home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1003 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  superliga forsvinder måske
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: superliga forsvinder måske  (Læst 17611 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #15: 27 Mar 2008, 18:32 »

Jeg synes det samme som Gosser... men hvis nu Norge og Sverige vælger at ophæve deres lande og blive danske så er det en anden sag Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #16: 27 Mar 2008, 18:36 »

Hvilke?

økonmiske og sports mæssie fordeler

nu kan vi få kamper med hensigt på at kommer fra i eurpa

og nu vi snakker >(ikke dig Spezialized ) om det Cl er ikke så vigtigte igen altså jeg ser ikke noget i den Tr WSE
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #17: 27 Mar 2008, 18:38 »

Hvis det bliver til noget, rejser jeg sku til staterne Shockeret Det er vanvittgt at tro, at det ville kunne fungere. Det ville kræve at klubberne bliver rigere, da transport er dyrere, plus de vil gå glip af utrolig stor opbakning, da mange sikkert ville droppe opbakningen f.eks. udebane, hvis de skal rejse til nord norge for at heppe på deres hold.

Og når det sker, skal det ske fuldt ud, altså både en 1.- og 2.division, og der kommer økonomien frem igen, der skal sateme være mange penge i at spille i den skandinaviske 2.divison for at have råd til at rejse så meget.

Og som Guldbrand nævner, ender det bare med at blive startskudet til en international liga, og så går alt charmen efter min mening af fodbolden, så et stort og rungende NEJ herfra!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Englund92
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #18: 27 Mar 2008, 18:38 »

Det er da noget være lort og skulle rejse til Norge for at se en ynglingshold spille..

Og så bliver det aldrig til noget alligevel
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #19: 27 Mar 2008, 18:39 »

Fodbold er en forretning Basta
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #20: 27 Mar 2008, 18:41 »

Fodbold er en forretning Basta


Det er self. rigtig nok, men jeg tror ikke på at det kan løbe rundt..

Et kæmpe NEJ herfra..
Logged

- Veni, vidi, vici -

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #21: 27 Mar 2008, 18:42 »

Hvis det bliver til noget, rejser jeg sku til staterne Shockeret Det er vanvittgt at tro, at det ville kunne fungere. Det ville kræve at klubberne bliver rigere, da transport er dyrere, plus de vil gå glip af utrolig stor opbakning, da mange sikkert ville droppe opbakningen f.eks. udebane, hvis de skal rejse til nord norge for at heppe på deres hold.

Og når det sker, skal det ske fuldt ud, altså både en 1.- og 2.division, og der kommer økonomien frem igen, der skal sateme være mange penge i at spille i den skandinaviske 2.divison for at have råd til at rejse så meget.

Og som Guldbrand nævner, ender det bare med at blive startskudet til en international liga, og så går alt charmen efter min mening af fodbolden, så et stort og rungende NEJ herfra!

Charmen i fodbold vil altid være der og hvis fanse ikke kommer er de nok ikke ægte fans

men som jeg lige har sagt så er fodbold en Forretning
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #22: 27 Mar 2008, 18:43 »

Det er self. rigtig nok, men jeg tror ikke på at det kan løbe rundt..

Et kæmpe NEJ herfra..

jo så er det kun topklubber der har penger der er tilbage og så kan vi kukoeraer med de andre lander
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #23: 27 Mar 2008, 18:46 »

Charmen i fodbold vil altid være der og hvis fanse ikke kommer er de nok ikke ægte fans

men som jeg lige har sagt så er fodbold en Forretning

Det kan du da ikke sige!? Du ved da ikke hvad f.eks. jeg betegner som charmen ved fodbolden? Den dag hvor den plan bliver til virkelighed, bliver forskellene for store til min smag. Jeg kan godt lide at kunne snakke med udeholdets fans på mit sprog når jeg kommer til fodbold i den hjemmelige liga, når man er heldig at få en sludder med en spiller efter kampen nede foran på tribunen, det er efter min mening charmen ved fødbold. For mig er følelser fodbold, og hvis du sidder og påstår, at jeg ikke er en ægte fan, bare fordi jeg gerne vil holde vores liga inden for landets grænser, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Selvom fodbold er forretning, er fodbold også en helt anden ting, og det er følelser!

