home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23584
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mortenbertelsen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hamachi problemer?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hamachi problemer?  (Læst 1566 gange)
Drikkjaer
Gæst

Hamachi problemer?
« : 27 Mar 2008, 21:31 »

Hey,
Er ny herinde så håber i kan bære over med hvis indlægget ligger forkert!!! Opstemt

Min kammerat og jeg har tidligere spillet netspil ved hjælp af Hamachi - men af en eller anden grund er jeg rendt ind i nogle problemer med Hamachi.

Vi havde begge downloadet free udgaven af premium versionen som jo med tiden udløber - da jeg så ønskede at køre videre med den gratis version skete der det at jeg ikke kunne få kontakt til "serveren".

Efterfølgende prøvede jeg at downloade alternative versioner men endte endnu værre end før - min com frøs fast - og når jeg genstartede havde jeg IKKE lang tid til at få Hamachi afinstalleret.Men det lykkedes og mit problem med com forsvandt - DET VÆRSTE er dog at vi ikke har spillet netspil siden (vi taler måneder her,....) Så mit spørgsmål er  - kender en af jer et alternativ til Hamachi?
Eller hvordan kører i jeres netspil?

Håber i kan hjælpe en nyoprettet herinde - (som dog længe har smugkigget)

Zumsar
Reserveholdsspiller

Sv: Hamachi problemer?
« Svar #1: 28 Mar 2008, 09:42 »

Hvordan Starter i Hamachi har i oprattet en server i hamachi
og hvad for en ip giver i til hinaden Huh

Zumsar
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 28 Mar 2008, 10:34 »

Og til en anden gang så Skal  emner med Problemer i spillet ligge i Skadestuen:D

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 28 Mar 2008, 10:46 »

Hey,
Er ny herinde så håber i kan bære over med hvis indlægget ligger forkert!!! Opstemt

Min kammerat og jeg har tidligere spillet netspil ved hjælp af Hamachi - men af en eller anden grund er jeg rendt ind i nogle problemer med Hamachi.

Vi havde begge downloadet free udgaven af premium versionen som jo med tiden udløber - da jeg så ønskede at køre videre med den gratis version skete der det at jeg ikke kunne få kontakt til "serveren".

Efterfølgende prøvede jeg at downloade alternative versioner men endte endnu værre end før - min com frøs fast - og når jeg genstartede havde jeg IKKE lang tid til at få Hamachi afinstalleret.Men det lykkedes og mit problem med com forsvandt - DET VÆRSTE er dog at vi ikke har spillet netspil siden (vi taler måneder her,....) Så mit spørgsmål er  - kender en af jer et alternativ til Hamachi?
Eller hvordan kører i jeres netspil?

Håber i kan hjælpe en nyoprettet herinde - (som dog længe har smugkigget)

Har I prøvet at downloade det fra andre links, end Hamachi's officielle download side? www.downloads.com f.eks... Jeg bruger selv Hamachi, og det eneste alternativ som jeg kender, er at du kører netspil over FM i stedet. -KNM- har tilfældigvis skrevet en guide om hvordan man gør - den kan du læse her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=7;start=0;guide_id=71

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Drikkjaer
Gæst

« Svar #4: 28 Mar 2008, 11:26 »

Tak for svarene - fremover smider jeg det i "skadestuen"  Grin
Og ja har prøvet at downloade det andre steder - det var derfor at vi endte ud i at min computer frøs fast.... Ubeslutsom

Og har vi problmer må jeg jo prøve at add dig til MSN!!

Håber bare vi kan komme igang igen....

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010