home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  la grandine parma [#3]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: la grandine parma [#3]  (Læst 5013 gange)
Schleidt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #15: 31 Mar 2008, 20:19 »

Det ser fint ud so far. - Dog skal du passe på det grammatiske, specielt tegnsætningen, da den forstyrrer læserytmen. Det er ærgerligt, da du har et fint sprog. Nydeligt layout Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #16: 31 Mar 2008, 21:03 »

Dette er ikke for at komme på takke listen, men jeg har en masse, som jeg gerne vil ud med. Jeg har måske ikke virket, som den mest glade for din blog inde på MSN. Men efter at have læst dine opdateringer igennem et par gange, er jeg vel tvunget til at komme med en ordentlig kommentar, da dette bestemt rækker til en fantastisk blog fra din side af.

Først og fremmest, utrolig god idé med de såkaldte forskellige vinkler. Det fungere godt, og det skal det selvfølgelig også gøre. Det eneste, jeg tror er at du skal være forberedt, på designet måske skal ændres en smule. Teksten under din overskrift er meget anderledes, det kan jeg ikke lide, så jeg håber du vil ændre lidt i den. Udover det synes jeg at din blog ser lidt kedelig ud. Billederne er ikke det mest 'seje', men de kan let pimpes op med en smart tekst, i stedet for den nuværende. Rammen har en fin størrelse og den skal du fastholde. 

Sproget vil jeg ikke komme for meget ind på, da jeg halter langt bagefter på det niveau. En fantastisk læsning og når man har læst det et par gange, bliver man helt liderlig efter at læse mere. Grammatikken skal dog forbedres en del, da det er dit svagpunkt. Selvom jeg nævnte for dig, at du ikke behøvede et topbanner, kan jeg godt se at det er nødvendigt. Hvis ikke et topbanner, så et underbanner (?) - det vil gøre bloggen meget mere spændende at se på.

Hvad er der ellers at sige, ja, du skal blive bedre til at holde dine blogs i live. Jeg håber du rigtig slår igennem med denne og får et godt, langt spil ud af det. FM bliver sjovere, jo længere man kommer ud og det skal du prøve. Nu har jeg en masse viden om bloggen, som jeg ikke vil røbe for dine læsere, men fantastisk idé! Du ved selv hvad det er, eller det håber jeg da. Flot arbejde indtil videre, men først når du har rundet 20 sider, kan du kalde det en succes! Husk det og lav en lækker blog med dit fantastiske sprog!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #17: 31 Mar 2008, 21:07 »

Dette er ikke for at komme på takke listen, men jeg har en masse, som jeg gerne vil ud med. Jeg har måske ikke virket, som den mest glade for din blog inde på MSN. Men efter at have læst dine opdateringer igennem et par gange, er jeg vel tvunget til at komme med en ordentlig kommentar, da dette bestemt rækker til en fantastisk blog fra din side af.

Først og fremmest, utrolig god idé med de såkaldte forskellige vinkler. Det fungere godt, og det skal det selvfølgelig også gøre. Det eneste, jeg tror er at du skal være forberedt, på designet måske skal ændres en smule. Teksten under din overskrift er meget anderledes, det kan jeg ikke lide, så jeg håber du vil ændre lidt i den. Udover det synes jeg at din blog ser lidt kedelig ud. Billederne er ikke det mest 'seje', men de kan let pimpes op med en smart tekst, i stedet for den nuværende. Rammen har en fin størrelse og den skal du fastholde. 

Sproget vil jeg ikke komme for meget ind på, da jeg halter langt bagefter på det niveau. En fantastisk læsning og når man har læst det et par gange, bliver man helt liderlig efter at læse mere. Grammatikken skal dog forbedres en del, da det er dit svagpunkt. Selvom jeg nævnte for dig, at du ikke behøvede et topbanner, kan jeg godt se at det er nødvendigt. Hvis ikke et topbanner, så et underbanner (?) - det vil gøre bloggen meget mere spændende at se på.

Hvad er der ellers at sige, ja, du skal blive bedre til at holde dine blogs i live. Jeg håber du rigtig slår igennem med denne og får et godt, langt spil ud af det. FM bliver sjovere, jo længere man kommer ud og det skal du prøve. Nu har jeg en masse viden om bloggen, som jeg ikke vil røbe for dine læsere, men fantastisk idé! Du ved selv hvad det er, eller det håber jeg da. Flot arbejde indtil videre, men først når du har rundet 20 sider, kan du kalde det en succes! Husk det og lav en lækker blog med dit fantastiske sprog!
Jeg er beæret over at få en kommentar som denne. Dette er så fantastisk, at jeg behøver dig på msn (:
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #18: 31 Mar 2008, 21:41 »

Jeg har i samspil med den uopnåelige Cesc, udviklet et nyt layout som kan ses i den sidste update.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #19: 31 Mar 2008, 22:08 »

Hejsa Sommer!

Et par rigtigt gode updates du har lagt op i løbet af i dag. Synes det her ude tvivl er noget af dit bedste arbejde. Let læselig sprog, og updates der er nemme at for, og så godt skrevet at man bare sidder og venter på den næste...

Synes du har et rigtig flot layout når du skriver, men ser rigtig meget frem til hvad du har fundet at et nyt layout sammen med CESC.

Men ellers et rigtig fedt valg af træner i Parma, det valg havde jeg slet ikke set for mig...




Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #20: 31 Mar 2008, 22:15 »

Lækkert Sommer - virkeligt lækkert.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #21: 31 Mar 2008, 22:18 »

Synes ikke, at dit layout er fantalastisk, men det er da bestemt fint. Billederne skal i hvert fald rykkes ned. Jeg har ikke lige haft tid til, at læse alle dine updates, men det skal nok komme.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #22: 01 Apr 2008, 18:55 »

Jeg takker for alle de dejlige kommentarer. Jeg har haft travlt med mit sociale liv i dag, (ja, der er nogen der har det) men jeg vil se om jeg kan nå at skrive en updates anyways.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #23: 01 Apr 2008, 19:40 »

Det ser jo godt ud og er godt skrevet, og så er det ikke mindst en af de klubber jeg husker bedst fra serie A på TV2 i 90'erne Smiley

Keep going Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #24: 03 Apr 2008, 16:41 »

Frem til og med søndag vil der ikke komme nogen updates. Grundet at jeg fejre min femten årsfødselsdag på søndag, og der kommer rigtig mange gæster. Derfor skal det forberedes, og med det normale skolepres, vil der ikke være tid til updates ):
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #25: 03 Apr 2008, 23:13 »

Så fattede jeg din seneste update Shockeret Rigtig godt update, dejligt levende sprog og en masse fine små detaljer, glæder mig meget til del 2.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #26: 08 Apr 2008, 16:38 »

Det ser desværre ud til, at min far har slettet mit gem Græder Hvilket jeg synes er meget ærgeligt, da jeg synes jeg havde fat i noget godt med denne blog. Der er dog håb; jeg tror måske, at jeg har gemt det på et USB-stik, som jeg ikke kan finde lige nu.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #27: 13 Apr 2008, 00:05 »

Hip Hurra! Jeg har fundet mit parma-spil! Jeg vil fortsætte denne blog under blogkonkurrencen i maj!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: la grandine parma [#3]
« Svar #28: 14 Apr 2008, 22:29 »

Grundet mærkelige regler i blogkonkurrencen, er jeg nød til at stoppe denne blog, da jeg ikke må videreføre den i blogkonkurrencen. Tilgengæld vil i se en anden blog fra min side, i maj.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010