home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kan ikke vinde de store kampe?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke vinde de store kampe?  (Læst 623 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Kan ikke vinde de store kampe?
« : 30 Mar 2008, 10:50 »

Hej Freaks!  Peace

I Football Manager 08 har jeg haft en tendens til at tabe kampe mod de store hold i ligaen samt pokalfinaler osv.
Hvad skal jeg sige til pressen og til mine spillere før, under og efter kampen, for at bare få den mindste kampe for at vinde nogle af de vigtige kampe.

Jeg spiller i øjeblikket med Atletico Madrid, og har kun tabt to kampe efter den første halvsæson. Jeg tabte med hele 6-1 til FC Barcelona, og så tabte jeg for kort til siden med 2-0 til Real Madrid, hvilket har hægtet mig af mesterskabskampen.

Guldbrand
Gæst

Sv: Kan ikke vinde de store kampe?
« Svar #1: 30 Mar 2008, 11:12 »

Hvordan spiller du imod dem?  Offensivt, defensivt, med direkte eller med korte afleveringer osv.. ?

Barcelona og Madrid er jo begge størrere klubber end dig, så du kan blive nød til at spille defensivt med direkte afleveringer og med smal bredde, og evt. højt tempo hvis du skal få et godt resultat med fra de kampe..

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #2: 30 Mar 2008, 11:54 »

Hvordan spiller du imod dem?  Offensivt, defensivt, med direkte eller med korte afleveringer osv.. ?

Barcelona og Madrid er jo begge størrere klubber end dig, så du kan blive nød til at spille defensivt med direkte afleveringer og med smal bredde, og evt. højt tempo hvis du skal få et godt resultat med fra de kampe..

Det kommer an på, om jeg spiller på hjemmebane eller udebane... På udebane, hvor jeg har tabt begge kampe med Atletico, spiller jeg deffensivt, dog ikke ultra deffensivt.

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #3: 30 Mar 2008, 17:45 »

Prøv at sig til medierne at du overhovedet ikke forventer en sejr. Og prøv så at sig til spillerne inden kampen at der ikke er noget pres på.

Manolo Jiménez er sej!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #4: 31 Mar 2008, 16:34 »

Jeg blev trukket sammen med Barca i femte runde i pokalturneringen, og her var der en glimrende mulighed for at afprøve dine råd. De virkede skam - Jeg gik videre med 6-5 samlet!  Thumbs Up

Nu venter Real Madrid så i kvartfinalen... Lorte lodtrækning  ticked off

Shaft
Manager

« Svar #5: 31 Mar 2008, 16:39 »

Altså nu er der jo ikke noget galt i at tabe mod lige netop de to klubber nå du er atletico..

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #6: 31 Mar 2008, 16:40 »

Nej, selvfølgelig. Men nu er de to hold de eneste, jeg har tabt til i sæsonen, og da jeg er en ambitiøs herrer, så søgte jeg en sejrsopskrift - Hvilket jeg tilsyneladende fik.

Guldbrand
Gæst

« Svar #7: 31 Mar 2008, 16:42 »

Prøv at sig til medierne at du overhovedet ikke forventer en sejr. Og prøv så at sig til spillerne inden kampen at der ikke er noget pres på.

Som jjerfild siger.. Så er det en rigtig god ide at lægge presset væk fra dine spillere..  På den måde er de ikke "bange" for at tabe når de går ind til kampen, og kan istedet spille mere frit..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010