home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1160 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 73929 gange)
Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #150: 09 Apr 2008, 15:45 »

super update og super købt ind  Thumbs Up Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #151: 09 Apr 2008, 15:50 »

Jeg glæder mig til at Bæstet i aktion.. Lækkert indkøb.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #152: 11 Apr 2008, 10:00 »

Så er det vist på tide med en update Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #153: 11 Apr 2008, 10:01 »

Ja tak.. Kom med den..
Logged

- Veni, vidi, vici -

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #154: 11 Apr 2008, 10:09 »

super update!
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #155: 11 Apr 2008, 15:20 »

der kom desværre en lille biologitime i vejen for min update Skuffet Jeg vender self tilbage med minimum 1 (tror 2) med bl.a. Mancherster Derby Opstemt !
Logged


Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #156: 11 Apr 2008, 15:23 »

der kom desværre en lille biologitime i vejen for min update Skuffet Jeg vender self tilbage med minimum 1 (tror 2) med bl.a. Mancherster Derby Opstemt !

Så kom dog i gang nu ! Opstemt
Logged


Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #157: 11 Apr 2008, 15:33 »

glæder mig til update  Opstemt
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #158: 11 Apr 2008, 15:34 »

glæder mig også til næste update.. hvornår kommer den?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #159: 11 Apr 2008, 15:50 »

Starter på den om 15 min
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #160: 11 Apr 2008, 16:23 »


Forår i Manchester
13. April 2008


Så kom foråret flyvende, træerne er sprunget ud og fuglene kvidrer over Manchester, og løser op om den kvælende smog der ellers ligger som en tyk dyne over os. Det er svært at holde optimismen nede. Selvfølgelig grundet den dejlige årstid, men også pga. mange andre ting:

Bomberne
Amauri 33 mål
Palacio 20 mål
Petrov 7 mål
Van der Vaart 6 mål
Bojinov 6 mål
Johnson 3 mål

Det var Owen der ringede, for at snakke yderligere om jobbet. De var villige til at tilbyde mig en fuldtidsstilling på avisen, hvor mit primære område skulle være fodbold. Desværre var mit fokusområde Man Utd, min ultimative hadeklub. og jeg valgte derfor at udskyde deres tilbud, og derfor tage en tænkepause. Efter 1 uge kontaktede jeg igen Owen, og takkede nej til tilbudet. City er min klub, og den vil jeg aldrig give slip på!

En anden ting, jeg ikke vil give slip på er Kate. De seneste måneder er suset afsted, og der er sket noget fantastisk. Jeg kom udmattet hjem fra arbejde, da hun havde lavet mad. Ikke bare normal mad, men der var tale om en stor safftig, rød bøf, med bløde løg og brun sovs. Lige hvad en hårdtarbejdende mand har brug for! Mit hjerte tog dog et ekstra slag, da hun udbrød: "Skat, Jeg er gravid!". Jeg blev helt tavs, og der trillede en tåre af min ene kind. "Det er sguda fantastisk, skat!" svarede jeg glad. Jeg skal sgu være far; håber på en lille fodbolddreng, der kan spille fodbold i en lyseblå trøje, og en lille gut, jeg kan tage med på stadion.


Der er også sket store fremskridt i City, hvor man har været suveræne i foråret. Eneste skuffelse i 2008 har været nederlaget til Chelsea i FA-cuppen, hvilket betød farvel til den traditionsprægede turnering. City ligger inden Derby of Manchester nummer 4, med blot 2 point op til rivalerne fra Manchester. Hermed kan man overtage 3. pladsen med en sejr over United. Kampen spilles på Old Trafford, og jeg vender tilbage med et fyldigt referat fra
skæbnekampen.

Vh.
Pete Stevens
Kommende far
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Forår!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #161: 11 Apr 2008, 16:32 »

Rigtig god update!
Tillykke med det kommende barn Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Forår!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #162: 11 Apr 2008, 16:40 »

Fantastisk blog Søren. Det er fedt at den ikke kun handler om fodbold og resultater, enten kan man lide det eller også hader man det. Men jeg er squ er fanget af den måde du skriver på. Jeg får bare lyst til at høre mere fra din side af, skal du ikke tilmelde dig til blogkonkurrencen? Det var godt at du takkede "nej" til jobtilbuddet, som du selv skriver. Så skal man ikke skifte til rivalen, var det egentlig et managerjob du afviste? 33 mål af Amuari, det er godt nok mange mål. Hvor mange kampe er du efterhånden oppe på? Palacio ved også godt hvor målet står, det er et giftigt makkerpar du har fået. Tillykke med at Pete skal have et barn, fed detalje med at du håber han engang kommer til at løbe rundt med en lyseblå trøje, og at du engang kan tage ham med på stadion.
Endnu engang fantastisk blog. Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Forår!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #163: 11 Apr 2008, 16:47 »

Fantastisk blog Søren. Det er fedt at den ikke kun handler om fodbold og resultater, enten kan man lide det eller også hader man det. Men jeg er squ er fanget af den måde du skriver på. Jeg får bare lyst til at høre mere fra din side af, skal du ikke tilmelde dig til blogkonkurrencen? Det var godt at du takkede "nej" til jobtilbuddet, som du selv skriver. Så skal man ikke skifte til rivalen, var det egentlig et managerjob du afviste? 33 mål af Amuari, det er godt nok mange mål. Hvor mange kampe er du efterhånden oppe på? Palacio ved også godt hvor målet står, det er et giftigt makkerpar du har fået. Tillykke med at Pete skal have et barn, fed detalje med at du håber han engang kommer til at løbe rundt med en lyseblå trøje, og at du engang kan tage ham med på stadion.
Endnu engang fantastisk blog. Thumbs Up
Rigtig dejlig komentar, Benja Smiley Nej, det var et jobtilbud til pete om at dække United som journalist Wink Amauri har spillet 33 kampe, så det ser yderst fornuftigt ud Shockeret Jeg kunne godt overveje blogkonkurrencen, men det ville jo betyde pause på denne blog
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Forår!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #164: 11 Apr 2008, 16:47 »

Rigtig god update!
Tillykke med det kommende barn Wink
Tak og tak Thumbs Up Thumbs Up Glad for du følger
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010