home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mange spillere = lange loade tider?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mange spillere = lange loade tider?  (Læst 1165 gange)
Guldbrand
Gæst

Mange spillere = lange loade tider?
« : 30 Mar 2008, 21:36 »

Jeg har netop startet et nyt spil op med de sædvanlige antal liga'er som jeg plejer.. Denne gang har jeg dog gjort det anderledes at jeg har valgt at loade spillere fra næsten samtlige europæiske ligaer..

Først troede jeg kun at det ville tage lang tid at starte spillet op, men at det ikke ville blive noget problem inde i selve spillet da spillerene jo "bare" er i spillet..  Men jeg syntes (kan godt være det bare er min fantasi) at spillet er begyndt at loade i længere tid end normalt..

Så mit spørgsmål er egentlig bare..  Når man loader spillere fra en masse lande.. Tager spillet så også længere tid om at loade inde i spillet, eller er det kun når man opretter et spil?

Søger hurtigt svar tak..   Wink 

Guldbrand
Gæst

Sv: Mange spillere = lange loade tider?
« Svar #1: 31 Mar 2008, 06:24 »

Ingen der kan hjælpe mig?

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 31 Mar 2008, 06:50 »

Jeg har netop startet et nyt spil op med de sædvanlige antal liga'er som jeg plejer.. Denne gang har jeg dog gjort det anderledes at jeg har valgt at loade spillere fra næsten samtlige europæiske ligaer..

Først troede jeg kun at det ville tage lang tid at starte spillet op, men at det ikke ville blive noget problem inde i selve spillet da spillerene jo "bare" er i spillet..  Men jeg syntes (kan godt være det bare er min fantasi) at spillet er begyndt at loade i længere tid end normalt..

Så mit spørgsmål er egentlig bare..  Når man loader spillere fra en masse lande.. Tager spillet så også længere tid om at loade inde i spillet, eller er det kun når man opretter et spil?

Søger hurtigt svar tak..   Wink 

Du har helt ret, Jo flere spillere der er loadet, jo mere tid tager det inde i spillet, jeg loadet engang en hel masse lande med i spillet. Og det tog ufatteligt lang tid. Men jeg ved ikke om jeg har ret, men det er min erfaring

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Guldbrand
Gæst

« Svar #3: 31 Mar 2008, 07:24 »

Nu er der jo forskel på at loade lande og så spillere..  Loader du lande, så tager det jo load tid for spillet at skulle "spille kampene" i de andre lande..  Her er der bare tale om nogle spillere...  derfor jeg ikke syntes at det bør tage ekstra loade tid inde i selve spillet..   Ubeslutsom

Guldbrand
Gæst

« Svar #4: 31 Mar 2008, 16:39 »

Ingen der kan svare mig med sikkerhed på mit spørgsmål?

Altid FCK
Manager

« Svar #5: 31 Mar 2008, 18:50 »

Det tager længere tid at loade da den skal bruge størrere database

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #6: 31 Mar 2008, 18:58 »

Mange lande = Mange kampe som skal spilles.

Et godt trick er dog kun og bruge de højeste ligaer i et land.

Guldbrand
Gæst

« Svar #7: 31 Mar 2008, 19:06 »

Mange lande = Mange kampe som skal spilles.

Et godt trick er dog kun og bruge de højeste ligaer i et land.

Du forstår desværre ikek hvad jeg mener..  Jeg loader ikke mange lande, Kun spillere derfra..  Det er derfor jeg ikke mener at den burde kræve længere loade tider inde i selve spillet..  Kun når du er ved at oprette et nyt spil..

Altid FCK
Manager

« Svar #8: 31 Mar 2008, 19:07 »

Det tager længere tid at loade da den skal bruge størrere database

Det tager længere tid at loade inde i spillet

Guldbrand
Gæst

« Svar #9: 31 Mar 2008, 19:11 »

Det tager længere tid at loade inde i spillet
Men hvorfor..?  For når spillerne først er oprettet, så burde det da ikke tage længere tid at loade inde i spillet..  For de er der vel bare?  Eller er det mig der er galt på den?

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 31 Mar 2008, 19:13 »

Den skal holde styr på flere spillere.
Men siden du ikke tror på nogle der siger dig imod var det så ikke dumt at oprette tråden?

Guldbrand
Gæst

« Svar #11: 31 Mar 2008, 19:17 »

Den skal holde styr på flere spillere.
Men siden du ikke tror på nogle der siger dig imod var det så ikke dumt at oprette tråden?

Det er skam ikke fordi jeg ikke tror på dem, da det efterhånden er gået op for mig at spillet skal bruge ekstra loade tid..  Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvorfor.. ? For hvis man loader ekstra lande, så skal spillet generere flere resultater.. Men det skal den jo ikke når der bare er tale om ekstra spillere i spillet.. Så det er skam bare for at blive "klogere" at jeg spørger ind til det..

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #12: 31 Mar 2008, 19:20 »

Dit spil skal som sagt holde styr på flere spillere. Det sker jo ved at AI'en skal "overveje" hvilke klubber der skal være interesseret i hvilke spillere, og jo flere spillere der er, jo flere skal der tages med i overvejelserne, og dermed stiger loadingtiden, ihvertfald den forklaring jeg har fået Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst

« Svar #13: 31 Mar 2008, 19:22 »

Dit spil skal som sagt holde styr på flere spillere. Det sker jo ved at AI'en skal "overveje" hvilke klubber der skal være interesseret i hvilke spillere, og jo flere spillere der er, jo flere skal der tages med i overvejelserne, og dermed stiger loadingtiden, ihvertfald den forklaring jeg har fået Smiley

Mange tak.. Netop forklaringer som denne jeg søger.. Thumbs Up og faktisk et argument jeg overhovedet ikke selv havde haft i tankerne.. 

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 31 Mar 2008, 19:22 »

En spiller spiller stadigvæk "fantasi" kampe uanset om du har landet med eller ej. han er næsten altid et gennemsnit,.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010