home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Shaktar Donetsk til europatoppen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor havner Shakhtar i Champions League gruppa si?
1.plass
- 2 (50%)
2.plass
- 1 (25%)
3.plass
- 1 (25%)
4.plass
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 4

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Shaktar Donetsk til europatoppen  (Læst 19390 gange)
risto92
Reserveholdsspiller

Shaktar Donetsk til europatoppen
« : 29 Mar 2008, 01:18 »

Shakhtar Donetsk

01.06.2007-Trenerskifte

Schmeichel ny trener for Shaktar Donetsk

I dag ble Mircea Lucescu sparket av sin arbeidsgiver Shakhthar Donetsk fra Ukraina, styret ville ha en ny manager som kan få til no stort ute i Europa. Styret ønsket Mircea lykke til videre og ønsket han alt godt.

- Mircea fikk oss til en god klubb, men vi vil bli mye bedre enn Dinamo Kiev og det fikk aldri Mircea til. Men vi ønsker han alt godt videre og tror han kan gjøre en like god jobb for en annen klubb. Sa en alvorlig Rinat Akhmetov til VG sport.

Men det tok ikke alt for lang tid før den danske keeperlegenden Peter Schmeichel ble hentet inn for å starte en ny generasjon i klubben, mannen som har hatt gullsmak i munnen den tida i United er visstnok den perfekte trener for klubben. Han skrev under en kontrakt som går ut sommeren 2009, men han akter å bli lengre.

Dette var hva den danske treneren sa til oss om sin nye jobb.

- Dette er en utfordring jeg tar på alvor og vil lykkes både med liga, cup og spill ute i Europa. Det blir klart noe helt annet en å stå i mål for Manchester United eller sitte i et TV-studio og prate fotball. Sa en rimelig fornøyd Peter Schmeichel til VG sport.

Det er allerede begynt å spekuleres i at Schmeichel vil hente Shevchenko hjem til Ukraina etter flere år i Italia og et par år i London.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2008, 15:46 af risto92 » Logged

Niko
Gæst

Sv: Shaktar Donetsk til europatoppen
« Svar #1: 29 Mar 2008, 01:19 »

Godt! Dejlig med noget norsk natlæsning!

Spændende indledning og det bliver godt at følge turen i Shakhtar.

FCK88
Manager

« Svar #2: 29 Mar 2008, 01:20 »

Nice blog og kanon klub du har valgt.. glæder mig til at høre mere fra Ukraine Wink .. KUTGW Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager

« Svar #3: 29 Mar 2008, 01:23 »

Hvornår kan vi forvente en ny update? Wink

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 29 Mar 2008, 01:25 »

Når jeg har fått i gang no overganger  Wink

FCK88
Manager

« Svar #5: 29 Mar 2008, 01:27 »

Når jeg har fått i gang no overganger  Wink

Ser allerede frem til næste update Wink

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 29 Mar 2008, 02:17 »

setter opp en vote

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 29 Mar 2008, 18:06 »

22.06.2007-Ny midtbanespiller har skrevet under for Shakhtar

Biglia har skrevet under for Shakhtar Donetsk

Etter en vellykket turnering i Tyrkia der det ble tre av tre vinn for Shakhtar Donetsk, ble det enda bedre nyheter da de kom hjem til Ukraina, nå har nemlig det argentinske stortalentet Lucas Biglia skrevet under for det ukrainske storlaget.

Stortalentet som spilte for Anderlecht så etter nye utfordringer og dra til et lag som gjør kunne gjøre det bra i Europa, han skrev under en avtale som går ut i sommeren 2012.

- Jeg er kjempefornøyd med mitt nye kjøp som kommer til oss i Juli, og tror fort at han kan bli en favoritt blandt fansen etterhvert. Sa en kjempefornøyd Peter Schmeichel til VG sport via telefon.

Lucas kommer til å havne på en sentral midtbaneplass vedsiden av Darijo Srna, rykteflommen rundt Shevchenko kan bare glemmes Chelsea vil ikke selge han enda og mener karrieren hans er i London hvertfall en sesong til.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #8: 29 Mar 2008, 18:31 »

Ser spændende ud Smiley Biglia er en kanon spiller Wink Glæder mig til at se, hvad du kan

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 29 Mar 2008, 23:31 »

30.06.2007-Shakhtar vinner supercupen

Fernandinho har all grunn til å smile etter å ha vunnet supercupen

I går vant Peter Schmeichel sin første pokal med sitt Shakhtar Donetsk i Kiev, Shakhtar slo nemlig storrival Dinamo Kiev 2-0 i går kveld og det med 10 mann på banen.

