis, at han tager rosen til sig og arbejder hårdt videre, og at den ikke får ham til at slappe og få storhedsvanvid. Jeg har dog brug for at vide hvor jeg har ham, derfor er det oplagt at teste ham i den slags situationer.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #116: 09 Maj 2008, 16:35 »

Nyt talent til januar
Endelig, endelig, endelig. Omsider lykkedes det os at finde et værdigt talent på venstre back, og derfor var vi også villige til at betale den næsthøjeste sum i klubbens historie, £30k. Navnet er Carl Orr, og alderen er 17. Positionen er som sagt venstre back, og selvom han ikke ser ud af meget, stoler jeg tilpas meget på min assistents vurdering, til at give mange penge for ham. Som man kan se, har han hurtigheden på sin side, mens han skal arbejde med sine indlæg, og placeringsevnen.

Carl Orr

Ud over indkøbet af den unge venstre back (der i øvrigt først kommer til klubben 1. januar), har vi brugt et par dage på at skifte i trænerstaben. Vi har fyret Roy Fox og erstattet ham med Mark Morris fra Wrexham. Vi gik desperat og manglede en målmandstræner og med tilgangen af Mark Morris for £40k, er det lige det vi har fået. En dyr træner, men også en meget mærkbar forstærkning.

Mark Morris

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #117: 09 Maj 2008, 19:34 »

Trænerkabalen gik op
De seneste par uger, er brugt på at opgradere trænerstaben. Det har betyder farvel til et par af de navne der var i staben i forvejen, og goddag til fem nye trænere. Det giver os et solidt udgangspunkt i den forsatte udvikling af klubben, med et solidt trænerteam, der kan udvikle spillerne bedst muligt.

Derfor ser træneroversigten ud som følger:
Træneroversigt

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Nu med afstemning]
« Svar #118: 09 Maj 2008, 21:40 »

Jeg har nu smidt en afstemning op. Jeg overvejer pt. hvilken spillestil der fremover skal være den dominerende i TNS. Må sige at jeg pt. mest hælder til den første mulighed i afstemningen, da det var med en sådan taktik, jeg væltede mig i succes i FM07.

På den anden side, vil det være endnu en udfordring for mig, at få holdet til at spille smuk fodbold, samtidigt med at vi skal have succes som underodgs i Europa Smiley

Jeg arbejde pt. på at komme igennem wwwfans Tactical Theories & Frameworks for at tage endelig stilling til min taktik. Men taktik er jo ikke alt, og derfor skal der også satses meget mere på træningen som skal deles op. Dels på positionerne, og om nødvendigt, også på spillerne individuelt.

Jeres stemmer er ikke afgørende for mit valg, men jeg vil meget gerne se jeres mening og bringe bare en anelse af interaktivitet ind i min blog.

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Nu med afstemning]
« Svar #119: 09 Maj 2008, 22:35 »

Halfway through
Vi er nu halvvejs i ligaen, og det ser ganske lovende ud. Med et forspring på 10 point ned til nr. to, må vi anses for at være kæmpe favoritter til titlen for fjerde gang i træk. Vi har i den første halvdel, forsøgt at give så mange af de unge talenter spilletid, på bekostning af de spillere vi har hevet ind på lån.

Det har givet godt med spilletid til nyindkøbene Dave Morley, Wayne Gray og Bernard Holland, mens Dan Madden, efter to sæsoner i klubben med moderat succes, nu også for alvor viser styrke i centerforsvaret. Knapt så meget spilletid er det blevet til for Craig Duncan, mens James Pritchard (fra eget akademi) heller ikke har fået alverden med spilletid og kun står noteret for to kampe, hvor han dog har gjort det ganske godt.

De store profiler har hidtil været de to angribere Ian Daly og gary Livingstone. Daly der som tidligere nævnt, startede som lyn og torden, og selvom det er gået lidt ned af bakke igen, står noteret for 25 mål i ligaen, og 32 i alt, ligesom han har chancen for, for tredje år i træk, at blive kåret til både Årets Spiller, Årets Unge Spiller og Årets U21 Spiller i Irland. Livingstone har overrasket os en del mere end Daly. Før i år, har det været småt med succes i hans første 2½ år i klubben, mens han i år allerede står noteret for 12 ligamål (og 8 assists) i 16 ligakampe, og 21 mål i alt i 25 kampe.

Så selvom vi netop har lidt det første nederlag i 61 kampe på hjemligt plan, vil det stadig være en kæmpe skuffelse, hvis ikke vi vinder mesterskabet.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010