home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 69828 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #480: 25 Maj 2008, 23:07 »

Så er jeg tilbage fra min tur til Spanien, og ville gentlig være gået tidligt i seng, men så falder man over din blog, og kunne altså ikke lade være med, at læse den helt fra start for anden gang. Dit skfite til Barcelona bliver simpelthen for fedt, glæder mig til at se lille Colin bliver Barcelona-fan, selvom Villarreal ville være bedre Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #481: 29 Maj 2008, 15:12 »

Snart update ?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #482: 29 Maj 2008, 21:34 »

Snart update ?
Jeg må desværre sige, at jeg har en eksamen mandag, som skal forberedes grundigt (det er biologi). Derfor vil det være tyndt med updates dertil. kan dog love at i skal blive forkælet derefter, da jeg har sommerferie derefter Thumbs Up Der kommer dog en lille en af slagsen nu Smiley
Logged


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #483: 29 Maj 2008, 21:36 »

Jeg må desværre sige, at jeg har en eksamen mandag, som skal forberedes grundigt (det er biologi). Derfor vil det være tyndt med updates dertil. kan dog love at i skal blive forkælet derefter, da jeg har sommerferie derefter Thumbs Up Der kommer dog en lille en af slagsen nu Smiley
Du skal da have held og lykke med Biologi Smiley men dejligt du har tid til en lille en nu Thumbs Up
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #484: 29 Maj 2008, 21:37 »

Jeg må desværre sige, at jeg har en eksamen mandag, som skal forberedes grundigt (det er biologi). Derfor vil det være tyndt med updates dertil. kan dog love at i skal blive forkælet derefter, da jeg har sommerferie derefter Thumbs Up Der kommer dog en lille en af slagsen nu Smiley

Iorden så,

Biologien er ikk så svær, hvis det er den skriftlige. .
sys kun tiden er knap, men ser frem til din "genoptagelse" af bloggen,

og Held og Lykke med Biologi Peace
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #485: 29 Maj 2008, 21:46 »

Velkommen til Barcelona!
1. Januar 2010

Sæsonen er halvvejs overstået, og det har været lidt af en magtdemonstration fra de blå- og rødstribede helte, der har fejet al modstand af banen, og gået hele efteråret igennem, helt uden nederlag. Dette på trods af en svær udekamp mod stærke Real Madrid.

Disse resultater vil jeg dog vende tilbage til, da der er sket store ting i truppen: Lidt forsinket troppede jeg op på Camp Nou, hvor jeg var blevet tilkaldt, tidligt onsdag morgen. Jeg sad midt i morgenmaden, da min mobiltelefon bragte mig direkte tilbage til hverdagen. Collin kiggede forvirret på min mobil, hvorpå han sagde: "Far skal på arbejde. Hvad skal far lave?"

Jeg trykkede måløst på den røde knap, og kiggede på min lille dreng, og sagde: "Far skal ud og møde en ny stjerne i Barcelona!". Det kan godt være at Collin ikke er gammel, men han interesserer sig allerede meget for fodbold, og kan også de fleste af stjernernes navne. Især Messi, som er et rigtigt forbillede for ham; Messi kommer en gang imellem forbi, for at lege med Collin.

Hvilket navn er det så Collin skal lære? På trods af sin unge alder har denne angriber allerede bidt sig fast blandt fodboldens elite, og han har været vildt jaget af topklubberne i Europa. Søren Andersen var da også pænt tilfreds med sin franske guldklump. Profilen offentliggøres i eftermiddag, hvor Barcelona har indkaldt til pressemøde.

Vh.
Pete Stevens
Hvem er det nye ansigt?

 
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #486: 29 Maj 2008, 21:47 »

Iorden så,

Biologien er ikk så svær, hvis det er den skriftlige. .
sys kun tiden er knap, men ser frem til din "genoptagelse" af bloggen,

og Held og Lykke med Biologi Peace

Jo tak Smiley Det er mundtlig biologi C - Gymnasieniveau, men det klarer jeg jo nok også Smiley

Kom med et gæt Smiley
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #487: 29 Maj 2008, 21:51 »

Karim Benzema
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #488: 29 Maj 2008, 21:51 »

Saivet eller Benzema? Peace
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #489: 29 Maj 2008, 21:54 »

BENZEMA Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [08/09 slut]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #490: 29 Maj 2008, 21:58 »

Pressemødet!
1. Januar 2010

- Jeg har drømt om det her siden jeg var helt lille, og er lykkelig over at skiftet er gået igennem. Jeg har spillet en del år i Lyon, hvor jeg har bidt mig fast på førsteholdet. De seneste år har været fantastiske, men jeg har haft behov for luftforandringer og nye udfordringer. Jeg tror jeg kan lære meget af spillere som Henry og trænere som Guardiola; Barcelona er en speciel klub, med en fantastisk historie, som Puyol allerede har introduceret mig for. Jeg vil spille med mit hjerte i hver kamp, og sikre mig titler i denne smukke trøje, sagde nyindkøbet.


Fans stod allerede tæt udenfor stadion, hvor man spændt ventede på at se ansigtet. Rygterne havde allerede nået ud til de fjerneste udkanter af byen, og stadion var præget af de røde og blå farver.
Der lød et glædesskrig uden lige, da Karim Benzema trådte ud i lyset, iført en Barcelona-trøje. Den unge franskmand har kostet katalonerne hele 400 mio, og er derfor blandt klubbens dyreste herre. Kometen forventes snart at få debut, hvor han sammen med det andet nyindkøb Diogo skal udgøre trudslen for modstandernes forsvar.

- Det har været et hamrende svært vindue, hvor vi desperat har kigget på en rigtig taget-player. Både Zlatan og Adebayor har været i vores kiggert, men da Benzema kontaktede os, med ønske om at indlede kontraktforhandling er cuttede vi alle forhandlinger og begyndte at snakke med Benzema og hans agent. Han var træt af tilværelsen i Lyon, og var derfor - efter vores mening - billigt til salg. Vi har en stjerne uden lige i Karim, sagde en storsmilende Søren Andersen
Vh.
Pete Stevens
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Pressemøde]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #491: 29 Maj 2008, 22:03 »

Jah!
Havde ret Peace

Men genialt køb, og hvem er ham Diogo ?
Men godt skrevet, og kan godt lide at dine updates har sådan en flydende sammenhæng Peace
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Pressemøde]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #492: 29 Maj 2008, 22:04 »

nice indkøb der:P
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Pressemøde]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #493: 29 Maj 2008, 22:04 »

kan jeg ikke få SS af dit hold.
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #494: 30 Maj 2008, 15:07 »

sygt godt køb  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010