Dinamo Kiev fansen hadde håpet oppe da Ilsinho ble utvist etter 45 minutter, men Fernandinho og Volodymyr Pryyomov ville anderledes, begge scorte to flotte mål som Olexandr Rybka ikke hadde sjans å ta. Det var Shakhtar som ville mest og derfor vant kampen.

- Jeg er fornøyd med at gutta klarte å vinne kampen, jeg var litt bekymra da Ilsinho forlot banen, men det virket som om Dinamo Kiev hadde for stor tro på seg selv og sløste sjanse etter sjanse. Sa Peter Schmeichel på pressekonferansen etter kampen.

Nå er det bare noen dager til det kommer noen nye fjes, som kjent har Lucas Biglia skrevet under for klubben. Men det virker som om det skal komme flere til klubben.

- Jeg vil ikke avsløre noe før 5. Juli da spillerne kommer hit, vil bare si at de alle har en god fremtid på laget. Sa en hemmelighetsfull Peter Schmeichel.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 29 Mar 2008, 23:33 »

Fin lille update Wink

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 29 Mar 2008, 23:34 »

synes dine updates er en smule for små ellers er de helt fine:)

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 30 Mar 2008, 04:04 »

05.07.2007- Nye spillere

I går kunne Peter Schmeichel stolt vise fram sine nye kjøp Vincent Kompany, Lucas Biglia, Toto Tamuz, Jorge Garcia, Tim Krul, Clêment Chantôme og Steven Defour.

- Jeg er stolt over det jeg har fått til å skaffe klubben, og alle er gode spillere som kommer til å få spille kamper denne sesongen. Sa en kry Peter Schmeichel på presse konferansen.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________

Navn:Vincent Kompany
Alder:21
Nasjonalitet:Belgisk
Landskamper (mål):14(0)
Schmeichel om Vincent:- Han er en teknisk og god midtstopper som er i verdensklasse, blir et klart førstevalg på midtstopperplass. Han kommer også til å trekke flere fans til klubben vår.
Se video av Vincent her:http://www.youtube.com/v/7Raub1KU5bw
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________

Navn:Toto Tamuz
Alder:19
Nasjonalitet:Israelsk
Landskamper (mål):9(2)
Schmeichel om Toto:- Toto er en spiller som liker og vil score mål, han er et scoop for klubben og kommer nok fort til å bli en favoritt.
Se video av Toto her:http://www.youtube.com/v/dpp6nehRA54

Navn:Jorge Garcia
Alder:20
Nasjonalitet:Uruguaysk
Landskamper (mål):1(0)
Schmeichel om Jorge:- Jorge er en spiller som kan komme inn å overaske, har et flott venstrebein som kan bli viktig noen ganger.
Se video av Jorge her:Ingen tilgjengelige

Navn:Tim Krul
Nasjonalitet:Nederlandsk
Landskamper (mål):0(0)
Schmeichel om Tim:- Tim er den perfekte backup for Bogdan, og du kan bare regne med at han kommer til å spille noen kamper. Dette er en kommende storkeeper lover jeg deg.
Se video av Tim her:http://www.youtube.com/v/ywGXKKXrgV4

Navn:Clèment Chantôme
Nasjonalitet:Fransk
Schmeichel om Clèment:- Fransk kvalitetsspiller som jeg er henrykt over å ha fått til klubben, en spiller som er god defensiv og kan hjelpe forsvaret med å stoppe eventuelle farer.
Se video av Clèment her:http://www.youtube.com/v/OVTvU52CavQ(Det første målet)

Navn:Steven Defour
Nasjonalitet:Belgisk
Landskamper (mål):7(0)
Schmeichel om Steven:- Steven er et arbeidsjern som kommer til å jobbe for poeng, det er jeg 100 prosent sikker på.
Se video av Steven her:http://www.youtube.com/v/vAAkxKJd3A8

Navn:Lucas Biglia
Alder:21
Nasjonalitet:Argentinsk
Schmeichel om Lucas:- Lucas var den første som skrev under for oss, jeg har tro på at han leverer hver kamp han spiller.
Se video av Lucas her:http://www.youtube.com/v/GHRXTrnIyX8

Bave
Gæst

« Svar #13: 30 Mar 2008, 04:12 »

Gode Inkøb Specielt Kompany Wink

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 30 Mar 2008, 08:00 »

Det ser fint ud, jeg læser med Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010