|
westhamfreak
Gæst
|
|
Forklar mig hvordan danske klubber får flere penge, fordi lønningerne er højere i Norge - det giver slet ikke nogen logik det som du siger!
ok hvis vi spiller i sammer liga kommer vi til at tjener merget mere på tv indjætger som bliver sky høj på gund af dem som ikke kommer til Udekamper
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvis Royal League holdte 3-4 vintre, hvor lang ville sådan en liga, så holde? Næppe meget mere.. Næh, så hellere RL tilbage end sådan en liga 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
molle
|
|
når ok
i norge er spiller lønniger højer end i Dk
klubber er rige. den eneste måde vi kan forbliver forad er at spiller sammen med dem
de har rigmænd som i England hvad har vi
Norge er meget størrere end DK og derfor er der et større marked for fodbold... det er da den væsenligste grund til at der er flere penge i norsk fodbold og danske hold har da kun vundet royal league
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Spændende teori. Jeg tror bare ikke på den. Se fx Royal League.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
ok hvis vi spiller i sammer liga kommer vi til at tjener merget mere på tv indjætger som bliver sky høj på gund af dem som ikke kommer til Udekamper
Tv-indtægterne bliver ikke højere pga. folk sidder foran fjernsynet og ikke på stadion  Denne idé vil formentlig aldrig blive gjort til virkelighed, da der sikkert er større udgifter end indtægter ved at lave det om..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
ja men den var dødsdomt på forhånd en tr med 3 grupper nej det er der inger der gider at se
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
ja men den var dødsdomt på forhånd en tr med 3 grupper nej det er der inger der gider at se
Så du mener det var fordi der var 3 grupper at den var hamrende uinteresant... hahahha det var sgu dagens mest useriøse kommentar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Tv-indtægterne bliver ikke højere pga. folk sidder foran fjernsynet og ikke på stadion  Denne idé vil formentlig aldrig blive gjort til virkelighed, da der sikkert er større udgifter end indtægter ved at lave det om.. jo for så skal Stasiore kæmper om merget større seertal plus en norsk dansk svesk tv alle vil have rettiger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Så du mener det var fordi der var 3 grupper at den var hamrende uinteresant... hahahha det var sgu dagens mest useriøse kommentar.
4 hold i tre grupper to kamper mod hver om vintrer nej tak du
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
ok hvorfor hvar den så dødsdømt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
jo for så skal Stasiore kæmper om merget større seertal plus en norsk dansk svesk tv alle vil have rettiger
Tvivler jeg på, tror bare de deler rettighederne så man kan se den på flere kanaler, som set i CL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Hey westhamfreak! ham risto92 har lukket den der "blog" med ham "talentet" i!
Ha Ha den nordmand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
jo for så skal Stasiore kæmper om merget større seertal plus en norsk dansk svesk tv alle vil have rettiger
hvad er stasiore?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Tvivler jeg på, tror bare de deler rettighederne så man kan se den på flere kanaler, som set i CL  cl er også lort så kort kan det siges (undskyld Spørget)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|