home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 177 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 70278 gange)
Mr-Sussi
Gæst
 
Sv: [Farvel]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #435: 19 Maj 2008, 17:09 »

Nu har jeg lige læst denne FREMRAGENDE blog igennem og jeg må sige jeg blev dybt dybt imponeret over det niveau du kan holde igennem hele bloggen... Ligeledes har jeg aldrig læst en blog hvor forfatteren formår at holde læseren så spændt og underholdt så længe - fra start til den foreløbige slutning.. Fantastisk... Ved du har hørt det fra mange andre brugere her på sitet, men bliver simpelthen lige nødt til at skrive et par rosende ord!

Håber virkelig du formår at holde lyst og spilleglæde nu når du er skiftet til en gigant - Barcelona.. Jeg håber det i hvert fald fordi fra nu af er jeg en fast læser Wink

Derudover har jeg et lille spørgsmål:
Amauri - hvad er hemmeligheden bag alle hans mål? Har selv prøvet at hente ham, men det du har fået ud af ham her er jo intet mindre end fantastisk.. Er det speciel-indstillinger til dine wings/playmaker som spiller ham godt eller er det hans egne personlige indstillinger? Håber du vil ud med hemmeligheden for at hjælpe en landsmand i nød Peace
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #436: 20 Maj 2008, 16:11 »

Nu har jeg lige læst denne FREMRAGENDE blog igennem og jeg må sige jeg blev dybt dybt imponeret over det niveau du kan holde igennem hele bloggen... Ligeledes har jeg aldrig læst en blog hvor forfatteren formår at holde læseren så spændt og underholdt så længe - fra start til den foreløbige slutning.. Fantastisk... Ved du har hørt det fra mange andre brugere her på sitet, men bliver simpelthen lige nødt til at skrive et par rosende ord!

Håber virkelig du formår at holde lyst og spilleglæde nu når du er skiftet til en gigant - Barcelona.. Jeg håber det i hvert fald fordi fra nu af er jeg en fast læser Wink

Derudover har jeg et lille spørgsmål:
Amauri - hvad er hemmeligheden bag alle hans mål? Har selv prøvet at hente ham, men det du har fået ud af ham her er jo intet mindre end fantastisk.. Er det speciel-indstillinger til dine wings/playmaker som spiller ham godt eller er det hans egne personlige indstillinger? Håber du vil ud med hemmeligheden for at hjælpe en landsmand i nød Peace
Wauw for en kommentar Thumbs Up
Mht Amauri satte jeg mine kanter til at komme utroligt stærkt, hvorfor der kom mange indlæg i feltet. Jeg satte dem derefter til at sparke efter bagerste stolpe, hvor han stod klar. Endvidere har han spillet sammen med en lynhurtig angriber, der har lagt mange guldbolde som han har udnyttet flot. van der Vaart og Elano er også væsentlige faktorer i hans målscoringer Smiley

Håber det var hjælp nok?

EDT: Transfers offentliggøres i dag ! Thumbs Up Også trupgennemgang Peace
Logged


Mr-Sussi
Gæst
 
Sv: [Farvel]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #437: 21 Maj 2008, 11:52 »

Citat
Håber det var hjælp nok?


Det var hjælp nok Smiley Har spillere med nogenlunde samme evner og kompetencer som bla Elano og van der Vaart.. Så mange tak..

Glæder mig allerede til næste update Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #438: 21 Maj 2008, 15:25 »


Tak til Zulue for banner Thumbs Up


Velkommen Micah!

Vi var knap nok ankommet til Barcelona, da Søren Andersen satte mig på første opgave; jeg skulle føre en gammel kending til et møde uden at vække pressens opmærksomhed. Der var ikke tale om noget ukendt ansigt, men derimod den unge Micah Richards, der spiller i engelske Manchester City.


Jeg hentede Micah i lufthavnen, og vi fik os en god snak på vej til Søren's lejlighed, hvor mødet skulle holdes. Micah fortalte mig, at han var træt af forholdene i City, og at den nye managers Juande Ramos ikke var hans yndlingsperson. Richards har derimod savnet at spille under Søren Andersen, hvorfor hans agent kontaktede Barcelona og satte et møde op.

Mødet gik gnidningsfrit, og der blev hurtigt aftalt løn og man manglede derfor kun at forhandle den unge stjernes pris på plads. Efter længere tids forhandling blev man enige om en pris på knap 200.000.000 kr., hvilket må vurderes som en fair pris for den unge komet.

Søren har flere gange udtrykt bekymring for truppens bredde, hvilket han har taget konsekvensen af: Han har hentet unge Theo Walcott, som er hentet på fri transfer. Theo ønskede ikke at forlænge med sin engelske arbejdsgiver Arsenal, og kan derfor tiltræde ved kontraktudløb. Denne aftale må anses som lidt af et scoop, og samme ord kan også bruges om hans andet indkøb. Luis Fabiano er hentet i Sevilla, også på en fri transfer. Fabiano har spillet fantastisk i denne sæson, og har således scoret 13 flotte mål i La Liga.

Den store medieopmærksomhed om disse transfers har gjort, at danskeren stille og roligt har kunne hente to City-reserver til klubben. Her drejer det sig om den talentfulde Abdou Razack Traore og den undervurderede chilener Luiz Jimenez. Begge spillere har kostet i underegnen af 30 mio. og forventes ikke at indgå i de startopstillingen.