EDIT: Syntes din overskrift er for dramatisk, da det jo ikke er på tale i forbundende endnu, syntes "Nordisk liga på tale" ville være bedre.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #24: 27 Mar 2008, 18:48 »

Charmen i fodbold vil altid være der og hvis fanse ikke kommer er de nok ikke ægte fans

men som jeg lige har sagt så er fodbold en Forretning


Nok noget af det dummeste jeg har hørt.. (undskyld)

Nu er det jo ikke alle der har råd eller tid til at rejse til Norge eller Sverige hver anden uge.. Så de er måske ikke "ægte" fans ? 

Der er folk der har udgifter i mad, husleje, børn, familie, og som ikke har tid til at bruge en hel weekend på at rejse frem og tilbage...
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #25: 27 Mar 2008, 18:50 »

Det kan du da ikke sige!? Du ved da ikke hvad f.eks. jeg betegner som charmen ved fodbolden? Den dag hvor den plan bliver til virkelighed, bliver forskellene for store til min smag. Jeg kan godt lide at kunne snakke med udeholdets fans på mit sprog når jeg kommer til fodbold i den hjemmelige liga, når man er heldig at få en sludder med en spiller efter kampen nede foran på tribunen, det er efter min mening charmen ved fødbold. For mig er følelser fodbold, og hvis du sidder og påstår, at jeg ikke er en ægte fan, bare fordi jeg gerne vil holde vores liga inden for landets grænser, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Selvom fodbold er forretning, er fodbold også en helt anden ting, og det er følelser!

det hvis du bare vendte dit hold rygger at så er men ikke ægte fan

og Charmen i fodbold i mine øjen at et hold som f.esk West Ham kan slår Man utd 2-1

det forsvinder ikke bare sådan

men jeg forstår ikke at men mener Charmen går væk ved en fælles liga
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #26: 27 Mar 2008, 18:52 »

det hvis du bare vendte dit hold rygger at så er men ikke ægte fan

og Charmen i fodbold i mine øjen at et hold som f.esk West Ham kan slår Man utd 2-1

det forsvinder ikke bare sådan

men jeg forstår ikke at men mener Charmen går væk ved en fælles liga

Nej, men vi har vidt forskellige ideer om hvad charmen ved fodbold er. Altså, ikke alle har råd til at se deres hold hver gang, og hvis du mener det er at vende ryggen og ikke være en ægte fan, så syntes jeg(Undskyld sproget) fandme du er langt ude.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fck forlander måske superligaer
« Svar #27: 27 Mar 2008, 18:53 »

Charmen i fodbold vil altid være der og hvis fanse ikke kommer er de nok ikke ægte fans

men som jeg lige har sagt så er fodbold en Forretning



Lorte emne.. Du tager bare til Sverige og Norge og ser dit ynglingshold spille. Vi andre bliver indefor landets grænser. Det andet er helt hul i hovedet efter min mening.!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: superliga forsviner måske
« Svar #28: 27 Mar 2008, 18:54 »

Det sker ikke, UEFA ville aldrig tillade det, med samme argument som Rangers og Celtic aldrig ville kunne komme i Premier League.

Er dog ikke i tvivl om at spillemæssigt ville det gavne skandinavisk fodbold, økonomisk, ville det være en ruin...
Logged

Englund92
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: superliga forsviner måske
« Svar #29: 27 Mar 2008, 18:55 »

WESTHAMFREAK: Ville du selv rejse til Norge og Sverige hver weekend, for at se på dit ynglingshold spille fodbold. Nej vel. Så synes at du skal skrue lidt ned for det der med, at man ikke er rigtig fan.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010