Jeg er selv kommet godt på plads hernede, og Kate ser ud til at nyde det gode vejr. Jeg har endnu ikke haft mulighed  for at tage Collin med på Camp Nou, men jeg har været nede og købe en Barca-trøje til ham. Den lille gut render nu rundt med en flot Alves-trøje.

Vh.
Pete Stevens
Barca-crew
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #439: 21 Maj 2008, 15:28 »

Så lækkert at se at du henter Richards med, den dreng/mand er vidunderlig i FM.
Og en fantatisk blog du har kørende, du har et godt sprog.
Jeg kan specielt godt lide at du skriver som ham Pete Stevens.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #440: 21 Maj 2008, 15:30 »

Superfedt Søren.. kunne man få et overblik over Barca-truppen eller kommer den senere?
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #441: 21 Maj 2008, 15:30 »

Fedt hentet med Micah. Sagde jo du sku hente ham. Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #442: 21 Maj 2008, 15:33 »

Tak alle sammen Thumbs Up Håber at få en trupupdate i dag Wink Det er sgu et sygt hold :O
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #443: 21 Maj 2008, 15:34 »

Helt Fantastisk køb af Micah Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 15:44 af Bave » Logged

sygthold
Gæst
 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #444: 21 Maj 2008, 15:40 »

NOGLE DER HAR EN GUIDE TIL HVORDAN MAN LAVER BANNER?
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #445: 21 Maj 2008, 16:10 »

Brug da et andet topic, som i Designerfreaks sygthold.
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #446: 22 Maj 2008, 15:13 »

super indkøb og super update  Thumbs Up
Logged


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #447: 22 Maj 2008, 15:23 »

Godt køb!
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #448: 22 Maj 2008, 16:05 »


Tak til Zulue for banner Thumbs Up


Holdet!

Drengene står i en rundkreds og jongelerer til hinanden; Bojan taber bolden, og han må ned og tage 10 strækkere. Der bliver virkelig kælet for detaljerne, og det tekniske niveau er himmelhøjt på dette mandskab. Sæsonen er snart overstået, og vi kigger nu mod næste sæson, som gerne skal udmunde i mere end vores 3. plads.

Barca lå på en skuffende 5. plads, da Søren Andersen overtog holdet, og der har ikke været optræk til ægte Barca-bold med sprudlende offensiv fodbold og mange mål. Truppen er ved at være klar til næste sæson, dog stadig med åbne kort.

Målmandsposten:  

| Victor Valdes | Oscar Ustari | Oier Olazabal |

Victor Valdes har været en sikker sidste skanse, og er sikker starter i buret. Valdes er en rigtig "Barca-mand" og han smiddes ikke lige på porten. Han har fundet et højt stabilt niveau, og skal regnes blandt ligaens bedste målmænd. Unge Oscar Ustari er hentet tilbage til Spanien, hvor han agerer reservekeeper for Valdes. Olazabal er reservernes reserve, og har slet ikke niveauet til at stå på mål for Barca.
Vurdering:   ******

Forsvaret:
| Gabriel Milito | Oleguer | Micah Richards | Vincent Kompany | Eric Abidal | Carles Puyol | Rafael Marquez | Gianluca Zamborrotta | Abdou Razack Traore |

Forsvaret styres af rutinerede Puyol, som er en af grundstenene i Søren Andersen's defensiv. Milito forventes at tage den anden plads i midterforsvaret, selvom unge Kompany og Richards presser på udefra. Abidal og Alves udgør de offensive backs, som må regnes blandt verdens bedste backs. Barca har verdens bedste defensiv, uden tvivl.
Vurdering:   ******

Midtbanen:
| Xavi | Andres Iniesta | Ronaldinho | Lionel Messi | Luiz Jimenez | Lucho Gonzalez | Giovani Dos Santos | Deco | Yaya Toure | Theo Walcott | Nuri Sahin |

Midtbanen er essentiel for alle hold, og her ser catalonerne uhyre stærke ud. Ronaldinho er i topform, og sætter frygt i enhver back, når han brilierer på venstrekanten. Messi er sikker mand på højrekanten, hvor han konstant udfordrer med snævre driblinger. Playmakeren Iniesta fordeler spillet fra sin position som offensiv midt, mens Xavi og Lucho slås om pladsen bagved. Yaya Toure er et stærkt jokerkort, som nok mest vil blive brugt i store kampe.

Vurdering:  ******

Angrebet:
| Samuel Eto'o | Bojan | Thierry Henry | Hatem Ben Arfa | Luis Fabiano | Salomon Kalou |

Med købet af Luis Fabiano har man lukket et svagt hul i truppen. Man har desperat manglet en stærk klippert i angrebet, som har kunne aflaste holdet i svage perioder af kampen. Eto'o har været en enmandshær, som skal have støtte i front. Kalou og Ben Arfa er spændende trumfkort, som kan sættes ind når modstanderen er nedkæmpet. Begge spillere der passer godt ind i spillestilen. Stadig holdets svageste punkt.

Vurdering: ******

Holdet ser uhyre stærkt ud, og rammer Fabiano målformen for Barca, når han tiltræder, har man lukket hullet i angrebet. Desværre mangler dyrtindkøbte Lucho Gonzalez at vise sit værd; ligesom Henry viser alderstegn. Defensiven er holdets store styrke, og kan holde Barca inde i kampen vha kynisk forsvarsspil. Man har dog også forsvarer, der kan spille fodbold; hvorfor Barca må regnes blandt favoritterne til titlen næste sæson.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 16:38 af Søren91 » Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #449: 22 Maj 2008, 16:06 »

Feel Free To Wish For SS Wink
Logged


Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010